Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Bra du fjernet den wh1te, fordi det var en elendig signatur uten opphav i virkeligheten.

9367185[/snapback]

 

I beg to differ :)

 

Var lei den uansett. Dessuten så er det egentlig ikke et poeng å ha den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Pff...utsagnet var idioti, men du måtte ha noe for å matche Banansplitt, am I right..?

9367214[/snapback]

 

Nei, egentlig ikke. Jeg var lei av QT-sitatet mitt.

Lenke til kommentar

JEje, mannen sa det for snart 10år siden. Han var en nogood manager som fikk sparken, bryr vi oss nei.

 

Uansett, endelig er United litt på sporet igjen. Å bare en kamp til, så er Ronaldo tilbake! Da er jeg litt lysten på at Giggs benkes, eller ihvertfall blir satt som ren venstreving.

Lenke til kommentar
Skjønner Tottenham supportere er skuffa og føler det er urettferdig men mener du at det er synd at målene teller?

9366841[/snapback]

Ikke egentlig, men av og til ønsker man det. :!:

 

 

Du må være en av de klokeste Tottenham-supporterne jeg har skrevet med. Jeg er enig med deg når det gjelder banens beste spillere og straffesparksituasjonene. Den med Vidic er jeg litt usikker på, men..

Er ikke helt sikker på den med Vidic jeg heller, har ikke sett den i reprise. Uansett så var det ikke straffe med Wes Brown, selvom det fort kunne ha blitt det.
Lenke til kommentar
I følge United.no er Anderson klar til kampen mot Keane og Sunderland. Han kommer antagelig til å debutere. Saha er også trolig klar

9372004[/snapback]

 

Fantastiske nyheter! Satser på at vi får ein boost mot Sunderland, og at målene kjem lettare. Hadde smakt så fantastisk godt med eit målshow i neste kamp! Saha var jo god i sesongåpninga ifjor.

Lenke til kommentar
I følge United.no er Anderson klar til kampen mot Keane og Sunderland. Han kommer antagelig til å debutere. Saha er også trolig klar

9372004[/snapback]

 

Fantastiske nyheter! Satser på at vi får ein boost mot Sunderland, og at målene kjem lettare. Hadde smakt så fantastisk godt med eit målshow i neste kamp! Saha var jo god i sesongåpninga ifjor.

9372076[/snapback]

 

Kan jo hende at det er litt som ketchup effekten. Når målene først kommer så kommer de i bøtter å spann. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...