Latias Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Lol, City utligner på overtid. De får vel vinnermålet også nå... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Neida. Herlig, failmoneytrain. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Håper at Tottenham klarer 4. plassen foran Shitty og Pool nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Bondefest er ikke helt min greie, selv om jeg ikke er et bybarn. Tuborg og gruppevoldtekt av diverse dyr er ikke helt min greie. Ingenting er som en sau etter en real dose natt til Fredag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Skal innrømme at eg liker best storfe.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det er så herlig at Beckham tok på seg skjerfet. Han sier det ikke direkte men det kommer frem hva han mener. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Og Rooney er så god for tiden at det kan bli spennende med England i VM. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Og Rooney er så god for tiden at det kan bli spennende med England i VM. Ja. Uten Rooney har de faen meg ingenting der å gjøre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Og Rooney er så god for tiden at det kan bli spennende med England i VM. Ja. Uten Rooney har de faen meg ingenting der å gjøre. Ehh? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Oi, vi skal ikke spille midtukekamp. Ikke neste uke heller. Kjempeflott, nå kan vi restituere litt Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Rooney og Defoe i kanonform. Lampard, Gerrard, Lennon, Agbonlahor, Crouch, SWP. Masse i VM å gjøre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Forhåpentligvis får Capello øynene ordentlig opp for Joe Hart før VM. Han er så godt som alltid BB for Birmingham. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det Robert Green viste mot Chelsea i helg tilsa ikke akkurat VM-spill, så det holder jeg med deg i. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Oi, vi skal ikke spille midtukekamp. Ikke neste uke heller. Kjempeflott, nå kan vi restituere litt Yeah. Vår neste kamp er mot Liverpool, mens Liverpool har to kamper til før de møter oss. Tviler på at de sparer spillere, verken mot Pompey eller Lille, så det er en knallbra fordel til oss. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Damn. To kamper? De har kamp mandag - torsdag - søndag? Stygt! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tar det helt chill. Blir bare så uendelig mye deiligere å slå united. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Når kommer den felles kamptråden? Gleder meg til å spre litt hat igjen. Har liksom ikke blitt så mye av det denne sesongen da Liverpool har vist seg som den gjengen med tapere de egentlig er i forhold til fjorårssesongen da de makset totalt på alt mulig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 De har vist sitt sanne ansikt i år ja. Verdens beste lag, neste år.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Synes litt synd på Ben Amos i kveld. Debuterer i TL, og blir møtt med de elendige forholdene. Satser på at det bedrer seg utover sesongen, ellers blir han meget fort lei norsk fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå