Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er noe som ikke stemmer der ja. Hobbykræsj. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Haha, fantastisk video ALT+CTRL. Rooney er jo så Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sick video, sjekk Nani er med a. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Der har vi grunnen for at Ferdinand sliter med ryggen... Var noen som levede seg litt vel inn der synes jeg Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er det forresten bare jeg som syntes pokalen igår smakte ekstra godt når vi så Michael Owen bære på trofeet? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hør på latteren til Rooney på slutten da. Haha. Endret 1. mars 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Er Game sånne muskel blåser? Forklarer en del..... Game: du våger ikke å ta deg nær av den Limbeck som tror Nani er rå på dansegulvet Endret 1. mars 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er det forresten bare jeg som syntes pokalen igår smakte ekstra godt når vi så Michael Owen bære på trofeet? Det er morro med tittel. Det er det alltid. Selv om jeg ikke var nervøs og hadde ikke vert så sur om vi hadde tapt, så er det morro. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Donald-cupen er ikke så viktig. Langt viktigere med serien.. Godt at Chelsea snublet hjemme. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Donald-cupen er ikke så viktig. Langt viktigere med serien.. Godt at Chelsea snublet hjemme. Ligaen betyr alt. Ligacupen er ikke i nærheten, men det er morro å vinne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vant MichaelOwen noen trofeer med Pool? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vant MichaelOwen noen trofeer med Pool? Sikkert Donald-cupen. Den har alle vunnet. Han var vel med da Liverpool tok sin "treble" med Donald-cup FA-cup og CL. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Raste: Noen få pokaler ble det, deriblant 1 FA cup og 2 CC vinster. Senket United i 2003 i CC finalen dessverre. Ellers er det en UEFA cup og supercup kamp på merittlista. Hva forklarer det, Limbeck? Et spm: Hvem er størst, Sir Matt Busby eller Sir Alex Ferguson? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sir Matt gjorde nok den største psykiske prestasjonen. Men det Sir Alex har gjort er helt uten sidestykke i Engelsk fotball. Jeg setter Sir Alex øverst, selv om Sir Matt nok er mest sagnomsust. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Feil. De tok ligacup, FA cup og UEFA cup. CL fadesen kom etter at Owen dro. Owen har: 1 FA cup 2 Liga cup + 1 til i går 1 CS ! UEFA Cup 1 Super Cup (Hva er det?) 1 Youth Cup 1 PFA youth player 2 Top Scorer i PL 1 Ballon d'Or Owen ser så fyllesyk ut på bildet i Wikipedia Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Laget meg nettopp en liste over tidenes managere i UK, jf fotballpuben. Ekstremt usikker på hvem jeg rangerer som den beste, men det er utvilsomt en av de to med Bill Shankley (Liverpool) på en klar tredjeplass. 10.Sir Bobby Robson 9. Jock Stein 8. Bill Nicholson 7. Sir Alf Ramsey 6. Arsene Wenger 5. Brian Clough 4. Bob Paisley 3. Bill Shankley 2. Sir Alex Ferguson 1. Sir Matt Busby Elsker lister..... http://www.youtube.com/watch?v=rmqbKBl22CA Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva forklarer det, Limbeck? Et spm: Hvem er størst, Sir Matt Busby eller Sir Alex Ferguson? Nei.... Du vet..... Steroider og raserianfall pluss at de kanskje bygger opp muskler som en erstatning for mangler i andre svampligningde kroppsdeler..... Hvem som er størst av Busby og Fergie synes jeg er veldig vanskelig. Busby hadde ganske andre arbeidsforhold siden han tok over et lag med store problemer og bomba stadion etter krigen og bygget dem opp til ligamestere og sagnomsuste busby babes. Og så bygget han opp laget igjen etter en ny ruin i flyulykken. Fergie tok over et godt lag med mange fans, god økonomi og et godt stadion og gjorde det til et lag som har vert blandt de aller beste i verden i 2 tiår. Hva som er den største prestasjonen er veldig vanskelig å si, men merittene begynner nå å bli så mange at det er vanskelig å komme unna det. Når Fergie gir seg så er det bare å begynne å lage statue. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Fordomsfull ser jeg. Da syntes jeg alle bønder er sosialt inkompetente, halvfeite og har aldri fått mus. Du la strategisk på raserianfall på slutten der ja, kudos for den! Den statuen er relativt bankers. Hadde vært skoy om den kom mens han fortsatt var manager. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fordomsfull ser jeg. Da syntes jeg alle bønder er sosialt inkompetente, halvfeite og har aldri fått mus. Du la strategisk på raserianfall på slutten der ja, kudos for den! Den statuen er relativt bankers. Hadde vært skoy om den kom mens han fortsatt var manager. Oh yeah Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fergie sier at Owen er ute i 5-6 uker. Akkurat det han trengte, nå som han begynner å spille bra og mtp. VM om noen måneder... Leser også at Rooney sliter med et vondt kne, men det er vel en bløff for å få han til droppe landskampen. Starter garantert mot Wolves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå