NightKeeper Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg blir suicidal av det nye skinnet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg blir suicidal av det nye skinnet. Du har da vært suicidal leeeeng Night! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Etter de har fikset de småbuggene så har det blitt delvis bedre, men trenger endel endring til før det er topp. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Skinnet er så lyst at jeg blir blind snart! Endret 23. februar 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Layouten er forferdelig. Vi har tapt 9 kamper denne sesongen, Wes Brown har spilt 7 av dem. En firer som har Neville, Brown og Evans betyr poengtap for United uansett hvem som har siste plassen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 En av dem har klart fått lønnsøkning. Gjett hvem? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 I kveld er Rio og Nemanja tilbake, så vi slipper heldigvis det. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 En av dem har klart fått lønnsøkning. Gjett hvem? tell me Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 En av dem har klart fått lønnsøkning. Gjett hvem? Kan ikke skjønne at det skal være endre enn Evans. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Korrekt! Håper så jævlig at det blir Rio+Vida ikveld. Slipper jeg å tenke på at hvert innlegg inn i vår 16-meter er en risiko. Kan ikke vært godt for hjerte heller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hvor søtt er det ikke at vi kan legge hverandre til som venner i profilen egentlig? Nightkeeper, vil du bli min venn?!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvor søtt er det ikke at vi kan legge hverandre til som venner i profilen egentlig? Nightkeeper, vil du bli min venn?!? Og man kan kommentere folk i deres profiler også! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hooray! We have nettby on diskusjon! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, i kampen mot Leeds var vi dårligere. Utrolig nok. Så lenge ikke planløse Hareide eller Semb har med et lag i VM og EM, synes jeg stort sett at det er artig å følge med. Akurat. I den kampen. Det er det som er poenget. Selvfølgelig er det morro å følge med på EM og VM. Det er ikke det jeg sier. Og jeg holder med Manchester United spillere som er med, men når VM er over og sesongen skal starte så holder jeg på at det viktigste er at våre unngår skader, selv om det under VM føles annerledes, altså at det er like viktig at våre vinner. Jeg har også en liten forkjærlighet til Argentina som er noe som henger igjen fra 86 og Maradona Limbeck som gleder seg til VM Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vi har tapt 9 kamper denne sesongen, Wes Brown har spilt 7 av dem. ... Brown har spilt solid, sett bort ifra kanskje 1,5 kamp. Evans har prestert verre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvor søtt er det ikke at vi kan legge hverandre til som venner i profilen egentlig? Nightkeeper, vil du bli min venn?!? Hahahaa. Jeg har deg allerede på fjesboka, det får holde. Digger Darth Maul-avataren. Får ståpikk når jeg tenker på "Duel of the Fates" fra Episode 1. http://www.youtube.com/watch?v=2-nfrRSSVDA Er du like hard som meg nå? Herregud når han drar frem saberen. Fy faen for en scene. Husker fortsatt førstevisningen på en fullsatt Charlie Kino i Porsgrunn på premieredagen høsten 99. Gud bedre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Det der er uten å tulle den største kinoopplevelsen jeg har hatt i god konkurranse med Løvenes Konge og Jurrasic Park. Den scenen er favoritten min i Star Wars sagaen og jeg er blodnerd til tusen. http://www.youtube.com/watch?v=b0sc-gS9AqM Så filmen på hjertnes i 99. Darth Maul er til dags dato min favoritt badguy uansett film. Kun bl.a Francisco Scaramanga (Christopher Lee 1974) og Jaws fra James Bond franchisen jeg har digga i samme skala under oppveksten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Pøh! ingenting slår "Luke, I am youre father" Eller Dune: Father, Father, the sleeper has awakened Endret 23. februar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Øy Limbeck, fant en video av deg! De eldste SW filmene er nok de beste, men Darth Maul er fortsatt den råeste sithen (lærlingen) i de seks filmene. Bare så synd Hayden Christensen mfl klarte å voldta de nye filmene med crappy skuespill. Håper George "boytoy" Lucas lager tre nye med fokus på sithene og tiden FØR de tre første filmene. Skapelsen feks. Gjerne med Sith Plagueis (mitt gamle nick) og en ung Yoda i hovedrollene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Phantom menace, eneste kule er Quigon og Darth Maul. Resten suger hesteballe, som resten av den nye triologien. Råeste opplevelse på kino? Rent grafisk og lydmessig må det ha vært Matrix eller Black hawk down. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå