Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nonsjalant, men når jeg skriver det får jeg beskjed fra Opera-ordboken om at jeg burde skrive nonchalant i stedet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nonchalant eller nonsjalant. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=nonchalant&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ferguson er klar for å kjempe for tittelen i år også "We have shown time and time again that this football club has determination. You will see that in the remainder of the season. We won't give in." Det er like morsomt å lese hver gang hvor mye han har lyst til å vinne år på år. Blir spennende å se i år om det holder hele veien inn. Vi må værtfall starte med en seier mot Wolves til helga, en kamp jeg tror kan bli litt tricky. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har troa. Vi er som oftest bedre på slutten av sesongen, og vi er bare ett poeng bak et Chelsea-lag som ikke spiller opp mot sitt beste for tiden. Arsenal kan jo bli en hard nøtt, men tror ikke de holder helt inn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5AQ9ofF1dPc Denne har jo vært borte en stund, ser den har kommet opp på YouTube igjen. Det er altså 99-finalen filmet bak mål. Der måtte jeg tørke tårer gitt! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) feil tråd gitt... Endret 4. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Haha, Kahn var ikke mye villig til å takke for kampen på slutten der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kommer aldri til å oppleve noe som overgår dette igjen Hvertfall ikke sånn som ståa er nå. For dagens United finnes ikke farlig på cornere... Ta det med ro. Når vi stiller med Diouf, O'Shea, Vidic og Ferdinand fra start har vi mer enn nok luftstyrke. Problemet er midlertidig ... håper jeg. Hehe... Med de cornerne som tidvis blir slått for tiden så må vi hyre inn 2.10++ spillere Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg ser ikke helt hva Capello ser i Heskey. England har 4 spisser som er bedre synes jeg. Rooney, Defoe, Owen og Crouch Ikke din kjære Agbonlahor? Han også. 5 stykker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 28 mål denne sesongen. Tar han igjen Ronaldo (42) i løpet av de neste månedene? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 28 mål denne sesongen. Tar han igjen Ronaldo (42) i løpet av de neste månedene? nei, det blir nok for vanskelig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det hadde vært epic om han tok igjen Ronaldo. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Skjer ikke. Men 35 hadde vært sykt nok. Det er Rooney det er snakk om her, samme spilleren som bommet på 3-4 sjanser (og nesten ingen mål på hode) i hver eneste kamp. Scorer han 35 eller noe så holder det i massevis. Også er Rooney en 10x deiligere spiller for min del og jeg føler 100x ganger mer glede når Rooney scorer så. 35 mål av Rooney er som 50 Ronaldo mål. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 og jeg føler 100x ganger mer glede når Rooney scorer så. 35 mål av Rooney er som 50 Ronaldo mål. Sorry, men jeg skjønner ærlig talt ikke tankegangen her. Det viktigste er jo at United scorer mål og vinner kampene, ikke hvem som scorer de. Hva hadde du valgt? 1: Man Utd scorer tilsammen 100 mål på en sesong, Rooney scorer 30 av disse. 2: Man Utd scorer tilsammen 80 mål, Rooney scorer 50 av disse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Judas har fått andre ting å snakke om nå! Glad for det. Han har slengt ut nok dritt om vår klubb allerede. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 og jeg føler 100x ganger mer glede når Rooney scorer så. 35 mål av Rooney er som 50 Ronaldo mål. Sorry, men jeg skjønner ærlig talt ikke tankegangen her. Det viktigste er jo at United scorer mål og vinner kampene, ikke hvem som scorer de. Hva hadde du valgt? 1: Man Utd scorer tilsammen 100 mål på en sesong, Rooney scorer 30 av disse. 2: Man Utd scorer tilsammen 80 mål, Rooney scorer 50 av disse. Herregud, selvfølgelig nr. 1. Det jeg mener er at ett mål av Rooney føles så deilig at jeg mye heller vil at han scorer 2 mål enn at Ronaldo hadde gjort det. Hvis det var lettere å skjønne. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Statistisk sett så vil Rooney score 13 mål om han starter de siste 16 kampene, inkludert CL- finale. Det blir 41 mål. Uten CL så er det 8 mål. Han har denne sesongen et snitt på 0,82 mål per kamp. Endret 4. mars 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Herregud, selvfølgelig nr. 1. Ut fra det du skrev var det ikke "selvfølgelig". Jeg og håper heller på et Rooney-mål enn et Carrick-mål, bare for å ta et eksempel, men i det store og hele er det akkurat det samme hvem som scorer, bare vi scorer. Jeg begynte å lure litt når du skrev "35 mål av Rooney er som 50 Ronaldo mål." Det skjønner du vel? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Limbeck, se å få på plass en avatar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå