Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler at det ihvertfall er like mye skript problemer som hindrer de nyeste tre filmene. Men kampen mellom Darth Vader og Obi Wan er rå. Men når du hater og hater og kjemper på liv og død så sier man ikke: -in my eyes, you're evil. Det er noe man sier i et brev til senatet skrevet i rolige omgivelser.

 

Clone filmen er stappa av klisjeer.

 

Angående den videoen, I am his father :)

Lenke til kommentar

Btw, takk til UEFA for å ødelegge vinterferien min. 2nd leg av første knockout runden i CL er ALLTID i vinterferien min og denne gangen er det selvfølgelig 3 uker mellom kampene og da blir det ikke CL (ikke i det hele tatt...). Fuckin' retards.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vinterferien her i Bergen er neste uke skjønner du. Og CL i kveld hjelper ikke i det hele tatt pga Utd, og heller ikke i morgen siden jeg skal gi inn ca. 7-8 kjemirapporter på torsdagen. Poenget er det at det er alltid 2nd leg av round of 16 i CL i vinterferien min, og nå er det INGEN CL (tror ikke det er Utd en gang) i selve vinterferieuken for meg.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vinterferien her i Bergen er neste uke skjønner du. Og CL i kveld hjelper ikke i det hele tatt pga Utd, og heller ikke i morgen siden jeg skal gi inn ca. 7-8 kjemirapporter på torsdagen. Poenget er det at det er alltid 2nd leg av round of 16 i CL i vinterferien min, og nå er det INGEN CL (tror ikke det er Utd en gang) i selve vinterferieuken for meg.

Slovakia - Norge da. Kan jo glede deg over det. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Morsomt å lese på hva ungdommen fant på før i tida. Pappa sier at han bare hadde NRK og Flintstone. Bestefar sier at tanta hadde en radio, og at han fikk høre barne-sendinga på det laveste volumet.

 

Største filmnytelse må være Pirates 2.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...