Jonas2k Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Hvor skal jeg sette filen da? Last ned firefox utvidelsen som heter Stylish --> Write new style --> lim inn --> Save Edit: Kudos til deg, Points. Mye bedre å se på nå Endret 20. februar 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så enkel forandring, men det er faktisk betydelig bedre å lese her inne nå. Føler ikke at alt glir inn i hverandre og kjemper om oppmerksomhet (på tross av at det ikke er skarpe farger). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hvor er write new styles? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Gå på utvidelser --> User Styles også helt nede til høyre. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Alle andre sider enn diskusjon ble jo bås då! Ka svarte har eg gjort gale? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Er dessverre eneste måten jeg vet det funker på når det gjelder firefox. Btw: Viss noen savner å gå til første uleste innlegg, så innstaler dette skriptet med Greasemonkey add-on til firefox : http://userscripts.org/scripts/show/69489 Endret 20. februar 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er noe gærnt hos meg på linken din Jonas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Takk Jonas, men jeg holder meg til dynamisk. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Linken skal funke nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Den linken der er uvurderlig. Endelig slipper man å sitte å scrolle opp for å se om andre har skrevet noe tidligere. Nydelig fix Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg fikser det her, selv med linken. Funker det med Safari? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ganske sikker på at man må bruke firefox, pga Greasemonkey add-on'en man trenger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er da bare å trykke på det oransje ikonet ved siden av tråden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er da bare å trykke på det oransje ikonet ved siden av tråden. Nei, da kommer svært mange her inne til det siste innlegget i tråden, ikke det nyeste uleste innlegget. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva er det jeg ser. Fergie klaga ikke på dommeren. Tok den idioten på VGD feil altså? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Spillerne våre var verre enn Webb. Bedre å kjefte på spillerne enn på dommeren i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har aldri hatt 100% troa på PL i år og tviler fortsatt på at vi kan ta det i år, men det ser ut som det blir pga en helt annen grunn enn jeg trodde. Jeg tvilte pga at jeg tenkte at det skulle bli for mye å plutselig spille uten spillere som Ronaldo og Tevez og at det skulle ta kanskje ett år, kanskje litt mer for å komme i gang skikkelig igjen; men det er ikke det som er problemet. Alt starter i forsvaret hvor vi har hatt for mange skader osv og de som skal ta over presterer ikke. De presterer rett og slett ikke. Jeg er utrolig misfornøyd med Evans nå. Og Wes har ikke vært elsk heller. Vi har heller ingen god backup for Sheasy som er sikkerheten selv på høyrebacken. Faen som jeg savner Sheasy; både backen og back-up mulighetene han gir oss, i tillegg til personligheten hans som er en av de herligste i hele Utd-laget spør du meg. Om vi ikke vinner ligaen, så er det mye pga forsvarsproblemene våre. Sier ikke at midtbanen osv har vært perfekt, men vi sliter ikke nevneverdig der eller noe. Uansett tror jeg at vi har en god sjanse å vinne ligaen med Rio tilbake snart og forhåpentligvis Vida også; men en ting er sikkert: Vi må slå Chelsea på OT for å ha en sjanse. Uavgjort holder ikke der no matter what. Så det blir spennende. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det med ligaen er ikke avgjort, er først og fremst ikke det jeg er bekymret over. Er bekymret over måten vi spiller på og hvor lite villig vi er til å vinne PL. Altfor lite vinnervilje i noen av gutta som spiller i dag. Vinnerviljen til Keane var elsk! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Lenge igjen enda. 4 poeng er ikke så mye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Angående Webb så har han gått fra å være en av de beste i PL til en av de dårligste. Selv var han helt grei i dag, men om man skal snakke om sesongen har han ikke vært den som han var i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå