Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordi han har en advarsel fra før av (Rooney altså). Men det er klart at ingen burde slippe unna med å vise "fingern" til dommerne.

 

Rooney var bare et eksempel.

 

Og at dommeren så det endrer ikke så mye på mitt syn. Hadde det vært (f.eks.) Rooney, tror jeg ikke dommeren hadde latt det gå uten konsekvenser.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Å herregud. Så du tror virkelig at alle verdens dommere er mot United og slikker ræva til alle andre topplag?

 

Ja

 

:!:

 

 

 

 

...eller at jeg mener at den såkalte "Captain Fantastic" slipper for lett unna. (men dere mener vel sikkert at jeg har på meg United-briller på grunn av denne påstanden også)

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Å herregud. Så du tror virkelig at alle verdens dommere er mot United og slikker ræva til alle andre topplag?

 

FA er hvertfall det.

Skal ikke si imot der, ettersom det jeg får med meg så har ikke FA så mye overs til United.

 

Gerrard slipper nok lett unna ja, men som alle engelske landslagspillere gjør han det.

Lenke til kommentar

Dommerne har ikke noe i mot United, selv om SAF's drittslenging muligens har slått tilbake på oss denne sesongen.

 

Hvorfor United får selvmål (jf flaks) og straffer (dommerne "med oss") er rett å slett fordi ballen veldig ofte er i motstandernes boks. Er det så rart av vi snytes for noen straffespark her og der da? Dommerne i PL er dessuten elendig mot alle lag, selv om enkelte naturligvis har vært mer uheldig enn andre.

 

FA (komiteen) derimot har en agenda mot United og det er en påstand som kan underbygges. De vil nok ha flere vinnere enn de samme gamle hvert år og prøver etter beste evne og gjøre ligaen mer uforutsigbar (ergo: underholdene)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Rykke? Ryke heter det vel?

Joda. Nå har du btw meldt deg frivillig, skriveleifene dine skal også få gjennomgå. :)

 

Selv om Ronaldo er en herlig spiller, er det fint å se laget hans drite seg ut. Nå tenker han sikkert tilbake, og angrer på at overgangen hadde skjedd. :wee:

Lenke til kommentar

Rykke? Ryke heter det vel?

Joda. Nå har du btw meldt deg frivillig, skriveleifene dine skal også få gjennomgå. :)

 

Selv om Ronaldo er en herlig spiller, er det fint å se laget hans drite seg ut. Nå tenker han sikkert tilbake, og angrer på at overgangen hadde skjedd. :wee:

Nå får du jammen meg gi deg. Jeg har og jeg tror mange her også ser at du er ute etter DJ Dark. Prøver alltid å finne feil på han, skjerp deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...