Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvorfor vi spilte med bortedrakter hjemme mot Barca i 98/99?

 

Jupp.Barcelona hadde mistet/glemt bagen med bortedrakter på vei til England husker jeg den originale forklaringen var.Store spørsmålet er vel hvorfor di tok med hjemmedraktene sine :hmm:

 

Classy Lady i videoen din,Latias,har du nummeret hennes? :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor vi spilte med bortedrakter hjemme mot Barca i 98/99?

 

Jupp.Barcelona hadde mistet/glemt bagen med bortedrakter på vei til England husker jeg den originale forklaringen var.Store spørsmålet er vel hvorfor di tok med hjemmedraktene sine hmm.gif

 

Classy Lady i videoen din,Latias,har du nummeret hennes? thumbup.gif

 

Det er vel helt normalt at et lag har med flere sett med drakter. Jeg husker det var en artikkel i US en tid tilbake der vår egen kjære materialforvalter ble intervjuet og det var ganske imponerende hva de faktisk har med seg.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått alle sesong-dvdene fra 98/99 til 08/09 i posten og skal kose meg med det. :D

 

Jekk en pils og snurr film!

 

EDIT: Introen på The Treble er så magisk.

 

Misunner deg de. Er dog et par sesonger jeg ville skippet over :whistle:

 

Husker gode gamle 96/97, som en kompis hadde på VHS. Hver eneste dag var vi hos han etter skolen og så på Becks sin scoring fra midtbanen mot Wimbledon gang på gang på gang...

Lenke til kommentar

Den scoringen var magisk. Den videoen har jeg sett ekstremt mye. Husker vi hadde "selskap" dvs. besøk. Jeg satte selvfølgelig på videoen for å vise fram Beckham-scoringen. "Sjekk det målet a, sjekk det målet!".

 

En annen gang hadde jeg med 2 kamerater hjem for å vise dem at United hadde slått Liverpool. Så var "besøket" over og de dro hjem.

 

Skulle ønske de også fantes på DVD. Jeg skal ikke skippe noe ettersom jeg faktisk har noen hull. 97/98-sesongen skulle jeg gjerne hatt da den sesongen kun er et eneste stort hull for min del.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Den scoringen var magisk. Den videoen har jeg sett ekstremt mye. Husker vi hadde "selskap" dvs. besøk. Jeg satte selvfølgelig på videoen for å vise fram Beckham-scoringen. "Sjekk det målet a, sjekk det målet!".

 

En annen gang hadde jeg med 2 kamerater hjem for å vise dem at United hadde slått Liverpool. Så var "besøket" over og de dro hjem.

 

Skulle ønske de også fantes på DVD. Jeg skal ikke skippe noe ettersom jeg faktisk har noen hull. 97/98-sesongen skulle jeg gjerne hatt da den sesongen kun er et eneste stort hull for min del.

 

 

Om du har glemt FA Cup finalen i 05 anbefaler jeg lett at du hopper over den.

Lenke til kommentar

Den scoringen var magisk. Den videoen har jeg sett ekstremt mye. Husker vi hadde "selskap" dvs. besøk. Jeg satte selvfølgelig på videoen for å vise fram Beckham-scoringen. "Sjekk det målet a, sjekk det målet!".

 

En annen gang hadde jeg med 2 kamerater hjem for å vise dem at United hadde slått Liverpool. Så var "besøket" over og de dro hjem.

 

Skulle ønske de også fantes på DVD. Jeg skal ikke skippe noe ettersom jeg faktisk har noen hull. 97/98-sesongen skulle jeg gjerne hatt da den sesongen kun er et eneste stort hull for min del.

Om du har glemt FA Cup finalen i 05 anbefaler jeg lett at du hopper over den.

Neida. Var inne på Gunners-forumet og lagde et helvete etter kampen.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Da har jeg fått alle sesong-dvdene fra 98/99 til 08/09 i posten og skal kose meg med det. :D

 

Jekk en pils og snurr film!

 

EDIT: Introen på The Treble er så magisk.

 

Misunner deg de. Er dog et par sesonger jeg ville skippet over :whistle:

 

Husker gode gamle 96/97, som en kompis hadde på VHS. Hver eneste dag var vi hos han etter skolen og så på Becks sin scoring fra midtbanen mot Wimbledon gang på gang på gang...

Haha, har den sesongen på VHS. Minnene jeg husker godt derifra er Beckham fra midtbanen, Karel Poborský sitt fall etter han ble takla ( Haha, hysterisk fall), og ikke minst de fleste Solskjær scoringene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...