Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte i dag at Nani ikke snakker engelsk. Det må da være et stort problem med hensyn til mye rart.

9366195[/snapback]

Ronaldo snakket heller ikke engelsk i starten.

edit: har noen en SKIKKELIG link til målet og ikke til en side infisert av spyware ?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Hørte i dag at Nani ikke snakker engelsk. Det må da være et stort problem med hensyn til mye rart.

9366195[/snapback]

Ronaldo snakket heller ikke engelsk i starten.

edit: har noen en SKIKKELIG link til målet og ikke til en side infisert av spyware ?

9366205[/snapback]

er det noe slags problem med den fila som du kan laste ned fra den siden som ble postet lenger oppe her? Driver å laster ned nå sant :hmm:

Lenke til kommentar

9366195[/snapback]

Vi har portugisisk i Ronaldo og i assistent manageren, så på trening tror jeg det går greit. Privat har han vel tolk som alle united spillere i senere tid har hatt (de som ikke snakker engelsk). Dessuten har han sikkert lært seg noe slik at enkel komunikasjon på banen går greit.

Men det hadde helt klart vert en fordel om alle hadde et morsmål.

Husker den herlige gebrokne engelsken til Diego Forlan. :)

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle prøve å finne en fra 99-sesongen, men regner med det kan bli smått vanskelig.

9366035[/snapback]

Ja, en Solskjær trøye fra 99-sesongen hadde vært helt fantastisk. Men som du sier.. det kan bli smått vanskelig å finne tak i den trøyen. :ermm:

Nani har bare vært i England et par måneder.. selvsagt sliter han med engelsken, men den kommer etter hvert, sakte, men sikkert. :yes: Akkurat som med Ronaldo.. han var håpløs da han først kom, men nå er han faktisk veldig flink.

Lenke til kommentar

Var da Tevez som reddet seieren. Potetsekken Robinson ville vært på den hvis han ikke hadde hatt den touchen.

Men synes det var litt ufortjent seier. 1-1 hadde vært et fair resultat, men seier for Tottenham hadde vært fullt fortjent. Synd at i fotball er det den med mest mål som vinner. Bale, Chimbonda, Hargreaves og Nani var banens beste.

De to straffesituasjonene kunne det fort blitt straffe i, men som Tottenhamsupporter mener jeg nok at dommeren gjorde rett.

Gratulerer med seieren, er nok deilig å være Manchester United supporter i dag. :cry:

Lenke til kommentar
Tevez var usynlig i dag da, han bør begynne å prestere litt snart synes jeg!

9366513[/snapback]

Tevez er hengende spiss vanligvis - han er tilrettelegger osv. Når united ikke har noen egentlige spisser må han spille med scholes bak seg i den egentlige rollen til tevez.

og da er det ikke greit å skinne :).

Lenke til kommentar
Tevez var usynlig i dag da, han bør begynne å prestere litt snart synes jeg!

9366513[/snapback]

Tevez har da prestert i hver kamp, det er bare målene som mangler etter min mening. Å spille enslig spiss er ingen enkel oppgave. Bare vent til Tevez får en partner sammen med seg, som for eksempel Saha eller Rooney. Da blir det saker.. han kommer til å prestere som bare det. Gleder meg! :dribble:

Var da Tevez som reddet seieren. Potetsekken Robinson ville vært på den hvis han ikke hadde hatt den touchen.

Men synes det var litt ufortjent seier. 1-1 hadde vært et fair resultat, men seier for Tottenham hadde vært fullt fortjent. Synd at i fotball er det den med mest mål som vinner. Bale, Chimbonda, Hargreaves og Nani var banens beste.

De to straffesituasjonene kunne det fort blitt straffe i, men som Tottenhamsupporter mener jeg nok at dommeren gjorde rett.

Gratulerer med seieren, er nok deilig å være Manchester United supporter i dag. :cry:

9366683[/snapback]

Jepp, den touchen fra Tevez gjorde susen! :cool: Flaks for oss at Tevez ikke har noen nakke.. han klarte akkurat og dukke. Bale imponerte meg veldig i dag. Jeg visste fra før av at han var god, men steike.. Han var virkelig god, og så ung som han er.. Framtidig stjerne, ingen tvil om det!

Du må være en av de klokeste Tottenham-supporterne jeg har skrevet med. Jeg er enig med deg når det gjelder banens beste spillere og straffesparksituasjonene. Den med Vidic er jeg litt usikker på, men..

Og ja, det er deilig å være United-supporter i dag! Selv om vi ikke spilte så bra i dag.. 3 poeng var utrolig viktig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...