Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha celebrations der altså! :D Evra! Carrick! Vidic som lærer Rooney å danse, haha. Og Valencia, hva faen, smil mann! Første trofé du får! Kanskje en av mange også! :)

 

Yayayay. Er i Krakow nå i 5-6 dager, har drukket litt nå så excuse me. Ingen snø her! :D

Lenke til kommentar

Haha celebrations der altså! :D Evra! Carrick! Vidic som lærer Rooney å danse, haha. Og Valencia, hva faen, smil mann! Første trofé du får! Kanskje en av mange også! :)

 

Yayayay. Er i Krakow nå i 5-6 dager, har drukket litt nå så excuse me. Ingen snø her! :D

Nå vil jeg tilbake til Krakow, billig å kjøpe der, også er det en flott by!

Lenke til kommentar

Haha celebrations der altså! :D Evra! Carrick! Vidic som lærer Rooney å danse, haha. Og Valencia, hva faen, smil mann! Første trofé du får! Kanskje en av mange også! :)

 

Yayayay. Er i Krakow nå i 5-6 dager, har drukket litt nå så excuse me. Ingen snø her! :D

Nå vil jeg tilbake til Krakow, billig å kjøpe der, også er det en flott by!

Er vel lovlig også.

Lenke til kommentar

Haha celebrations der altså! :D Evra! Carrick! Vidic som lærer Rooney å danse, haha. Og Valencia, hva faen, smil mann! Første trofé du får! Kanskje en av mange også! :)

 

Yayayay. Er i Krakow nå i 5-6 dager, har drukket litt nå så excuse me. Ingen snø her! :D

Nå vil jeg tilbake til Krakow, billig å kjøpe der, også er det en flott by!

Er vel lovlig også.

Jeg tenkte ikke på prostitusjon...

Lenke til kommentar

Leser at Neville ikke har bestemt seg for å legge opp enda. Håper ikke han får ny kontrakt med United. Han er den rødeste på OT, men i enkelte kamper ser han mer ut som en tilskuer enn en spiller. Jeg har ikke tro på at han noen gang kommer tilbake til gammel form, og jeg håper virkelig han legger sko på hyllen etter sesongen.

Lenke til kommentar

Dør om Rooney blir skadet i en slik kamp. Nei vent, i HVILKEN SOM HELST kamp. Han skal faen ikke bli skadet i år, han må bare spille hver eneste kamp for oss. End of discussion.

 

Hehe ja, Krakow er en nydelig by no doubt. Mye sol i dag også, synd at jeg nettopp sto opp. 5 varmegrader ute, ikke så mye vind, ganske perfekt etter å ha vært i Bergen så lenge i disse snødagene. Leiligheten broren min bor i her er bare 10 min gådistanse fra "byen", der hele square ligger osv. Kebab til 6-7 zl, altså 13-15 kr! Ahhh, vinterferie! :love:

Lenke til kommentar

Underskriftkampanje ifra MUST på gang: Are You United? Back the bid for Supporter Ownership

 

Målet er 100 000, kan jo ikke være så vanskelig :)

 

 

Kode for samme signatur hvis flere vil følge mitt gode eksempel!

 

[b][url="http://action.joinmust.org/page/s/AreYouUnited/?source=email1&
utm_source=MUST&utm_medium=email&utm_campaign=email1"][color="#00FF00"
]Are You United?[/color] [color="#FFA500"]Back the bid for Supporter Ownership[/color][/url][/b]

 

 

Og har dere ikke gjort det så er det bare å melde seg inn i MUST også i samme farten.

 

Manchester United Supporters Trust

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...