Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så da kan vi snu på det, de dårligere lagene kan ikke hvile sine spillere foran store/viktige oppgjør siden terskelen for at de kan bikke under det kriteriet som avgjør om de kan vinne kampen eller ikke blir for liten?

 

Jeg syns dette er overformynderi, det er ingen som tar Premier League useriøst.

 

Det er ikke lett dette, og det er klart at de gode lagene har en stor fordel med tanke på at de kan sende utpå nærmest et rent B-lag og fortsatt forvente å slå bunnlagene.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg mente å huske at Wolves hadde sendt utpå nærmest et rent juniorlag og en haug debutanter. Noe jeg ser sannsynligvis er feil, aner ikke hvor jeg hadde det fra og det var også derfor jeg mente det var en greit med straff.

 

 

For om dét hadde vært greit (å legge seg mot topplagene for å spare førstelaget) så kunne det fått store konsekvenser om det hadde blitt vanlig blant bunnlagene.

Det kunne resultert i at topplagene og bunnlagene hadde spart de beste spillerne sine og brukt de mot lagene som kjemper om en CL plass. Lag som bunnlagene har en reell sjanse til å slå mens topplagene kanskje sliter mot. Lagene som kjemper om en CL plass hadde ikke hatt noe annet valg enn å stille fullt lag hver eneste helg for å ha en sjanse på å nå CL-plassen, noe de stort sett må i dag også. Bare at om dette hadde blitt en realitet så hadde de møtt uthvilte topplag og uthvilte bunnlag som kjemper det de kan for å overleve i ligaen. Forskjellen mellom stor og mellomstor kunne blitt enda større enn hva den er i dag.

 

Dette er riktignok bare jeg som ser for meg det verste, for jeg tror ikke noen av bunnlagene ville gjort det til "tradisjon" å sende utpå B-laget hver eneste helg. Men det er likevel viktig med presedens, om det var riktig å gjøre et eksempel ut av Wolves er en annen sak.

 

 

Jeg må også få legge til en ting til. Når det er siste seriekamp, og ligavinneren ikke har noe reelt å spille for mens de har en CL/FAcup-finale noen dager senere ser jeg ærlig talt ikke problemet med at de sender utpå et B-lag. Da har man vært så god at man har gjort seg fortjent til det. Blir noe annet når man gjør det midt i sesongen og ingenting er avgjort enda.

Så vidt jeg vet er også regelen der for supporternes del. Det ville blitt en jævla kjedelig liga å se på om noen lag bare stilte seg opp, tok tak i tærne og venta på storlagene.

Lenke til kommentar

Herlig med en kamp tidlig, er så flott å stå opp og det ikke er så lenge til kamp. Håper virkelig på en seier i dag, og gjerne med et par mål mer, men vet at Everton har vært i god form den siste tiden og de slo Chelsea. Men skal vi kjempe om gullet må de knuses i dag.

 

Håper på 4-4-2 i dag, med Berba og Rooney på topp.

Lenke til kommentar

Really? Jeg håper på det samme igjen, heeerlige midtbanetrioen, SICK Valencia på høyresiden og gjerne Park på venstresiden. Wazza-God på topp.

 

VDS

Rafael - Brown - Evans - Evra

VALENCIA - Fletcher - Carrick - Scholes - Park

 

ROOOOOOOOOOOOOOONEY

 

 

96755440.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F5AD63E68629BEED8801F46FF560EF6229585AD60465364AA3

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvordan kan folk ikke like å se han alene på topp etter den siste måneden? Hva skal det til før folk innser at det funker bedre sånn for oss; spesielt på bortebane mot "tøffe" lag.

 

Og ja, glemte Vidic. Men kan godt hende han bare er på benken i dag da, etter å ha vært ute ganske lenge. Så da lar jeg laget mitt være som det er.

Lenke til kommentar

Hvordan kan folk ikke like å se han alene på topp etter den siste måneden? Hva skal det til før folk innser at det funker bedre sånn for oss; spesielt på bortebane mot "tøffe" lag.

 

Milan-kampen er jo et godt eksempel. Det funket dårlig for Rooney alene på topp før Park ble trukket lenger inn og opp for å hjelpe han. Jeg synes Rooney spiller merkbart bedre når han har en som kan dele på arbeidsoppgavene på topp. Everton er et lag vi burde kunne slå i 4-4-2 selv om det blir en vanskelig kamp.

Lenke til kommentar

Seriøst Alastor, gjør noe! Denne driten kan jeg ikke leve med. Ser jo ut som microsoft anno 2001 har spydd på forumet.

 

 

Quoter meg selv fra tilbakemeldings-delene av forumet:

 

Lagde en rimelig kjapp fix av de problemene som irriterte meg mest ved første øyekast. Ikke noe hokus pokus, men om noen vil benytte seg av den så kan den lastes ned her.

 

Før:

 

afti.th.jpg

 

Etter:

bef.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...