Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Savner Ronaldo når jeg ser det frisparket han netopp utførte.

Jeg finner det også vanskelig å ikke savne en spiller som scorer, gir 4 (!) målgivende OG skaffer straffe i en og samme kamp. Utvilsomt nummer 1 i verden for øyeblikket.

Jasså. Jeg mener Rooney er number 1. Ronaldo har jo for eksempel noen unødvendige røde kort som trekker ned. Men det er klart at begge bør være topp 3 at the moment.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Savner Ronaldo når jeg ser det frisparket han netopp utførte.

Jeg finner det også vanskelig å ikke savne en spiller som scorer, gir 4 (!) målgivende OG skaffer straffe i en og samme kamp. Utvilsomt nummer 1 i verden for øyeblikket.

Jasså. Jeg mener Rooney er number 1. Ronaldo har jo for eksempel noen unødvendige røde kort som trekker ned. Men det er klart at begge bør være topp 3 at the moment.

Jasså.Så med tanke på at Ronaldo har 2 røde kort så fortjener han ikke en verdens beste tittel?Dummeste jeg noengang har lest :p Ronaldo scorer kremmerhus på løpende bånd,og er i mine øyne verdens mest komplette spiller når det kommer til teknikk,luftstyrke,skuddfot osv osv.Jeg skal selvfølgelig ikke rakke ned på Rooney sin prestasjon i årets sesong,men selv med det i bakhodet er Ronaldo absolutt nummer 1 i verden.

Skal jeg forresten bruke din logikk så fortjente ikke Zidane å bli kåret til verdens beste spiller.Han hadde jo 1 og 2 røde kort nesten hver sesong,men var fremdeles en ubestridt ener på banen.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ja jeg har sett kortene.Begge er tåpelige kort,som heldigvis ikke fikk utfall for kampen.

Du har uansett rett i at Rooney nå er oppe i topp 3.Men spørsmålet jeg stiller meg er om han er bak eller foran Messi?Han har vel ikke gjort noe særlig siden han fikk tittelen (på lån) verdens beste spiller.Samt betydningen til Messi i Barca er ikke like stor som Rooney og Ronaldo,får jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar

Det hele kommer som vanlig til å avgjøres av hvem som vinner mest eller utgjør en stor forskjell. Rooney kan vinne ballon d'Or hvis han presterer å vinne Champions League og Premier League med United i år, men jeg tror fremfor alt at det er VM som kommer til å avgjøre det nå. Hvis Rooney/Ronaldo/Messi vinner VM og i de i stor grad er delaktige vil nok de få Ballon d'Or/FIFA World Player of the Year. Jeg vil tro at det er VM som utgjør den største forskjellen. Toppscorertittelen i VM kan også være fin å plukke med seg hvis man ønsker å toppe kåringen. Det er uansett andre kandidater som kan utmerke seg før den tid. Xavi er stor, og vil ha muligheten til å vise seg frem i kommende VM sammen med en Fabregas som har vært dominant i Premier League denne sesongen.

Lenke til kommentar

Takker for alle råd, skal se hva det blir til. Jeg har egentlig lyst til å studere ved UiO, men har også lyst til å "komme meg vekk", så kanskje jeg tar turen over til UiB.

@Limbeck: Hvem som er verdens beste vil alltid være subjektivt, men disse kåringene er anerkjennelsen for at du var verdens beste i forrige sesong, dog kan man alltids være uenig i disse også da jeg muligens mener at Xavi burde blitt verdens beste fremfor Messi forrige sesong.

Lenke til kommentar

Virker så det er flere lesere her. Siterer meg selv:

Sliter litt med å komme oss fra London(Stansted) til Manchester 12. mars. Lander 19.55.

Har sef hotell i Manchester, men kunne alltids hatt ei natt i London.

Dritten er vel i hovedsak at vi flyr hjem igjen fra samme flyplass klokka 11.25 mandags(15. mars) formiddag. Men er det mulig å komme seg frem og tilbake på de tidspunktene?

Lenke til kommentar

Nja, det er subjektivt, men de er også en del forskjellige, ved at den ene dreier seg om klubblag, mens den andre dreier seg om landslag. Klubblag vil nok for de fleste telle mer, selv om det kanskje er en enda mer spesiell følelse av å vinne VM. Det blir vanskelig for oss nordmenn å si, siden vi aldri har opplevd det. =/

Interessant intervjue av Sir Sjef forresten. Vanskelig å tolke fram hva han selv mener, men virker som at han er mer imot Glazer enn for. Tror ikke han blir veldig lei seg dersom de drar dit pepper'n gror for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Hvem som blir kåret er ofte avhengig av hvem som vinner CL. og jeg synes CL er en veldig oppskrytt turnering

Virkelig? Jeg rangerer CL over både EM og VM. Hvertfall mtp. kvaliteten på fotballen.

Kvaliteten på fotballen er høy, men problemet er at det er en cup. Dårlig dag eller dommertabber og man er ute. Derfor blir aldri en cup like stor som en liga for meg. Leeds slo oss ut av fa cupen. Er vi dårligere enn Leeds?

VM og EM er god underholdning om sommeren, men det viktigste for meg er at spillerene våre unngår skader.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...