agasøster Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Spiller nok begge Rooney klar til tjeneste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=y0i_GtbGxds&feature=player_embedded# Knallbra. Vidic lærer Rooney å danse. Også Berbatov da: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Se HVOR utilpass Valencia er. Hahaha, for en fyr. Han må være den mest sjenerte fyren vi har hatt i klubben siden Scholes sine første år. Ikke at rødtoppen tok av i dag han heller. Se hvem som gjemmer seg bort i kroken - jo, det er Scholesey. Valencia blir strategisk putta i midten med energiklumpen Evra og så fort det blir "pause" hiver han fra seg pokalen og løper bak i kroken med Scholes. For å ikke snakke om hvordan han i starten av videoen gjør alt for å slippe unna kameramannen, ved å kikke motsatt vei av alle andre. M. Carrick er nok den største partyløven av de alle tror jeg. Forsiktig på banen, men alltid blant dem som jubler mest når vi vinner noe. Kudos Michael! Endret 3. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er ikke rart han feirer da, fyren hadde faktisk ikke så mye å glede seg over da han spilte for Spurs. Bra han skjønte at 9. plasser i PL med Spurs ikke var godt nok for han. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Carrick kan vel ikke fatte hva som skjer. Han har ikke opplevd å ikke vinne ligaen etter at han kom og han velter seg i titler. Valencia er en pussig skrue. Fyren har ikke så mange ansiktsuttrykk. Vi ser av og til at munnvikene og leppene bretter seg litt i et smil av og til. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Red Knights har hemmelig møte idag ifølge Sky Kan love godt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Faen, Rooney er klar til den ubetydelige landskampen. Oddsen for at han blir skadet, nå som han er i sitt livs form? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Nokså høye tipper jeg, dessverre. Hadde vært utrolig uflaks, hvertfall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Se HVOR utilpass Valencia er. Hahaha, for en fyr. Han må være den mest sjenerte fyren vi har hatt i klubben siden Scholes sine første år. Ikke at rødtoppen tok av i dag han heller. Se hvem som gjemmer seg bort i kroken - jo, det er Scholesey. Valencia blir strategisk putta i midten med energiklumpen Evra og så fort det blir "pause" hiver han fra seg pokalen og løper bak i kroken med Scholes. For å ikke snakke om hvordan ikke i starten av videoen gjør alt for å slippe unna kameramannen, ved å kikke motsatt vei av alle andre. Er godt å ha sånne spillere også synes nå jeg Litt stilig å se på Owen når de hopper opp og ned, er nesten så man ser at han tenker "dette gjør vondt, dette gjør vondt" Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Haha, Evra er en herlig type. Og se hvor stivt Valencia hopper. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Red Knights har hemmelig møte idag ifølge Sky Kan love godt! Var visst ikke så hemmelig allikevel? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Red Knights har hemmelig møte idag ifølge Sky Kan love godt! Var visst ikke så hemmelig allikevel? Vi kan alle skylde på Corey om dette går til faens hvertfall. FU. http://www.youtube.com/watch?v=855sNvf_1fg Fy faen jeg savner Solskjær. Endret 1. mars 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Da var jeg endelig tilbake i Norge etter et meget vellykket Englands-opphold! Ble en del kjipe timer på tog mellom Manchester og London, men det var definitivt verdt det for å få med seg finalen! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Se HVOR utilpass Valencia er. Hahaha, for en fyr. Han må være den mest sjenerte fyren vi har hatt i klubben siden Scholes sine første år. Ikke at rødtoppen tok av i dag han heller. Se hvem som gjemmer seg bort i kroken - jo, det er Scholesey. Valencia blir strategisk putta i midten med energiklumpen Evra og så fort det blir "pause" hiver han fra seg pokalen og løper bak i kroken med Scholes. Haha, la merke til det jeg og. Og før de stiller seg opp når han sitter på benken, ser jo ut som han nettopp har tapt finalen. For en type, men god er han Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Red Knights har hemmelig møte idag ifølge Sky Kan love godt! Var visst ikke så hemmelig allikevel? Vi kan alle skylde på Corey om dette går til faens hvertfall. FU. Too late Edit:Hmm,linken kom ikke fram,merkelig nok,så poster den bare direkte: http://www.sportinglife.com/football /news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/10/03/01/SOCCER_Man_Utd_Glazer.html&TEAMHD=soccer Endret 1. mars 2010 av Corey Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Dette kunne godt ha vært postet i økonomitråden imo. Over til saken: Glazer kommer garantert ikke til å selge United, så det kan dere glemme først som sist. Det som disse "red knights" derimot bekrefter er det jeg og mange andre har "betrygget" United supportere med - det finnes mange som er villige til å kjøpe klubben den dagen Glazers ikke klarer å melke bedriften uten å tape verdi. Jf øk.tråden for mer info. Dersom du kikker på omsettningen alene må man nesten bare le av hvor mye "penger" som ruller rundt i klubben og inntjenings potensialet er på ingen måte fullbyrdet. Det er nettopp derfor Glazers garantert ikke forsvinner, dessverre. United ville aldri fått diss HR obligasjonlånene om ikke klubben ble regnet som økonomisk trygg. Ikke se dere blinde på gjelden alene, for Glazer tjener helt rått på United. Og det er her det største problemet er for meg. Fotballklubber er IKKE som vanlig bedrifter der alt handler om å tjene penger, en fotballklubb er til for å tjene folket - ikke en rik amerikanos. Det tragikomiske er at MG aldri har puttet et øre i klubben. Dere vet det, sant? Ikke ei norsk krone har han brukt på oss. Likevel eier han Manchester United FC - verdens desidert største fotballklubb, gigant merke og ikon. Han har garantert tjent flere hundre £m og når han selger klubben? Bortimot en halv milliard (-109?£m i FL) i pur fortjeneste. Det er kun i vår klubb det faktisk er mulig å tjene penger og derfor blir vi ikke kvitt snylteren. Håper av hele mitt hjerte at amerikanerne forsvinner, men jeg anser det som høyst usannsynlig. Det beste hadde strengt talt vært om noen "tok en for laget" og knerta fyren. Jeg ville ikke grått en tåre. Endret 1. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Det beste hadde strengt talt vært om noen "tok en for laget" og knerta fyren. Jeg ville ikke grått en tåre. Endret 1. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Håper Uefa setter ned foten for klubber med stor gjeld i CL. Da får nok pipen en annen låt. Edit: du redigerte, da kan vel faen jeg også gjøre det. ! Endret 1. mars 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Ja, det er kun en måte å tvinge Glazer til å selge og det vet MUST/IMUSA. Det er å boikotte sesongbillettsalget som snart legges ut for neste sesong, få til en felles demonstrasjon i form av tomme tribuner, slutte å kjøpe i megastor feks. Dette vil gå kraftig utover inntjening. Vedvarer dette "lenge" nok MÅ Glazer selge for å ikke tape pengene sine. Det er ironisk nok et økonomisk selvmord som vil få amerikanerne til å selge. Problemet slik jeg ser det er at verden vet at dette er midlertidig og derfor ville ikke verdien på klubben falle og det er det Glazers er mest opptatt av. Det langsiktig målet dems er kort fortalt å gjøre klubben størst mulig og selge mens klubben er på toppen. Edit: Hva redigerte dere? haha. Endret 1. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Edit: du redigerte, da kan vel faen jeg også gjøre det. ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå