Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt for mye..

 

- Jeg har alltid hatt problemer med Ballack.

 

Det er så unødvendig, hadde ikke forundra meg om han sa det uten at journalisten spurte. Det verste er jo at han nesten blir regna som helt å være i Argentina.

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Noen som vet om gode programmer til å splitte AVI filer? W.Moviemaker? Programmet må være gratis, for øvrig! Jeg jobber med å laste opp div dokumentarer på forumet, men hverken datakunnskapene mine eller forumets funksjonalitet bidrar til å forenkle jobben. Har nå kontaktet administrator som kanskje kan hjelpe med mediafunkjonen og visnining, men jeg trenger litt hjelp med splitten.

 

PS: Tips ol taes pref på PM.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Noen som vet om gode programmer til å splitte AVI filer? W.Moviemaker? Programmet må være gratis, for øvrig! Jeg jobber med å laste opp div dokumentarer på forumet, men hverken datakunnskapene mine eller forumets funksjonalitet bidrar til å forenkle jobben. Har nå kontaktet administrator som kanskje kan hjelpe med mediafunkjonen og visnining, men jeg trenger litt hjelp med splitten.

 

PS: Tips ol taes pref på PM.

http://tinyurl.com/y8udo6b

Lenke til kommentar

Giggs blir ikke klart til AC Milan kampen og Rooney er tvilsom for kampen i morgen med et hovent kne.

 

Faen. Håper vi kjører på med Brown og Vidic i midtforsvaret for å spare Rio til Milan kampen på Onsdag. Om han slår opp ryggskaden nå er det semikrise med Jonny ute.

 

Venter egentlig bare på at Rooneys kne holder ham ute et par uker. Takk til Capello din jævla horedåse som brukte mannen i nesten 90min mot fuckings Egypt i en uviktig kamp.

 

Nesten så jeg håper Rooney mister VM med skade, så kan han ha det så godt, forbanna Italienske tardface.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...