Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det Gibson mot Milan da..

Hvorfor det? Fletcher og Scholes kan fortsatt spille. 4-4-2 kan jo skje om det regner frosker samme dag. Eller kanskje Hargreaves blir skadefri?

 

Anyways, Gibson mot Milan? Eneste fordelen jeg ser at han fysisk kan banke alle som en, i tillegg en potensiell matchvinner med et relativt godt øye for spillet. Orker ikke tenke på feilpasningene og elendige mottak nå.

Lenke til kommentar

Helt utrolig. Da han først fikk en sjanse etter et lengre avbrekk, så må han belage seg på ytterligere 6 mnd. som følge av en skade som kom ca et kvarter ut i kampen. Helt utrolig. Noen ganger tror jeg det hviler en slags forbannelse over den kjære klubben vår mtp. skader.

 

Fins det noen rivalsupportere som driver med voodoo som vi vet om?

Lenke til kommentar

Det gjør meg utrolig trist hvis det skjer, hvor har du lest det?

Jeg må innrømme at jeg ikke har fått fulgt med på så mye annet enn United de siste to ukene og dermed ikke er helt oppdatert (for en gang skyld).

 

Blanc var i mine øyne en opplagt kandidat til å ta over etter SAF, ikke at det fortsatt ikke kan skje om han blir Inter-trener, for det kan det så absolutt. Det er ingen av oss som vet hvor lenge SAF vil sitte, men sjansen synker betraktelig hvis han skulle gjøre det bra med Inter.

Lenke til kommentar

Da blir det Gibson mot Milan da..

Hvorfor det? Fletcher og Scholes kan fortsatt spille. 4-4-2 kan jo skje om det regner frosker samme dag. Eller kanskje Hargreaves blir skadefri?

 

Anyways, Gibson mot Milan? Eneste fordelen jeg ser at han fysisk kan banke alle som en, i tillegg en potensiell matchvinner med et relativt godt øye for spillet. Orker ikke tenke på feilpasningene og elendige mottak nå.

 

Giggs er vel mest sannsynlig tilbake (håper jeg) så Fletcher, Scholes og Giggs på midten, Valencia og Park på kantene så tror jeg vi overlever :)

Lenke til kommentar

Wisbatov: Blanc lanseres vist som Inter's nye trener om Jose ikke tar laget til Europa-triumf\Jose drar.

Det er kun den siste tiden han har blitt linket/ryktet til Inter, på et svært merkelig tidspunkt også. I skrivende stund er det totalt usannsynlig, spesielt etter Chelsea-seieren. Går han videre i CL har han løftet Inter til en ny høyde og jobben er sikret. På en annen side sies det at han er lei de Italienske mediene og Milano-klubben.

 

Tror uansett ikke Blanc blir United-trener, av den enkle grunn at han snart vil bytte klubb, mens jeg føler Fergie på sin side fortsatt har 1-2 sesonger igjen på topp.

 

Her og Her.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...