Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godtar faktisk Strawberry Daiquiri og appletini foran rom og cola.

Sjæl ass. Hadde aldri turt å bestille det dog. Har en kamerat som drikker rusbrus i all offentlighet og jeg føler meg nesten som en soper bare for å sitte ved samme bord når vi er ute.

 

Pokal er undervurdert, men så elsker jeg litt lysere øl også. Det har jeg aldri lagt skjul på her inne. Har tidligere erkjent min begeistring for spanske godevarer som Sol og Corona (kjent som jente-øl dessverre) og har mottatt min fair share med hat.

Lenke til kommentar

Med rusbrus ved hånden, vanker det bichslap(evt sosstempel, men si meg, hva er værst?).

 

Undervudert er nok Pokal inte, rangeres ofte som det beste av ''billigpilsene'' Tuborg,Borg,Siedel og jallapilsen fra Lidl(Kompils-øl anbefalles foresten). Som nevnt passer Pokal yppelig som pre-stipend fylla, men ellers vanker jeg svært sjelden rundt Pokal-skranken på Rema'n.

Nordlandspils og Skjærgårdspils er nok bedre saker. Fått ''dilla'' på Aas øl, meget godt.

Lenke til kommentar

Rom og Cola gir meg av alle ting assosiasjoner til lunken brusen CC Vanilla

 

 

 

Høres vel ut som den alkisen nå :p

Nei,men du minner meg om eks-dama mi.

 

Seriøst, rom og cola=alkis? Skjerpings.

 

Edit:Fanta er klart beste brusen i mine øyne. Men det betyr ikke at jeg skal bestile meg Fanta og vodka-dram neste gangen jeg skal på by'n. ;)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Seriøst, rom og cola=alkis? Skjerpings.

 

Øøh, nei? Var vel mer det at jeg omtalte det som både elsk og :love: At det blandt enkelte kunne oppfattes som om jeg drikker hele tiden. Skal vel godt gjøres å bli alkis kun av å drikke en bestemt type drikke.

Edit:Men det betyr ikke at jeg skal bestile meg Fanta og vodka-dram neste gangen jeg skal på by'n. ;)

Men så blir ikke fantaen bedre av å putte oppi vodka heller, det gjør Colaen med rom. Synes jeg. ;)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Manchester United will commission a statue to commemorate the Fergie years.

 

Chief executive David Gill has confirmed that United will honour manager Sir Alex Ferguson in the same way as other United greats - Busby, Best, Law and Charlton - with a statue outside the ground.

 

"Without doubt there will be a time when we look at commissioning a statue for Sir Alex," said Gill.

 

"It isn't something we will do while he is still manager, but I am sure it will happen when he's finished."

Mirror 2008.

 

Fortjent. Lurer på hvor den blir lokalisert dog. Jeg ser for meg at den havner ved siden av Sir Matt utenfor eaststand.

 

Edit: Det gjør den selvsagt ikke, ettersom det ville tatt vekk dynamikken for de statuene som allerede er der.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Edit: Det gjør den selvsagt ikke, ettersom det ville tatt vekk dynamikken for de statuene som allerede er der.

 

 

Kunne egentlig tenkt meg en ny statue med alle sammen, inkluder Giggs også så blir jeg ekstra happy :D

 

Regner med at Ryan Giggs blir til Sir Ryan Giggs ikke lenge etter han legger opp som fotballspiller. Eller kan han blitt tidenes første adlede aktive fotballspiller?

 

 

 

Edit: Noen her inne som veit hvordan man konverterer mkv til et annet format? mp4 for eksempel.

 

 

 

Edit 2:

http://www.youtube.com/watch?v=ovmrf4s8cZw

Herlig når han plukker opp skjerfet på slutten.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...