Ol'H Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skuddfoten hans er hvertfall formidabel Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skuddfoten hans er hvertfall formidabel 9372551[/snapback] Det er Hargreaves sin og. Damn me har mange gode distanseskyttere i United no! Stille inn siktene no så renn måla inn! Ron, Roon, Giggs, Carrick, Evra, Nani, Scholes, Saha og Chris Eagles har jo vist at han kan skyte. Det har vel også Lee Martin i pre season. Men er det bare meg eller bomma Saha på ufattelig mange 1 mot 1 med keeper i fjor? Putta til gjengjeld mange spektakulære mål då men. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Så er alle (2) målene vi har på langskudd også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Men er det bare meg eller bomma Saha på ufattelig mange 1 mot 1 med keeper i fjor? 9374010[/snapback] Det er nok bare du, toppscorer før han ble skadet. Carrick er da langt fra noe habil distanseskyter, får treff noen ganger. Andre ganger blir det kun farlig for fotografer og disimilis på første rad. Endret 27. august 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) I følge United.no er Anderson klar til kampen mot Keane og Sunderland. Han kommer antagelig til å debutere. Saha er også trolig klar 9372004[/snapback] Det samme ble sagt før helgens kamp mot Tottenham. Skuffende at ingen av dem var på benken en gang. Vi får satse på at det er sant denne gangen! Saha fra start? Så kan Anderson få en 20-30 minutter i 2. omgang. Men er det bare meg eller bomma Saha på ufattelig mange 1 mot 1 med keeper i fjor? Putta til gjengjeld mange spektakulære mål då men. 9374010[/snapback] Saha var ikke heldig da han var alene med keeperen i fjor. Det var noen kamper på rad da han var alene med keeperen og dessverre bommet. Men jeg vil ikke si at han har bommet ufattelig mange ganger en mot en, men noen, ja.. Satser på at det ikke skjer denne sesongen. Carrick er da langt fra noe habil distanseskyter, får treff noen ganger. Andre ganger blir det kun farlig for fotografer og disimilis på første rad. 9374269[/snapback] Carrick hadde da et meget brukbart skudd mot Tottenham på søndag. Centimeter fra å gå inn! Og 2. målet hans mot AS Roma på Old Trafford, det skuddet var helt sykt bra. I tillegg scoret han vel et småpent mål mot Reading i fjor? Hardt skudd langt nede i venstre hjørne? Vet ikke om det var mot Reading men han scoret iallfall et bra mål, så at gutten kan skyte er det liten tvil om. Endret 27. august 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Carrick er da langt fra noe habil distanseskyter, får treff noen ganger. Andre ganger blir det kun farlig for fotografer og disimilis på første rad. 9374269[/snapback] Carrick hadde da et meget brukbart skudd mot Tottenham på søndag. Centimeter fra å gå inn! Og 2. målet hans mot AS Roma på Old Trafford, det skulle var helt sykt bra. I tillegg scoret han vel et småpent mål mot Reading i fjor? Hardt skudd langt nede i venstre hjørne? Vet ikke om det var mot Reading men han scoret iallfall et bra mål, så at gutten kan skyte er det liten tvil om. 9374338[/snapback] det kan jeg bekrefte, var på Old Trafford den kvelden Endret 27. august 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Solskjær legger opp 20LEGEND Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Solskjær legger opp 20LEGEND 9374456[/snapback] trist men nødvendig for Solskjærs del. Håper og tror han vil fortsette som ungdomsutvikler i klubben, noe han vil trives og lykkes med. Noen som kan fixe en mimrevideo av Sunny? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Veldig synd, stor fotballspiller. Lå vel kanskje i kortene? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Respekt. Du vil for alltid være i våre tanker og du er kanskje en av tidenes beste innbyttere i Manchester United. En avslutter av klasse, i min mening Norges største idrettsstjerne. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Trist. Han var min favorittspiller i tiden da han herjet som verst. Er forsåvidt det nå også, men det er noen som må ta over der også. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Anbefaler alle å se denne videoen som er bygget på Solskjærs fantastiske og avgjørende avslutning. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 En fantastisk spiller! Kommer virkelig til å bli savnet av fansen! Triste saker Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tror han kommer til og bli en fabelaktig trener.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Solskjær legger opp 20LEGEND 9374456[/snapback] trist men nødvendig for Solskjærs del. Håper og tror han vil fortsette som ungdomsutvikler i klubben, noe han vil trives og lykkes med. Noen som kan fixe en mimrevideo av Sunny? 9374499[/snapback] Respekt. Du vil for alltid være i våre tanker og du er kanskje en av tidenes beste innbyttere i Manchester United. En avslutter av klasse, i min mening Norges største idrettsstjerne. 9374518[/snapback] Trist. Han var min favorittspiller i tiden da han herjet som verst. Er forsåvidt det nå også, men det er noen som må ta over der også. 9374580[/snapback] Copy That! En fantastisk spiller! Kommer virkelig til å bli savnet av fansen!Triste saker 9374674[/snapback] Copy That! Tror han kommer til og bli en fabelaktig trener.. 9374947[/snapback] Copy That! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Da må vi ha ny spiss Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ah, min godeste Solskjær. For en flott fyr, som har gitt så mye positivt til klubben. Vil savne ham som fotballspiller! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg kommer til å savne han å En jordnær, og en flott fotballspiller, men synd på den måten han lå opp på Man så ifjor at han ikke var som han var, hadde mistet fart osv, men all respekt til Solskjær. BYE, BYE OLE Nå trenger vi vel å hente ny spiss, gjør vi ikke? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jaja Sunny. Det måtte vel ende en gang. Han kommer til å bli husket. Håper han blir i klubben kom trener. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Fantastisk spiller. Utrolig sympatisk og definitivt norges beste fotballspiller noen sinne. Håper han kommer innpå i neste hjemmekamp, for å si hade til fansen.. Endret 28. august 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå