Old Game Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg finner ingen jeg liker selv. Prøver og prøver, men ingen lykke. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Judas har fått andre ting å snakke om nå! Glad for det. Han har slengt ut nok dritt om vår klubb allerede. Tevez sier litt for mye i media. Og om han ville blitt drept "der Tevez kommer fra", who cares? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det hadde vært epic om han tok igjen Ronaldo. Det hadde det, men Ronaldo gjorde det som midtbanespiller da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Limbeck, se å få på plass en avatar! Der var den på plass. Judas har fått andre ting å snakke om nå! Glad for det. Han har slengt ut nok dritt om vår klubb allerede. Tevez sier litt for mye i media. Og om han ville blitt drept "der Tevez kommer fra", who cares? Han har det med å snakke litt mye ja. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Litt for mye.. - Jeg har alltid hatt problemer med Ballack. Det er så unødvendig, hadde ikke forundra meg om han sa det uten at journalisten spurte. Det verste er jo at han nesten blir regna som helt å være i Argentina. Endret 4. mars 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Noen som vet om gode programmer til å splitte AVI filer? W.Moviemaker? Programmet må være gratis, for øvrig! Jeg jobber med å laste opp div dokumentarer på forumet, men hverken datakunnskapene mine eller forumets funksjonalitet bidrar til å forenkle jobben. Har nå kontaktet administrator som kanskje kan hjelpe med mediafunkjonen og visnining, men jeg trenger litt hjelp med splitten. PS: Tips ol taes pref på PM. Endret 4. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) *glem det, så feil* Endret 4. mars 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som vet om gode programmer til å splitte AVI filer? W.Moviemaker? Programmet må være gratis, for øvrig! Jeg jobber med å laste opp div dokumentarer på forumet, men hverken datakunnskapene mine eller forumets funksjonalitet bidrar til å forenkle jobben. Har nå kontaktet administrator som kanskje kan hjelpe med mediafunkjonen og visnining, men jeg trenger litt hjelp med splitten. PS: Tips ol taes pref på PM. http://tinyurl.com/y8udo6b Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kjenner jeg syns det er helt greit at Tevez slenger litt med leppa om Terry. Ingen tvil om at gutten liker oppmerksomhet, og hvis han har skjønt at det var dumt å snakke negativt om United og SAF, så kan han bare få snakke så mye han vil om andre klubber og spillere for min del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 United følger "Den nye Modric" Hilsen Daily Mail. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Let the cookieness begin Og hva har skjedd med Macheda egentlig? Har knapt spilt for hverken 1.laget eller reservelaget denne sesongen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Vi så jo også mye til Ljajic og Tosic... Synd at Owen mister resten av sesongen, ville likt å sett han i en eventuell CL finale. Gode nyheten er at Rio er tilbake. Endret 5. mars 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 WTF? Ute for resten av sesongen? Synd for Owen Let the cookieness begin Og hva har skjedd med Macheda egentlig? Har knapt spilt for hverken 1.laget eller reservelaget denne sesongen. Macheda har vært skadet, og har nettopp begynt å trene igjen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Giggs blir ikke klart til AC Milan kampen og Rooney er tvilsom for kampen i morgen med et hovent kne. Faen. Håper vi kjører på med Brown og Vidic i midtforsvaret for å spare Rio til Milan kampen på Onsdag. Om han slår opp ryggskaden nå er det semikrise med Jonny ute. Venter egentlig bare på at Rooneys kne holder ham ute et par uker. Takk til Capello din jævla horedåse som brukte mannen i nesten 90min mot fuckings Egypt i en uviktig kamp. Nesten så jeg håper Rooney mister VM med skade, så kan han ha det så godt, forbanna Italienske tardface. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Faen, så irriterende. Han begynte å bli varm i trøya, og hadde vært rått med han i VM. En positiv side, vi får se Mame oftere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Synd med en Owen ut, det er det... MEN... FOOTBALL: Manchester United's Owen Hargreaves set to make reserve team comeback on Thursday En annen kommer tilbake! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hadde vært fett om han kom inn og avgjorde kampen mot Liverpool. Drøye to uker til kampen, han kan da rekke den. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Blir sikkert utsatt ila uka dog, dernest som vanlig. Hazza kommer ikke til å spille 1.lags fotball denne sesongen. Endret 5. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Owen er ferdig for sesongen siden han må opereres. Edit. Gammelt nytt ser det ut til Endret 5. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå