Bruno Mars Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er fordi han har en advarsel fra før av (Rooney altså). Men det er klart at ingen burde slippe unna med å vise "fingern" til dommerne. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Påstår imot. Står jo klart og tydelig at dommeren så hva Gerrard gjorde, og da kan ikke FA straffe Gerrard. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Det er fordi han har en advarsel fra før av (Rooney altså). Men det er klart at ingen burde slippe unna med å vise "fingern" til dommerne. Rooney var bare et eksempel. Og at dommeren så det endrer ikke så mye på mitt syn. Hadde det vært (f.eks.) Rooney, tror jeg ikke dommeren hadde latt det gå uten konsekvenser. Endret 10. mars 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Å herregud. Så du tror virkelig at alle verdens dommere er mot United og slikker ræva til alle andre topplag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Selvfølgelig gjør han det, han er tross alt United-supporter.^^ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Å herregud. Så du tror virkelig at alle verdens dommere er mot United og slikker ræva til alle andre topplag? FA er hvertfall det. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Å herregud. Så du tror virkelig at alle verdens dommere er mot United og slikker ræva til alle andre topplag? Ja :!: ...eller at jeg mener at den såkalte "Captain Fantastic" slipper for lett unna. (men dere mener vel sikkert at jeg har på meg United-briller på grunn av denne påstanden også) Endret 10. mars 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Å herregud. Så du tror virkelig at alle verdens dommere er mot United og slikker ræva til alle andre topplag? FA er hvertfall det. Skal ikke si imot der, ettersom det jeg får med meg så har ikke FA så mye overs til United. Gerrard slipper nok lett unna ja, men som alle engelske landslagspillere gjør han det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Dommerne har ikke noe i mot United, selv om SAF's drittslenging muligens har slått tilbake på oss denne sesongen. Hvorfor United får selvmål (jf flaks) og straffer (dommerne "med oss") er rett å slett fordi ballen veldig ofte er i motstandernes boks. Er det så rart av vi snytes for noen straffespark her og der da? Dommerne i PL er dessuten elendig mot alle lag, selv om enkelte naturligvis har vært mer uheldig enn andre. FA (komiteen) derimot har en agenda mot United og det er en påstand som kan underbygges. De vil nok ha flere vinnere enn de samme gamle hvert år og prøver etter beste evne og gjøre ligaen mer uforutsigbar (ergo: underholdene) Endret 10. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Poenget mitt hadde ikke noe med at FA eller dommere er imot United eller ikke, men at Gerrard slipper for lett unna. Men samma det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ronaldo var lei av å komme til CL-finaler hver sesong, så han gikk til Real for å rykke ut i åttendelsfinalen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Nesten litt synd Real dreit på leggen. Har håpet å møte de siden Ronaldo dro, hadde vært så deilig om det var oss som slo de ut. Men herlig å se at penger ikke kan gi deg alt (Madrid, Chelsea, City). Endret 10. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Rykke? Ryke heter det vel? Joda. Nå har du btw meldt deg frivillig, skriveleifene dine skal også få gjennomgå. Selv om Ronaldo er en herlig spiller, er det fint å se laget hans drite seg ut. Nå tenker han sikkert tilbake, og angrer på at overgangen hadde skjedd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Da ryker vel Real manageren. tror ikke dette tolereres ps. pass på for franske lag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Rykke? Ryke heter det vel? Joda. Nå har du btw meldt deg frivillig, skriveleifene dine skal også få gjennomgå. Det var ærlig talt etter du failet på å rette på meg at den der kom. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Da ryker vel Real manageren. tror ikke dette tolereres ps. pass på for franske lag Det ser ganske skummelt ut. Var det ikke noen rykter om The Special One som overtaker tro? Endret 10. mars 2010 av DeeCoo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Noen som har vid av høydepunktene RM - Lyon? Keen på å se Ronaldo sippe. Du er velkommen tilbake vettu roonie, om du har lyst til å vinne ting.. Endret 10. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Rykke? Ryke heter det vel? Joda. Nå har du btw meldt deg frivillig, skriveleifene dine skal også få gjennomgå. Selv om Ronaldo er en herlig spiller, er det fint å se laget hans drite seg ut. Nå tenker han sikkert tilbake, og angrer på at overgangen hadde skjedd. Nå får du jammen meg gi deg. Jeg har og jeg tror mange her også ser at du er ute etter DJ Dark. Prøver alltid å finne feil på han, skjerp deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå