Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Han var god i hvert fall. Har ikke kommet seg helt etter skaden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hehe, det var heller Diaby? Edurado er nå 27år, fyller forresten for to dager siden. Herr Brun har rett her, han ble skadet da han var 25år. Rettere sagt 24år, han fylte ikke før etter to dager senere. Tidenes bursdagsgave tenker jeg vel? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vel jeg lo på Puben da jeg så det (Klarte selvsagt å overse situasjonen og fikk ikke se det igjen), og håpte på at det var Arsha som lå nede. Men når jeg ser det i ettertid blir det med helt andre øyer. Shawcross skal ikke slippe unna det her selv om han virkelig angrer, du går rett og slett ikke inn slik i en takling (...Selv om det skjer på millisekundet)! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Noen som så banneret med "Proud of our history" på brua i går? Herregud så komisk... Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hvis du googler etter «Chelsea proud of our history», vil det dukke opp en youtube video; We didn't were succesful since 2003........ Abramovich came because we were it already ! This is the most beautiful club in the world ! Haha :!: I tredje link finner du denne linken: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100227070749AAgFtCj Dagens! Det ble postet etter kampen igår. Endret 28. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Synd når slike ting skjer. Også synd at det har skjedd med Arsenal, og to av deres store talenter. Først Eduardo og så Ramsey. Og Diaby før det igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ysODoxAvstM Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer med pokalen idag Rooney var helt rå idag Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Rooney har skaffet seg åtte mål på hodet i løpet av de ni siste kampene. Før det, på over 300 kamper står han med bare fire mål på hodet (i følge Sky). Hva skjer? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Takk for den nye avataren min Endret 28. februar 2010 av Manx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Rooney har skaffet seg åtte mål på hodet i løpet av de ni siste kampene. Før det, på over 300 kamper står han med bare fire mål på hodet (i følge Sky). Hva skjer? Vi har jo lenge sagt at Rooney har modnet og begynt å bruke hodet under kampene.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Rooney har skaffet seg åtte mål på hodet i løpet av de ni siste kampene. Før det, på over 300 kamper står han med bare fire mål på hodet (i følge Sky). Hva skjer? Vi har jo lenge sagt at Rooney har modnet og begynt å bruke hodet under kampene.... Inleggene til Valencia? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Wolverhampton - Man Utd Arsenal – Burnley Chelsea – West Ham Hull – Arsenal Manchester United – Fulham Arsenal – West Ham Manchester United – Liverpool Blackburn – Chelsea Portsmouth – Chelsea Birmingham – Arsenal Chelsea – Aston Villa Bolton – Manchester United Manchester United – Chelsea Arsenal – Wolverhampton Tottenham – Arsenal Blackburn – Manchester United Chelsea – Bolton Manchester City – Manchester United Tottenham – Chelsea Wigan – Arsenal Arsenal - Manchester City Manchester United – Tottenham Chelsea – Stoke Blackburn – Arsenal Liverpool – Chelsea Sunderland – Manchester United Arsenal – Fulham Chelsea – Wigan Manchester United – Stoke Haha, se på Arsenal sine resterende kamper. Om det bøsselaget der vinner ligaen vet jeg ikke min arme råd. De har bare én og en halv god fotballspiller + en haug med bleier. Har tapt alle innbyrdes med United og Chelsea, men har hengt seg på ettersom vi har dreti oss ut mot antatt svakere lag. Alle kamper fremover nå blir cupfinaler. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tipper de taper borte mot Spurs. De kan også avgi poeng borte mot lag som Birmingham, Blackburn og Hull. Håper selvsagt City tar med seg 3 poeng fra dem også.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11677_5996017,00.html "We were absolutely fantastic, particularly in the first half of the game. We took the game to Manchester United and we played some scintillating football. "We're a really great side that is improving and has the ability to do that, and I thought we had wonderful support, which was terrific as well. "Manchester United obviously came more into the game in the second half and caused us one or two problems, but we were always dangerous in the game. SPY! SPY! SPY! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Manchester United – Liverpool Manchester United – Chelsea Tottenham – Arsenal Manchester City – Manchester United Fy faen for noen kamper dette blir. Bygger seg opp til å bli tidenes avslutning. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Av våre siste frykter jeg City-kampen mest. De har overspilt mot oss flere ganger siste årene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 De har overspilt mot oss flere ganger siste årene. Liverpool og. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sukk. Vi har det tøffeste kampprogrammet, leder serien med ett poeng og viser stadig mere svakheter i spillet. Har også betraktelig større skadeproblemer enn United per i dag. Ikke faen om dette holder inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå