Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WTF? Driver Sol å hugger etter Shawcross? Ser jo med engang at det er uhell!

Tydeligvis ikke.

Altså, det vel ikke uvanlig sekunder etter en slik takling å få litt temperament. Noe blir sinte, noen sure, andre lei seg. Folk reagerer forskjellig. Det er et uhell. Ingen tvil om det. Synd er det uansett.

 

Takk Wisbatov. Er så kjedelig å alltid lese om hvor ufortjent det liksom var. Man må ikke alltid dømme nord å ned bare man er supporter med en annet lag. Det var klar straffe. Arsenal fortjente å vinne. Hvis man så hele kampen kunne det blitt dømt 3 straffer for Arsenal uten noe nevneverdig bråk senere. Dessuten presset vi hele 2 omgang. Hadde egentlig Stoke en sjanse på mål i 2 omgang?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på hvordan du løper på en fotballbane, men det er ikke vanlig for min del å løpe med armene strukket strakt ut til siden innenfor straffefeltet. De fleste med forståelse for regelverket skjønner at det er en klar straffe.

Synes du det var en viljehands?

 

Om det var med vilje eller ikkje har fint lite å sei. Når du stoppar ein ball som er på veg gjennom med ei arm som er strakt ut frå kroppen er det straffe.

Lenke til kommentar

Når du takler, men med en gang ser du at du kommer inn for seint. Da prøver du i hvert fall å trekke deg. Noe som fyren ikke gjør.

 

Altså, jeg vil ikke erte på meg Arsenal supportere som er opprørte etter den stygge skaden og jeg har ikke sett noe annet en youtube videoen enda, men jeg synes ikke det sog ut som en stygg takling.

 

Jeg har ikke peiling på hvordan du løper på en fotballbane, men det er ikke vanlig for min del å løpe med armene strukket strakt ut til siden innenfor straffefeltet. De fleste med forståelse for regelverket skjønner at det er en klar straffe.

Synes du det var en viljehands?

 

Om det var med vilje eller ikkje har fint lite å sei. Når du stoppar ein ball som er på veg gjennom med ei arm som er strakt ut frå kroppen er det straffe.

 

Ikke når dommere lar 90% av sånne situasjoner gå

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

WTF? Driver Sol å hugger etter Shawcross? Ser jo med engang at det er uhell!

Tydeligvis ikke.

Altså, det vel ikke uvanlig sekunder etter en slik takling å få litt temperament. Noe blir sinte, noen sure, andre lei seg. Folk reagerer forskjellig. Det er et uhell. Ingen tvil om det. Synd er det uansett.

 

Takk Wisbatov. Er så kjedelig å alltid lese om hvor ufortjent det liksom var. Man må ikke alltid dømme nord å ned bare man er supporter med en annet lag. Det var klar straffe. Arsenal fortjente å vinne. Hvis man så hele kampen kunne det blitt dømt 3 straffer for Arsenal uten noe nevneverdig bråk senere. Dessuten presset vi hele 2 omgang. Hadde egentlig Stoke en sjanse på mål i 2 omgang?

 

Å fortjene å vinne en kamp er veldig oppskrytt. Det har aldri hent at et lag har vunnet fordi de fortjente det. Hvor mange sjangser Stoke hadde har ingenting å si

Lenke til kommentar

Limbeck, nei jeg synes ikke at du har vært på noen måter frekk her. Folk har selvsagt lov å mene noe annet til tross en grusom hendelse har oppstått. Jeg mener fortsatt at han dro inn helt unødvendig, men smaken er delt i baken.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Skal ikke si at det var nødvendig, men jeg synes situasjonen er veldig lik tusen andre situasjoner jeg har sett. Skaden er veldig stygg, men jeg synes ikke selve situasjonen sog så stygg ut.

 

Sier igjen at jeg ikke har sett annet enn youtube videoen.

 

Det virket ikke som om dommeren var i tvil da, så situasjonen kan godt ha vert stygg.

 

Har kampen på opptak og skal spole frem til situasjonen

Lenke til kommentar

Kvifor føle med Shawcross? Han har faen meg brakt den skyldfølelsen på seg sjølv. Og det er ikkje første gong han knekk ein mostandard sitt bein heller. Har null medfølelse for fyren, NULL.

Det en kontaktsport. Slikt skjer. Han gjør det ikke med vilje. At du er for trangsynt, vel du om det. Spill bordtennis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...