Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt 100% troa på PL i år og tviler fortsatt på at vi kan ta det i år, men det ser ut som det blir pga en helt annen grunn enn jeg trodde. Jeg tvilte pga at jeg tenkte at det skulle bli for mye å plutselig spille uten spillere som Ronaldo og Tevez og at det skulle ta kanskje ett år, kanskje litt mer for å komme i gang skikkelig igjen; men det er ikke det som er problemet. Alt starter i forsvaret hvor vi har hatt for mange skader osv og de som skal ta over presterer ikke. De presterer rett og slett ikke. Jeg er utrolig misfornøyd med Evans nå. Og Wes har ikke vært elsk heller. Vi har heller ingen god backup for Sheasy som er sikkerheten selv på høyrebacken. Faen som jeg savner Sheasy; både backen og back-up mulighetene han gir oss, i tillegg til personligheten hans som er en av de herligste i hele Utd-laget spør du meg. Om vi ikke vinner ligaen, så er det mye pga forsvarsproblemene våre. Sier ikke at midtbanen osv har vært perfekt, men vi sliter ikke nevneverdig der eller noe.

 

Uansett tror jeg at vi har en god sjanse å vinne ligaen med Rio tilbake snart og forhåpentligvis Vida også; men en ting er sikkert: Vi må slå Chelsea på OT for å ha en sjanse. Uavgjort holder ikke der no matter what. Så det blir spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...