Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuddfoten hans er hvertfall formidabel  :D

9372551[/snapback]

Det er Hargreaves sin og. Damn me har mange gode distanseskyttere i United no!

Stille inn siktene no så renn måla inn!

Ron, Roon, Giggs, Carrick, Evra, Nani, Scholes, Saha og Chris Eagles har jo vist at han kan skyte. Det har vel også Lee Martin i pre season.

 

Men er det bare meg eller bomma Saha på ufattelig mange 1 mot 1 med keeper i fjor? Putta til gjengjeld mange spektakulære mål då men.

Lenke til kommentar
Men er det bare meg eller bomma Saha på ufattelig mange 1 mot 1 med keeper i fjor?

9374010[/snapback]

Det er nok bare du, toppscorer før han ble skadet.

 

Carrick er da langt fra noe habil distanseskyter, får treff noen ganger. Andre ganger blir det kun farlig for fotografer og disimilis på første rad.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
I følge United.no er Anderson klar til kampen mot Keane og Sunderland. Han kommer antagelig til å debutere. Saha er også trolig klar

9372004[/snapback]

 

Det samme ble sagt før helgens kamp mot Tottenham. Skuffende at ingen av dem var på benken en gang. Vi får satse på at det er sant denne gangen! Saha fra start? :dribble: Så kan Anderson få en 20-30 minutter i 2. omgang.

 

Men er det bare meg eller bomma Saha på ufattelig mange 1 mot 1 med keeper i fjor? Putta til gjengjeld mange spektakulære mål då men.

9374010[/snapback]

 

Saha var ikke heldig da han var alene med keeperen i fjor. Det var noen kamper på rad da han var alene med keeperen og dessverre bommet. Men jeg vil ikke si at han har bommet ufattelig mange ganger en mot en, men noen, ja.. :ermm: Satser på at det ikke skjer denne sesongen. :thumbup:

 

Carrick er da langt fra noe habil distanseskyter, får treff noen ganger. Andre ganger blir det  kun farlig for fotografer og disimilis på første rad.

9374269[/snapback]

 

Carrick hadde da et meget brukbart skudd mot Tottenham på søndag. Centimeter fra å gå inn! Og 2. målet hans mot AS Roma på Old Trafford, det skuddet var helt sykt bra. I tillegg scoret han vel et småpent mål mot Reading i fjor? Hardt skudd langt nede i venstre hjørne? Vet ikke om det var mot Reading men han scoret iallfall et bra mål, så at gutten kan skyte er det liten tvil om.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Carrick er da langt fra noe habil distanseskyter, får treff noen ganger. Andre ganger blir det  kun farlig for fotografer og disimilis på første rad.

9374269[/snapback]

Carrick hadde da et meget brukbart skudd mot Tottenham på søndag. Centimeter fra å gå inn! Og 2. målet hans mot AS Roma på Old Trafford, det skulle var helt sykt bra. I tillegg scoret han vel et småpent mål mot Reading i fjor? Hardt skudd langt nede i venstre hjørne? Vet ikke om det var mot Reading men han scoret iallfall et bra mål, så at gutten kan skyte er det liten tvil om.

9374338[/snapback]

det kan jeg bekrefte, var på Old Trafford den kvelden :D

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Solskjær legger opp

 

20LEGEND :cry:

9374456[/snapback]

trist men nødvendig for Solskjærs del. Håper og tror han vil fortsette som ungdomsutvikler i klubben, noe han vil trives og lykkes med. Noen som kan fixe en mimrevideo av Sunny? :)

9374499[/snapback]

 

 

Respekt. Du vil for alltid være i våre tanker og du er kanskje en av tidenes beste innbyttere i Manchester United. En avslutter av klasse, i min mening Norges største idrettsstjerne.

9374518[/snapback]

 

 

Trist. :cry:

 

Han var min favorittspiller i tiden da han herjet som verst. Er forsåvidt det nå også, men det er noen som må ta over der også.

9374580[/snapback]

Copy That!

 

En fantastisk spiller! Kommer virkelig til å bli savnet av fansen!

Triste saker :(

9374674[/snapback]

Copy That!

 

Tror han kommer til og bli en fabelaktig trener..

9374947[/snapback]

Copy That!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...