Corey Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kommer det nye? ....Nei Fordi? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ronaldo vil spille med Rooney igjen! Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da blir det Gibson mot Milan da.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da blir det Gibson mot Milan da.. Tja, Giggs blir forhåpentligvis klar... Men Gibson blir vel fort involvert uansett. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 RIP Pompey. Det laget kommer til å få hardere medfart nedover ligasystemet enn hva Leeds gjorde, OM klubben ikke blir likvidert. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da blir det Gibson mot Milan da.. Hvorfor det? Fletcher og Scholes kan fortsatt spille. 4-4-2 kan jo skje om det regner frosker samme dag. Eller kanskje Hargreaves blir skadefri? Anyways, Gibson mot Milan? Eneste fordelen jeg ser at han fysisk kan banke alle som en, i tillegg en potensiell matchvinner med et relativt godt øye for spillet. Orker ikke tenke på feilpasningene og elendige mottak nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hva er galt med Carrick da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Drømmetreff av Dzeko! En mann jeg gjerne skulle likt å sett i Uniteddrakt! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Følger du ikke med. Carrick fikk rødt. Uansett hvor hårreisende det var, så gir det han fortsatt karantene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Faen, det stemmer. Mest tullete røde kortet jeg har sett. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Helt utrolig. Da han først fikk en sjanse etter et lengre avbrekk, så må han belage seg på ytterligere 6 mnd. som følge av en skade som kom ca et kvarter ut i kampen. Helt utrolig. Noen ganger tror jeg det hviler en slags forbannelse over den kjære klubben vår mtp. skader. Fins det noen rivalsupportere som driver med voodoo som vi vet om? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Når vi vant Champions League så hadde vi vel veldig lite skader i sesongen tror jeg. Men de to siste sesongene har de jo vært ekstremt, ikke mange klubber som hadde vunnet ligaen med så mye skader på en sesong. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Kjartan1234..fem, sekssyvått, ni - ti - elleve ---- tåååååållv http://www.youtube.com/watch?v=HrjSTvYLS54&feature=related Bernt og Erling http://www.youtube.com/watch?v=Wql8BYJGzbY&feature=related Endret 26. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Pompey fratatt ni poeng. Greit nok det, så lenge kampene våre mot dem ikke blir strøket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Wisbatov: Blanc lanseres vist som Inter's nye trener om Jose ikke tar laget til Europa-triumf\Jose drar. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det gjør meg utrolig trist hvis det skjer, hvor har du lest det? Jeg må innrømme at jeg ikke har fått fulgt med på så mye annet enn United de siste to ukene og dermed ikke er helt oppdatert (for en gang skyld). Blanc var i mine øyne en opplagt kandidat til å ta over etter SAF, ikke at det fortsatt ikke kan skje om han blir Inter-trener, for det kan det så absolutt. Det er ingen av oss som vet hvor lenge SAF vil sitte, men sjansen synker betraktelig hvis han skulle gjøre det bra med Inter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Da blir det Gibson mot Milan da.. Hvorfor det? Fletcher og Scholes kan fortsatt spille. 4-4-2 kan jo skje om det regner frosker samme dag. Eller kanskje Hargreaves blir skadefri? Anyways, Gibson mot Milan? Eneste fordelen jeg ser at han fysisk kan banke alle som en, i tillegg en potensiell matchvinner med et relativt godt øye for spillet. Orker ikke tenke på feilpasningene og elendige mottak nå. Giggs er vel mest sannsynlig tilbake (håper jeg) så Fletcher, Scholes og Giggs på midten, Valencia og Park på kantene så tror jeg vi overlever Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Wisbatov: Blanc lanseres vist som Inter's nye trener om Jose ikke tar laget til Europa-triumf\Jose drar. Da får vi håpe Jose blir i Milano. Jeg vil ha Larry White som SAF's arvtager. Brøt hegemoniet til Lyon og har levert imponerende resultater i Europa. I tillegg kjenner han klubben godt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Wisbatov: Blanc lanseres vist som Inter's nye trener om Jose ikke tar laget til Europa-triumf\Jose drar. Det er kun den siste tiden han har blitt linket/ryktet til Inter, på et svært merkelig tidspunkt også. I skrivende stund er det totalt usannsynlig, spesielt etter Chelsea-seieren. Går han videre i CL har han løftet Inter til en ny høyde og jobben er sikret. På en annen side sies det at han er lei de Italienske mediene og Milano-klubben. Tror uansett ikke Blanc blir United-trener, av den enkle grunn at han snart vil bytte klubb, mens jeg føler Fergie på sin side fortsatt har 1-2 sesonger igjen på topp. Her og Her. Endret 26. februar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 har villa kamp på lørdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå