Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E DET MULIG Å TREFFE DÅRLIGERE PÅ TOPPKAMPENE I ÅR DA???????????????

 

Eg har for pokker 4 uker fri, men storkampene er ALLTID når eg er på jobb, og attpå til midt på dagen. Dritt og ræv. Er så drittlei av å snike meg til å få sett bittelitt av disse kampene.

 

Eneste positive er jo at kampene eg går glipp av som regel er knus og grus :D

Lenke til kommentar

http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/10/03/11/SOCCER_Man_Utd_Beckham.html&TEAMHD=soccer

 

"I'm a Man United fan. I saw the scarf there. I put it round my neck, it's the old colours of Man United, that's all I knew."

 

"To be honest it's (the protest) not my business. I'm a Manchester United fan. I support the club. I always have done and I always will do. It's nothing to do with me the way everything is run, that's to do with other people but I'm a Man United fan and I support the team. I will always support them."

 

 

Han støtter kanskje ikke kampanjen, men han er uansett en legende i mine øyne, var et magisk øyeblikk når han kom inn for Milan i går. Alltid digget typen.

 

 

Edit: Rooney med 30-mål allerede (inkludert Community Shield), om han fortsetter som han har gjort de siste månedene tipper jeg han har en god sjanse til å nå 40.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Har en liten diskusjon på gang med en kompis. Noen av dere som husker hva den youtube-filmen het, som viste klippet der Ferdinand albuet han Hull-spilleren, og en tilsvarende situasjon av en spiller for et annet lag, som ikke fikk straff?

Det var Masche vs Rio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...