Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det Gibson mot Milan da..

Hvorfor det? Fletcher og Scholes kan fortsatt spille. 4-4-2 kan jo skje om det regner frosker samme dag. Eller kanskje Hargreaves blir skadefri?

 

Anyways, Gibson mot Milan? Eneste fordelen jeg ser at han fysisk kan banke alle som en, i tillegg en potensiell matchvinner med et relativt godt øye for spillet. Orker ikke tenke på feilpasningene og elendige mottak nå.

Var det ikke Hargreaves som ikke ble tatt med i CL troppen da?

Lenke til kommentar

Da blir det Gibson mot Milan da..

Hvorfor det? Fletcher og Scholes kan fortsatt spille. 4-4-2 kan jo skje om det regner frosker samme dag. Eller kanskje Hargreaves blir skadefri?

 

Anyways, Gibson mot Milan? Eneste fordelen jeg ser at han fysisk kan banke alle som en, i tillegg en potensiell matchvinner med et relativt godt øye for spillet. Orker ikke tenke på feilpasningene og elendige mottak nå.

Var det ikke Hargreaves som ikke ble tatt med i CL troppen da?

Det var sterkt ironisk.

Lenke til kommentar

Rett og slett herlig ja gAME. Elsk. :)

 

 

 

Valencia, 24, is happy to accept the view that he is from the same no-nonsense school as Paul Scholes. “I like to spend time at home with my partner and my family,” he said. “I never look out for a photo opportunity. If that is what Paul Scholes is like, then yes, the comparison is correct.

 

Hehehe. :D

Lenke til kommentar

Rett og slett herlig ja gAME. Elsk. :)

 

 

 

Valencia, 24, is happy to accept the view that he is from the same no-nonsense school as Paul Scholes. “I like to spend time at home with my partner and my family,” he said. “I never look out for a photo opportunity. If that is what Paul Scholes is like, then yes, the comparison is correct.

 

Hehehe. :D

 

 

da e grett, å da elske eg

 

Edit:Folk er morsomme på jobb jaaaa...

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...