Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastisk spiller. Utrolig sympatisk og definitivt norges beste fotballspiller noen sinne.

Håper han kommer innpå i neste hjemmekamp, for å si hade til fansen..

:cry:

9375340[/snapback]

Må vel bli testemonial vel? han må da få en kamp etter sesongen eller noe slik at vi får en ordentlig avskjedskamp. Kamp mot Molde? eller Clasenengen. Eller Norges landslag kanksje.

Lenke til kommentar

Utrolig trist nyhet. :( Men det kom egentlig ikke som en kjempe overraskelse, så skadeplaget som han har vært og fortsatt er. Planen var jo at han skulle fullføre denne sesongen før han ga seg helt, men at han ikke orker en ny ordentlig opptrening etter neste operasjon forstår jeg godt. Herregud så slitsomt det må ha vært for han. Operere, trene seg helt frisk fra skaden og deretter komme i Premier League form.

Jeg kommer aldri i livet til å glemme Solskjær. En mer fantastisk spiller skal man lete lenge etter. Europas mest effektive spiss er han også. :yes: Jeg håper og tror at han fortsatt blir værende i klubben, men selvsagt da i en annen rolle.

Takk for alt, Ole Gunnar!

Lenke til kommentar

Da var en fantastik karriere over.

Men det kom ikke som en overraskelse, ikke for min del i hvertfall, jeg begynte å skjønne hvor det bare når de to tre ukene som det skulle ta for å bli frisk ble til 7-8...

Det er mange øyeblikk man kan trekke fram fra 11 år i United, men jeg må nesten trekke frem dette fremfor målet på Nou Camp:

[Youtube]dBjy4jO-Dd4

Så takk for alt Ole...

20LEGEND

Lenke til kommentar

Min yndlingspiller gjennom alle tider har lagt opp og han vil bli et stort savn. Han scorte det eneste målet i mitt første besøk ved på Ullevaal (96) og senere møtte jeg han på flyplassen på vei over til England for å se kampen mot Arsenal i 04.

Lykke til med trenerkarrieren og takk for alt...

Lenke til kommentar

Tullingen på Vgtv sier at han aldri skal spille igjen på Old Trafford, så klart han skal. Mannen må jo ha testimonial! Jeg vurderer seriøst og legge neste tur over slik at jeg får med meg både ligakamp og den. Håper ikke det blir en slik latterlig en på sommeren der nesten ingen stiller opp.

Lenke til kommentar
Tror ikke det blir et veldig stort problem at ingen stiller opp. Han må bare huske å gi Cantona 3 månder på seg sånn at han stiller opp i "form" det var det eneste kravet Cantona hadde :)

9378856[/snapback]

Det stemmer, JEG SKAL over. Cantona og Solskjær! Kun sett Solskjær live en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...