Limbeck Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 jaja Sunny. Det måtte vel ende en gang. Han kommer til å bli husket. Håper han blir i klubben kom trener. 9375325[/snapback] Kort inlegg, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si. En av de beste fotballspillerene i norges historie. En fantastisk karriere..... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Fantastisk spiller. Utrolig sympatisk og definitivt norges beste fotballspiller noen sinne. Håper han kommer innpå i neste hjemmekamp, for å si hade til fansen.. 9375340[/snapback] Må vel bli testemonial vel? han må da få en kamp etter sesongen eller noe slik at vi får en ordentlig avskjedskamp. Kamp mot Molde? eller Clasenengen. Eller Norges landslag kanksje. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Utrolig trist nyhet. Men det kom egentlig ikke som en kjempe overraskelse, så skadeplaget som han har vært og fortsatt er. Planen var jo at han skulle fullføre denne sesongen før han ga seg helt, men at han ikke orker en ny ordentlig opptrening etter neste operasjon forstår jeg godt. Herregud så slitsomt det må ha vært for han. Operere, trene seg helt frisk fra skaden og deretter komme i Premier League form. Jeg kommer aldri i livet til å glemme Solskjær. En mer fantastisk spiller skal man lete lenge etter. Europas mest effektive spiss er han også. Jeg håper og tror at han fortsatt blir værende i klubben, men selvsagt da i en annen rolle. Takk for alt, Ole Gunnar! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Triste nyheter. Det er synn å se en spiller som ole gunnar legge opp. Han har gjort mye for united. Håper han får andre jobber i united. Det hadde vært morsomt med en testemonial kamp mot Norge Takk for alt Ole Jllklavpk6A Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Hey, compen min jo Slideshow med Solskjærs karriere, Arne Scheie som kommentator: http://www.vg.no/foto/solskjaer/ Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 ahhh så mye denne mannen har betydd for Norge og ikke minst United. En fabelaktig fotball spiller. Takk for alt du har gitt denne klubben og fotballen! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Faen, dette er nesten like trist som da Cantona la opp Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 20LEGEND. Vil alltid være husket i klubben, takk gud for det. Fantastisk spiller, håper han blir i klubben i andre roller. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Faens mye drit det var i dag da. Først Solskjær, så Puerta. Endret 28. august 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Solskjær var nok grunnen til at jeg startet å heie på United i 96. Da var jeg 7 år Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Da var en fantastik karriere over. Men det kom ikke som en overraskelse, ikke for min del i hvertfall, jeg begynte å skjønne hvor det bare når de to tre ukene som det skulle ta for å bli frisk ble til 7-8... Det er mange øyeblikk man kan trekke fram fra 11 år i United, men jeg må nesten trekke frem dette fremfor målet på Nou Camp: [Youtube]dBjy4jO-Dd4 Så takk for alt Ole... 20LEGEND Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Såg det i en gang i en idrettshall i Stryn under ei handballturnering. Spontan applaus frå alle i nærheita. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Min yndlingspiller gjennom alle tider har lagt opp og han vil bli et stort savn. Han scorte det eneste målet i mitt første besøk ved på Ullevaal (96) og senere møtte jeg han på flyplassen på vei over til England for å se kampen mot Arsenal i 04. Lykke til med trenerkarrieren og takk for alt... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Tviler på at vi har sett det siste fra Solskjær ja. Han har vel forberedet seg på trenerrollen i en god stund nå. Er spent på hvor han ender opp til slutt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Er spent på hvor han ender opp til slutt. 9378639[/snapback] Han kommer nok til å jobbe i United i fryktelig mange år fremover både som trener og ambassadør for klubben... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Skulle ikke forundre meg om Solskjær engang i framtiden blir en manager på linje med Roy Keane eller Mark Hughes. Eventuelt at han går gradene i United og f.eks tar over for Queiroz når han avslutter (om mange år). Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Felte en tåre når jeg hørte dette. Makan til fotballspiller skal man lete lenge etter. You make me happy when skies are grey, Solskjær. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Tullingen på Vgtv sier at han aldri skal spille igjen på Old Trafford, så klart han skal. Mannen må jo ha testimonial! Jeg vurderer seriøst og legge neste tur over slik at jeg får med meg både ligakamp og den. Håper ikke det blir en slik latterlig en på sommeren der nesten ingen stiller opp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Tror ikke det blir et veldig stort problem at ingen stiller opp. Han må bare huske å gi Cantona 3 månder på seg sånn at han stiller opp i "form" det var det eneste kravet Cantona hadde Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Tror ikke det blir et veldig stort problem at ingen stiller opp. Han må bare huske å gi Cantona 3 månder på seg sånn at han stiller opp i "form" det var det eneste kravet Cantona hadde 9378856[/snapback] Det stemmer, JEG SKAL over. Cantona og Solskjær! Kun sett Solskjær live en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå