Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mot Liverpool sist kamp overspilte ikke Liverpool. Det er bare Liverpoolfans som tror de var like god som Barcelona. Problemet der var at United aldri møtte opp til kampen. Regner med vi vinner den kampen greit. Reina mangler noen cm til å ruve i feltet, og da får Rooney mer spillerom.

 

Hadde aldri drømt om at Rooney plutselig skulle bli en luftens baron. Han er jo genialt god på hodet, helt plutselig! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også betraktelig større skadeproblemer enn United per i dag.

Ikke faen om dette holder inn.

 

 

Betraktelig er litt drøyt. I følge physioroom har dere én spiller mer enn oss på sykestuen. Cech og Deco er vel i tillegg snart tilbake igjen (neste kamp?). For øvrig klarte United å holde følge med Chelsea under skadehelvetet for noen måneder siden, ser ingen grunn til at Chelsea ikke skal klare det selv, spesielt når United også sliter med en del skader.

 

 

Mot Liverpool sist kamp overspilte ikke Liverpool. Det er bare Liverpoolfans som tror de var like god som Barcelona. Problemet der var at United aldri møtte opp til kampen. Regner med vi vinner den kampen greit. Reina mangler noen cm til å ruve i feltet, og da får Rooney mer spillerom.

 

Om Carragher hadde fått det røde kortet han skulle hatt og vi hadde fått straffen vi skulle hatt pga den samme taklingen så kunne nok kampen endt annerledes.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Det gjør vi ikke, vi skrives etter kampen og da skal jeg triumfere så det er ekkelt.

 

Hva sier du til et veddemål? Du må ha United avatar en mnd om United vinner og jeg Liverpool avatar like lenge, dersom ondskan vinner.

 

Det tør du ikke, fordi du vet dere taper. Vi scorer minst 3 mot det bøsselaget der, take it to the bank.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Har også betraktelig større skadeproblemer enn United per i dag.

Ikke faen om dette holder inn.

 

 

Betraktelig er litt drøyt. I følge physioroom har dere én spiller mer enn oss på sykestuen. Cech og Deco er vel i tillegg snart tilbake igjen (neste kamp?). For øvrig klarte United å holde følge med Chelsea under skadehelvetet for noen måneder siden, ser ingen grunn til at Chelsea ikke skal klare det selv, spesielt når United også sliter med en del skader.

Du må se litt på hvem vi har som erstatter der vi har skader også. Vi har Essien ute. Han er vår beste midtbanespiller, by far. Alle våre andre valg er betraktelig dårligere. Ashley Cole er ute, men Zhirkov har gjort det bra der. Men vent litt, Zhirkov er også skadet en stund til! Ashley er ute for sesongen. Essien et par uker til. Cech kommer tilbake i slutten av måneden. Samme gjelder Deco. Zhirkov er ikke i nærheten av Ashley, spesielt siden sistnevnte har vært i sitt livs form.

Er forsåvidt enig i at dere har nesten like mye skader som oss per nu, både O Shea, Ferdinand og Anderson er kjipe skader. Men dere har betraktelig bedre erstattere enn vi har. Den vanvittige bredden i laget vårt er oppskrytt.

Lenke til kommentar

Jo, men hva har dere hatt før i høst, vs hva vi har hatt før i høst?

 

EDIT: Godt å høre at vi har langt bedre bredde i en stall vi har brukt langt mindre penger på + solgt verdens beste spiller :). Ikke for å provosere noen, jeg mener faktisk at det er godt å høre..

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Wayne Rooney, du er for nære til å bli favorittspilleren min, det er for ekkelt når Scholesy er der fra før av. Slutt med dette nå! :D

 

Og btw Game, forsiktig da. Dette har skjedd før, også ender det opp med at vi får rødt kort og at vi gråter sammen på MSN om kvelden etter tapet. Dør hvis det skjer igjen nå.

Lenke til kommentar

Jo, men hva har dere hatt før i høst, vs hva vi har hatt før i høst?

 

EDIT: Godt å høre at vi har langt bedre bredde i en stall vi har brukt langt mindre penger på + solgt verdens beste spiller :). Ikke for å provosere noen, jeg mener faktisk at det er godt å høre..

Jeg nekter ikke verken for at dere stort sett har fått mer for pengene enn Chelsea, eller at dere kom dere gjennom skadehelvetet før jul på mesterlig vis. Alt kan forklares, og det er alltid en grunn til at lag A vinner i stedet for lag B. Jeg bare irriterer meg over at det er tilfelle.

Lenke til kommentar

Det gjør vi ikke, vi skrives etter kampen og da skal jeg triumfere så det er ekkelt.

 

Hva sier du til et veddemål?

 

Ikke gjør det smågal, han gjenomfører ikke sin del av avtalen likevell.^^

(dance for me, monkey-boy)

Siter meg på det eller hold truten. Nå har du maset om denne "monkey dance" lenge, et veddemål jeg aldri husker å ha gått med på. Da har jeg isåfall glemt/fortrengt det. Igjen, siter meg.

 

Smågal, jeg er stor i alt.

Lenke til kommentar

Og btw Game, forsiktig da. Dette har skjedd før, også ender det opp med at vi får rødt kort og at vi gråter[/b ]sammen på MSN om kvelden etter tapet. Dør hvis det skjer igjen nå.

Dette benekter jeg på det sterke av det STERKESTE. Jeg, The Game, har aldri felt en tåre. Ikke engang som baby grått jeg. På barneskolen ble jeg knivstukket i begge nyrene av en sjalu 7ende klassing mens jeg stod med ryggen til å sjekket opp babes. Ikke en tåre... ISo mætta of facht, jeg gikk til sykehuset tilsammen 4 mil unna og måtte dra meg selv med armene den siste mila fordi beina gav etter.

 

Så nei, jeg har aldri "sippet" med noen irl eller over msn.

 

pffftt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...