Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært epic om han tok igjen Ronaldo.

 

Det hadde det, men Ronaldo gjorde det som midtbanespiller da

 

Nuvel. Jeg vil si at Ronaldo var mer offensiv i spillet for Man Utd enn det Rooney er nå. Rooney jobber over hele banen, mens Ronaldos oppgave først og fremst lå i å skape sjanser og dermed aller helst mål.

 

Man ser det hele tiden, med den posisjonen i Man Utd kommer det alltid masser av mål. Først ved Van Nistelroy, før Ronaldo tok over da Nistelroy dro, og nå Rooney etter at Ronaldo har dratt.

Lenke til kommentar

Nuvel. Jeg vil si at Ronaldo var mer offensiv i spillet for Man Utd enn det Rooney er nå. Rooney jobber over hele banen, mens Ronaldos oppgave først og fremst lå i å skape sjanser og dermed aller helst mål.

 

 

Når du sier det lurer jeg på om du har sett noe av Man Utd denne sesongen. Rooney spiller lenger opp på banen enn noen gang, han har fått mindre ansvar bakover på banen (selv om han selvfølgelig gjør en god jobb der og). Rooney er denne sesongen den som skal score målene.

 

Ronaldo hadde flere kamper sist sesong hvor han startet som spiss, men vanligvis spilte han ving/fri rolle, veldig langt frem på banen, men fortsatt ikke så høyt opp som det Rooney gjør nå for tiden.

 

Det du skriver beskriver egentlig mer hvordan Rooney spilte for oss tidligere, da lå han dypere i banen og hadde større ansvar bakover.

Lenke til kommentar

Manchester United's Owen Hargreaves set to make reserve team comeback on Thursday

 

En annen kommer tilbake! :D

 

Ikke første gangen vi hører det i år, han skulle vel ha vært tilbake både i slutten av september og i løpet av desember også. Så jeg venter til jeg ser han løper ut på banen, noe jeg er rimelig sikker på ikke skjer denne sesongen.

 

 

Fatter faen meg ikke hva Capello tenker med. Rooney er småskadet, har knapt blitt hvilt denne sesongen og allikevel velger han å bruke Rooney i nesten hele vennskapskampen som ikke har en dritt å si, i tillegg på drittmatta på Wembley, faen til gjøk!

 

Hadde jo vært for ille å la han stå over en sånn kamp hadde det ikke, mye viktigere at han skal skade seg i en ubetydelig møkka kamp enn å få slappe av i en uke...

Lenke til kommentar

Det hadde vært epic om han tok igjen Ronaldo.

 

Det hadde det, men Ronaldo gjorde det som midtbanespiller da

 

Nuvel. Jeg vil si at Ronaldo var mer offensiv i spillet for Man Utd enn det Rooney er nå. Rooney jobber over hele banen, mens Ronaldos oppgave først og fremst lå i å skape sjanser og dermed aller helst mål.

 

Man ser det hele tiden, med den posisjonen i Man Utd kommer det alltid masser av mål. Først ved Van Nistelroy, før Ronaldo tok over da Nistelroy dro, og nå Rooney etter at Ronaldo har dratt.

 

Ronaldo var da veldig mye mere med i oppbyggingen av spillet enn Rooney. Ronaldo var oftes den spilleren som fikk ballen når vi vant ballen. Han var mye i forsvar og var god på hodet på defensiv døball.

Lenke til kommentar

Latias, det er første gang Michael Owen er ute for oss nå. Han har greid seg bra og har ikke hatt noen skader før nå.

 

Angående Hargreaves vil han nok aldri komme tilbake som toppspiller, muligens en OK spiller, men jeg tipper han har tapt mye på de to årene han har vært ute. Hurtighet blant annet.

Lenke til kommentar

Latias, det er første gang Michael Owen er ute for oss nå. Han har greid seg bra og har ikke hatt noen skader før nå.

Hva har det med saken å gjøre? Fyren er, og forblir en kjeks.

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1131330/Michael-Owens-medical-history--injury-list-crocked-Newcastle-striker.html

 

Det er bare skadene han fikk i Newcastle. Stakkaren har vært utsatt for mye rart, han er verre enn Saha også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...