Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme skumle følelse, Wis. Spesielt om Rafael starter, noe jeg dessverre tror blir tilfellet. Guttens posisjoneringevne er skremmende svak og det tviler jeg ikke et sekund på at kan bli fatalt mot verdensklasse som Ronaldinho mfl.

 

Syntes det har vært for lite build-up til denne kampen og jeg får inntrykk av at "alle" mener vi allerede har kvalifisert oss med seieren i Milano. Wake the fuck up, vi møter ikke Pompey hjemme her. Vi var heldige som vant sist og jeg tror bortelaget vil ta med seg sine positive opplevelser (skapte mange sjanser) og vil prøve å gjenskape noe av det samme på OT. Vår generalprøve mot Wolves var heller ikke spesielt imponerende...

 

Når det i tillegg planlegges protest de 10 første minuttene ved å stå utenfor stadion, i isteden for å vokalt støtte gutta, begynner jeg virkelig å lure på hva som feiler folk. Har vi blitt så "store" at vi tar for gitt en CL- 16dels finale mot AC Milan? Old Trafford er en av fotballens mest fryktede katedraler og vi må for alt i verden utnytte dette ved å skape et enormt trykk i morgen, både for å hjelpe våre egne og ikke minst skremme vannet av Milan spillerne.

 

Dersom dette gjennomføres vil The Red Knights og MUST (selv om det ikke er i deres regi) miste all respekt i mine øyne. De har allerede mistet mye, så her snakker vi dråpen som får begeret til å renne over.

 

Love United

Hate Glazers

 

I den rekkefølgen.

 

Edit: Tar det i bloggen min.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Det hadde jo vært optimalt med tanke på at vi så det første oppgjøret sammen, men det at jeg skylder lillebroren min (:!:) penger kombinert med at jeg har trening fra 19.00 - 20.00 på onsdager og en enorm innlevering dagen etter gjør nok at jeg må si pass ved dette tilfelle, det er så vidt jeg får presset inn tid til å se kampen hjemme (noe jeg selvfølgelig måtte ha gjort uavhengig om det var eksamen dagen etter).

 

@Latias: Det er ikke så lett for han å huske det når de spiller EL.

 

@Game: Har du blogg? Link snarest!

 

 

Lenke til kommentar

Hm, det er ikke good news. 4 hadde vært greit, menmen. Men jeg skjønner hvorfor du sier det er good news altså. Ville så gjerne se Brown - Rio - Vida - Evra fra nå til mai, but I guess not.

 

Jeg tror vi går videre i morgen, men tar det ikke for gitt. Hadde vært katastrofe å tape mer enn 1-2 på hjemmebane, men det kan jo skje. Rafael har ikke vært like dårlig som et par sier her, men mot Ronaldinho blir det ikke lett nei. Gleder meg til i morgen nå, blir knall.

Lenke til kommentar
FA skal ha kommet til samme konklusjon som Marriner, at midtbanestjernens reaksjon kom som følge av frustrasjonen rundt utsiktene til Liverpools niende Premier League-tap denne sesongen. Dermed blir det ingen straff for Gerrard.

 

Svarte har det med saken å gjøre? Hvis man taper, så får man rett til å gjøre alt mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...