Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, i kampen mot Leeds var vi dårligere. Utrolig nok.

 

Så lenge ikke planløse Hareide eller Semb har med et lag i VM og EM, synes jeg stort sett at det er artig å følge med.

 

Akurat. I den kampen. Det er det som er poenget.

 

Selvfølgelig er det morro å følge med på EM og VM. Det er ikke det jeg sier. Og jeg holder med Manchester United spillere som er med, men når VM er over og sesongen skal starte så holder jeg på at det viktigste er at våre unngår skader, selv om det under VM føles annerledes, altså at det er like viktig at våre vinner. Jeg har også en liten forkjærlighet til Argentina som er noe som henger igjen fra 86 og Maradona

 

Limbeck som gleder seg til VM

Lenke til kommentar

Hvor søtt er det ikke at vi kan legge hverandre til som venner i profilen egentlig? Nightkeeper, vil du bli min venn?!?

 

Hahahaa. Jeg har deg allerede på fjesboka, det får holde.

 

Digger Darth Maul-avataren. Får ståpikk når jeg tenker på "Duel of the Fates" fra Episode 1.

 

http://www.youtube.com/watch?v=2-nfrRSSVDA

 

Er du like hard som meg nå? Herregud når han drar frem saberen. Fy faen for en scene. Husker fortsatt førstevisningen på en fullsatt Charlie Kino i Porsgrunn på premieredagen høsten 99. Gud bedre.

Lenke til kommentar

Det der er uten å tulle den største kinoopplevelsen jeg har hatt i god konkurranse med Løvenes Konge og Jurrasic Park. Den scenen er favoritten min i Star Wars sagaen og jeg er blodnerd til tusen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=b0sc-gS9AqM

 

Så filmen på hjertnes i 99. Darth Maul er til dags dato min favoritt badguy uansett film. Kun bl.a Francisco Scaramanga (Christopher Lee 1974) og Jaws fra James Bond franchisen jeg har digga i samme skala under oppveksten.

Lenke til kommentar

Øy Limbeck, fant en video av deg!

 

 

De eldste SW filmene er nok de beste, men Darth Maul er fortsatt den råeste sithen (lærlingen) i de seks filmene.

 

Bare så synd Hayden Christensen mfl klarte å voldta de nye filmene med crappy skuespill. Håper George "boytoy" Lucas lager tre nye med fokus på sithene og tiden FØR de tre første filmene. Skapelsen feks. Gjerne med Sith Plagueis (mitt gamle nick) og en ung Yoda i hovedrollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...