Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fatter faen meg ikke hva Capello tenker med. Rooney er småskadet, har knapt blitt hvilt denne sesongen og allikevel velger han å bruke Rooney i nesten hele vennskapskampen som ikke har en dritt å si, i tillegg på drittmatta på Wembley, faen til gjøk! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/8551891.stm Uff, ikke si sånt Scholes. Kanskje dette faktisk betyr noe for oss, har ikke tenkt på det så mye men... :S Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kjipt med skaden til Owen, men har egentlig bare gått og ventet på den. Han er og blir en kjeks. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det hadde vært epic om han tok igjen Ronaldo. Det hadde det, men Ronaldo gjorde det som midtbanespiller da Nuvel. Jeg vil si at Ronaldo var mer offensiv i spillet for Man Utd enn det Rooney er nå. Rooney jobber over hele banen, mens Ronaldos oppgave først og fremst lå i å skape sjanser og dermed aller helst mål. Man ser det hele tiden, med den posisjonen i Man Utd kommer det alltid masser av mål. Først ved Van Nistelroy, før Ronaldo tok over da Nistelroy dro, og nå Rooney etter at Ronaldo har dratt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nuvel. Jeg vil si at Ronaldo var mer offensiv i spillet for Man Utd enn det Rooney er nå. Rooney jobber over hele banen, mens Ronaldos oppgave først og fremst lå i å skape sjanser og dermed aller helst mål. Når du sier det lurer jeg på om du har sett noe av Man Utd denne sesongen. Rooney spiller lenger opp på banen enn noen gang, han har fått mindre ansvar bakover på banen (selv om han selvfølgelig gjør en god jobb der og). Rooney er denne sesongen den som skal score målene. Ronaldo hadde flere kamper sist sesong hvor han startet som spiss, men vanligvis spilte han ving/fri rolle, veldig langt frem på banen, men fortsatt ikke så høyt opp som det Rooney gjør nå for tiden. Det du skriver beskriver egentlig mer hvordan Rooney spilte for oss tidligere, da lå han dypere i banen og hadde større ansvar bakover. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Når du sier det lurer jeg på om du har sett noe av Man Utd denne sesongen. Var det nødvendig? Slike kommentarer kan vi spare oss for. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Manchester United's Owen Hargreaves set to make reserve team comeback on Thursday En annen kommer tilbake! Ikke første gangen vi hører det i år, han skulle vel ha vært tilbake både i slutten av september og i løpet av desember også. Så jeg venter til jeg ser han løper ut på banen, noe jeg er rimelig sikker på ikke skjer denne sesongen. Fatter faen meg ikke hva Capello tenker med. Rooney er småskadet, har knapt blitt hvilt denne sesongen og allikevel velger han å bruke Rooney i nesten hele vennskapskampen som ikke har en dritt å si, i tillegg på drittmatta på Wembley, faen til gjøk! Hadde jo vært for ille å la han stå over en sånn kamp hadde det ikke, mye viktigere at han skal skade seg i en ubetydelig møkka kamp enn å få slappe av i en uke... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Først skulle han være klar til pre-season (sommeren 09). Har jo nesten gått ett år, og han har fortsatt ikke vært på banen. Synd å ha to kjeks med navn Owen på laget. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tre ganger da Var vel flere ganger også, skulle jo være klar før han måtte operere også hvis jeg ikke husker feil. Heter de Owen så er det vist bare å ligge unna Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hargreaves skal antagelig spille neste reservekamp på Torsdag. For en opptur det hadde vert å få noen gode nyheter om han Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det hadde vært epic om han tok igjen Ronaldo. Det hadde det, men Ronaldo gjorde det som midtbanespiller da Nuvel. Jeg vil si at Ronaldo var mer offensiv i spillet for Man Utd enn det Rooney er nå. Rooney jobber over hele banen, mens Ronaldos oppgave først og fremst lå i å skape sjanser og dermed aller helst mål. Man ser det hele tiden, med den posisjonen i Man Utd kommer det alltid masser av mål. Først ved Van Nistelroy, før Ronaldo tok over da Nistelroy dro, og nå Rooney etter at Ronaldo har dratt. Ronaldo var da veldig mye mere med i oppbyggingen av spillet enn Rooney. Ronaldo var oftes den spilleren som fikk ballen når vi vant ballen. Han var mye i forsvar og var god på hodet på defensiv døball. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Latias, det er første gang Michael Owen er ute for oss nå. Han har greid seg bra og har ikke hatt noen skader før nå. Angående Hargreaves vil han nok aldri komme tilbake som toppspiller, muligens en OK spiller, men jeg tipper han har tapt mye på de to årene han har vært ute. Hurtighet blant annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Latias, det er første gang Michael Owen er ute for oss nå. Han har greid seg bra og har ikke hatt noen skader før nå. Hva har det med saken å gjøre? Fyren er, og forblir en kjeks. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1131330/Michael-Owens-medical-history--injury-list-crocked-Newcastle-striker.html Det er bare skadene han fikk i Newcastle. Stakkaren har vært utsatt for mye rart, han er verre enn Saha også. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Fotball Factory på NRK3 kl 22. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Går rett og slett ikke galt med Danny Dyer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Trodde det var denne av hooligans-filmene jeg ikke hadde sett. Skuffelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vet at det er søppelavisa The Sun som melder dette, men... Evra utro? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kunne ikke brydd meg mindre om han var utro. Latterlig at slike utenomsportslige ting skal blåses opp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Så lenge det ikke er snakk om unger, så gir jeg egentlig beng for å si det pent. Hva de gjør på fritide, er for meg totalt likegyldig så lenge det ikke går utover hva de gjør på banen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan godt hende at han er utro, men for å være helt ærlig så overbeviser det ikke meg at en blond dame kysset franskmannen på kinnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå