Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det forresten bare jeg som syntes pokalen igår smakte ekstra godt når vi så Michael Owen bære på trofeet? :innocent:

Det er morro med tittel. Det er det alltid. Selv om jeg ikke var nervøs og hadde ikke vert så sur om vi hadde tapt, så er det morro.

Lenke til kommentar

Raste: Noen få pokaler ble det, deriblant 1 FA cup og 2 CC vinster. Senket United i 2003 i CC finalen dessverre. Ellers er det en UEFA cup og supercup kamp på merittlista.

Hva forklarer det, Limbeck?

Et spm: Hvem er størst, Sir Matt Busby eller Sir Alex Ferguson?

Lenke til kommentar

Feil. De tok ligacup, FA cup og UEFA cup. CL fadesen kom etter at Owen dro.

Owen har:

1 FA cup

2 Liga cup + 1 til i går

1 CS

! UEFA Cup

1 Super Cup (Hva er det?)

1 Youth Cup

1 PFA youth player

2 Top Scorer i PL

1 Ballon d'Or

Owen ser så fyllesyk ut på bildet i Wikipedia :)

Lenke til kommentar

Laget meg nettopp en liste over tidenes managere i UK, jf fotballpuben. Ekstremt usikker på hvem jeg rangerer som den beste, men det er utvilsomt en av de to med Bill Shankley (Liverpool) på en klar tredjeplass.

10.Sir Bobby Robson

9. Jock Stein

8. Bill Nicholson

7. Sir Alf Ramsey

6. Arsene Wenger

5. Brian Clough

4. Bob Paisley

3. Bill Shankley

2. Sir Alex Ferguson

1. Sir Matt Busby

Elsker lister.....

http://www.youtube.com/watch?v=rmqbKBl22CA

Lenke til kommentar

Hva forklarer det, Limbeck?

Et spm: Hvem er størst, Sir Matt Busby eller Sir Alex Ferguson?

Nei.... Du vet..... Steroider og raserianfall pluss at de kanskje bygger opp muskler som en erstatning for mangler i andre svampligningde kroppsdeler.....

Hvem som er størst av Busby og Fergie synes jeg er veldig vanskelig. Busby hadde ganske andre arbeidsforhold siden han tok over et lag med store problemer og bomba stadion etter krigen og bygget dem opp til ligamestere og sagnomsuste busby babes.

Og så bygget han opp laget igjen etter en ny ruin i flyulykken.

Fergie tok over et godt lag med mange fans, god økonomi og et godt stadion og gjorde det til et lag som har vert blandt de aller beste i verden i 2 tiår.

Hva som er den største prestasjonen er veldig vanskelig å si, men merittene begynner nå å bli så mange at det er vanskelig å komme unna det.

Når Fergie gir seg så er det bare å begynne å lage statue.

Lenke til kommentar

Fordomsfull ser jeg. Da syntes jeg alle bønder er sosialt inkompetente, halvfeite og har aldri fått mus. Du la strategisk på raserianfall på slutten der ja, kudos for den! :yes:

Den statuen er relativt bankers. Hadde vært skoy om den kom mens han fortsatt var manager.

Lenke til kommentar

Fordomsfull ser jeg. Da syntes jeg alle bønder er sosialt inkompetente, halvfeite og har aldri fått mus. Du la strategisk på raserianfall på slutten der ja, kudos for den! :yes:

Den statuen er relativt bankers. Hadde vært skoy om den kom mens han fortsatt var manager.

Oh yeah :)

Lenke til kommentar

Fergie sier at Owen er ute i 5-6 uker. Akkurat det han trengte, nå som han begynner å spille bra og mtp. VM om noen måneder...

Leser også at Rooney sliter med et vondt kne, men det er vel en bløff for å få han til droppe landskampen. Starter garantert mot Wolves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...