tc47 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Skjerp dere alle. Fuck it. Vi slo Milan 4-0. De har aldri tapt så mye over to kamper i CL; ALDRI. ONE UNITED Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Nå spammer jeg forumet med alt for sene jubelutbrudd. Gleden må ut også her, akkurat som jeg sutrer og bærer meg når det går dårlig. Sjekk signatur Tc. Blir faen meg glad i deg når jeg leser innleggene dine. PASIONE! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Becks blir bare bedre og bedre. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/8561285.stm Han er så herlig. Håper han får spilt litt i VM. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 E DET MULIG Å TREFFE DÅRLIGERE PÅ TOPPKAMPENE I ÅR DA??????????????? Eg har for pokker 4 uker fri, men storkampene er ALLTID når eg er på jobb, og attpå til midt på dagen. Dritt og ræv. Er så drittlei av å snike meg til å få sett bittelitt av disse kampene. Eneste positive er jo at kampene eg går glipp av som regel er knus og grus Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 www.footytube.com Så finner du det på topp 5 listen. Ronaldo sippet noe så jeg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/10/03/11/SOCCER_Man_Utd_Beckham.html&TEAMHD=soccer "I'm a Man United fan. I saw the scarf there. I put it round my neck, it's the old colours of Man United, that's all I knew." "To be honest it's (the protest) not my business. I'm a Manchester United fan. I support the club. I always have done and I always will do. It's nothing to do with me the way everything is run, that's to do with other people but I'm a Man United fan and I support the team. I will always support them." Han støtter kanskje ikke kampanjen, men han er uansett en legende i mine øyne, var et magisk øyeblikk når han kom inn for Milan i går. Alltid digget typen. Edit: Rooney med 30-mål allerede (inkludert Community Shield), om han fortsetter som han har gjort de siste månedene tipper jeg han har en god sjanse til å nå 40. Endret 11. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=BtFGie_V0CY Endret 11. mars 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Smif Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Når jeg først skulle velge en kamp å dra over å se valgte jeg faen meg riktig. For en kamp! Og for en stemning! David er en legende! Og han kunne ikke blitt mottatt på en bedre måte. Han har evig respekt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 @tc47: Sky Sports 1 kl. 19.30. Alle målene til Scholes i programmet "Scholes the Goals". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Holy shit, takk Latias. Lurer på om den går i HD. Det skal jeg ta opp og ha på harddisken i evig tid. Kommer sikkert til å gråte etter programmet er ferdig eller noe. YAYYY. Takk Lattis. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fy faen for en hærlig kamp igår! Og nesten like bra. Real viser at du ikke kan kjøpe deg til suksess i Fotballen Fy faen for en hærlig kamp igår! Og nesten like bra. Real viser at du ikke kan kjøpe deg til suksess i Fotballen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det var så bra at du skrev det to ganger? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ærlig talt er det så digg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) det gleder meg at Beckham tok på seg skjerfet. For en fyr, for en spiller. Endret 11. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 www.footytube.com Så finner du det på topp 5 listen. Ronaldo sippet noe så jeg Ronaldo har ingenting å skamme seg over angående kampen i går. Det var ikke han som sviktet. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det var så bra at du skrev det to ganger? Skjønner ikke hvordan det skjedde. Men ja, det kvalifiserer til så bra! Det var så bra at du skrev det to ganger? Skjønner ikke hvordan det skjedde. Men ja, det kvalifiserer til så bra! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har en liten diskusjon på gang med en kompis. Noen av dere som husker hva den youtube-filmen het, som viste klippet der Ferdinand albuet han Hull-spilleren, og en tilsvarende situasjon av en spiller for et annet lag, som ikke fikk straff? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Den var på den andre video- siden... husker ikke hva den het. Men det var uansett macherano som var den andre spilleren. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har en liten diskusjon på gang med en kompis. Noen av dere som husker hva den youtube-filmen het, som viste klippet der Ferdinand albuet han Hull-spilleren, og en tilsvarende situasjon av en spiller for et annet lag, som ikke fikk straff? Det var Masche vs Rio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå