Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=591700

 

Manchester United-spillerne får protest-munnkurv

 

Manchester Uniteds ledere har også forbudt klubbens egen TV-stasjon (MUTV) å referere til supporteropprøret. Under en pressekonferanse med klubbens manager Sir Alex Ferguson, ble spørsmål om kampanjen redigert bort på samme kanal.

 

Det har gått så langt at en supporter ble kastet ut fra et TV-show på klubbens kanal forbi han nektet å gjemme et grønt og gult skjerf.

 

Det har også vakt reaksjoner at en ansatt i Manchester United har fått sparken etter 19 år i klubben fordi han prøvde å returnere et beslaglagt anti-Glazer-banner til sine eiere.

 

Om dette stemmer synes jeg det er på grensen til forkastelig. Spesielt det at de i praksis sensurerer MUTV. Det er jævlig feigt og det tyder på at de merker at supporterne virkelig mener det denne gangen. Og få sparken fordi man vil returnere en eiendel til eieren? Fy faen, rett og slett tragisk at klubben i mitt hjerte holder på slik!

Lenke til kommentar

Fy faen så trist det begynner å bli. Få dem vekk. Herregud!

Spillere er på kontrakter, som enhver annen person i et arbeidsliv.

 

Feks har ikke jeg lov til å uttale meg illojalt om Elkjøp i media eller offentlig. Det er normalt. Jeg ser ikke hvorfor dette er en sak å ta opp slik det gjøres.

 

Å sparken folk pga det som er gjort derimot, samt sensur av MUTV - det er hårreisende. Men MUTV er eid av Glazer, og de kan faktisk gjøre hva de vil med det..

 

Love United - Hate Glazer!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Fy faen så trist det begynner å bli. Få dem vekk. Herregud!

Spillere er på kontrakter, som enhver annen person i et arbeidsliv.

 

Feks har ikke jeg lov til å uttale meg illojalt om Elkjøp i media eller offentlig. Det er normalt. Jeg ser ikke hvorfor dette er en sak å ta opp slik det gjøres.

Nå tenkte jeg på å få the Glazers ut da.

Lenke til kommentar

Fy faen så trist det begynner å bli. Få dem vekk. Herregud!

Spillere er på kontrakter, som enhver annen person i et arbeidsliv.

 

Feks har ikke jeg lov til å uttale meg illojalt om Elkjøp i media eller offentlig. Det er normalt. Jeg ser ikke hvorfor dette er en sak å ta opp slik det gjøres.

 

Å sparken folk pga det som er gjort derimot, samt sensur av MUTV - det er hårreisende. Men MUTV er eid av Glazer, og de kan faktisk gjøre hva de vil med det..

 

Love United - Hate Glazer!

 

Ser den med kontraktene til spillerne. Men det er hovedsakelig sparkingen og sensuren jeg reagerer på. Jeg synes det er jævlig feigt gjort.

Lenke til kommentar

Nå vet vi ikke hele historien til han som fikk sparken. Det er sterke vern i arbeidslivet i england, som i norge - er ofte mange bekker små som gir en ansatt sparken, og så kaster media seg over en av tingene.

 

Om du i din kontrakt har instruks på at beslaglagte x og y SKAL destrueres, så har du feks ikke lov til å ta med utstyret hjem selv engang.

Lenke til kommentar

Fy faen så trist det begynner å bli. Få dem vekk. Herregud!

Spillere er på kontrakter, som enhver annen person i et arbeidsliv.

 

Feks har ikke jeg lov til å uttale meg illojalt om Elkjøp i media eller offentlig. Det er normalt. Jeg ser ikke hvorfor dette er en sak å ta opp slik det gjøres.

 

Å sparken folk pga det som er gjort derimot, samt sensur av MUTV - det er hårreisende. Men MUTV er eid av Glazer, og de kan faktisk gjøre hva de vil med det..

 

Love United - Hate Glazer!

At han har lov til det betyr da vitterlig ikke at det er riktig

Lenke til kommentar

Chelsea må stå med Turnbull i mål i dag. Ingen dårlig keeper, men han er helt klart svakere enn Cech. Fyren spilte vel omtrent alle kampene i PL for Boro i fjor, men er nok ikke i kampform nå. Chelsea er heller ikke i særlig bra form, tap mot Inter og City de siste ukene. Kan vi håpe på WH-poeng, selv om kampen er på Brua? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...