Limbeck Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Tenkte mere på våre kjære Tevez og Anderson. Hargreaves og Nani har jeg stor tro på. Var vel litt tullete formulert. Endret 26. august 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Enig med folket her. O.Hargreaves er kongen på midtbanen! Hurtig, gode avgjørelser og løpsmaskin, han rydder og opp i en god del feil andre gjør. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hørte i dag at Nani ikke snakker engelsk. Det må da være et stort problem med hensyn til mye rart. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hørte i dag at Nani ikke snakker engelsk. Det må da være et stort problem med hensyn til mye rart. 9366195[/snapback] Ronaldo snakket heller ikke engelsk i starten. edit: har noen en SKIKKELIG link til målet og ikke til en side infisert av spyware ? Endret 26. august 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hørte i dag at Nani ikke snakker engelsk. Det må da være et stort problem med hensyn til mye rart. 9366195[/snapback] Ronaldo snakket heller ikke engelsk i starten. edit: har noen en SKIKKELIG link til målet og ikke til en side infisert av spyware ? 9366205[/snapback] er det noe slags problem med den fila som du kan laste ned fra den siden som ble postet lenger oppe her? Driver å laster ned nå sant Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hørte i dag at Nani ikke snakker engelsk. Det må da være et stort problem med hensyn til mye rart. 9366195[/snapback] Ronaldo blir sikkert brukt som oversetter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hørte i dag at Nani ikke snakker engelsk. Det må da være et stort problem med hensyn til mye rart. 9366195[/snapback] Ronaldo snakket heller ikke engelsk i starten. edit: har noen en SKIKKELIG link til målet og ikke til en side infisert av spyware ? 9366205[/snapback] Alt for deg babe http://www.dailymotion.com/relevance/searc...h-10-nani_sport Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hørte i dag at Nani ikke snakker engelsk. Det må da være et stort problem med hensyn til mye rart. 9366195[/snapback] Vi har portugisisk i Ronaldo og i assistent manageren, så på trening tror jeg det går greit. Privat har han vel tolk som alle united spillere i senere tid har hatt (de som ikke snakker engelsk). Dessuten har han sikkert lært seg noe slik at enkel komunikasjon på banen går greit. Men det hadde helt klart vert en fordel om alle hadde et morsmål. Husker den herlige gebrokne engelsken til Diego Forlan. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 http://manchesterunitedgoals.blogspot.com/ Her kommer målene i alle kampene Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Alt for deg babe http://www.dailymotion.com/relevance/searc...h-10-nani_sport 9366261[/snapback] Takk lille venn. For et herlig mål, hadde live oppdatering på telefonen samt at en kompis ringte meg hver gang det skjedde noe. Men faen jeg skulle sett kampen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Målet til Nani ser så ekstremt bra ut fra første vinkelen live, fordi det ser ut som den suser heeeelt oppe i krysset. Vi 7-8 gutta som så kampen var helt i 100 da det målet suste inn, men jeg ble faktisk ørlite grann skuffet på reprisen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Tenkte jeg skulle prøve å finne en fra 99-sesongen, men regner med det kan bli smått vanskelig. 9366035[/snapback] Ja, en Solskjær trøye fra 99-sesongen hadde vært helt fantastisk. Men som du sier.. det kan bli smått vanskelig å finne tak i den trøyen. Nani har bare vært i England et par måneder.. selvsagt sliter han med engelsken, men den kommer etter hvert, sakte, men sikkert. Akkurat som med Ronaldo.. han var håpløs da han først kom, men nå er han faktisk veldig flink. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Tevez var usynlig i dag da, han bør begynne å prestere litt snart synes jeg! Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Var da Tevez som reddet seieren. Potetsekken Robinson ville vært på den hvis han ikke hadde hatt den touchen. Men synes det var litt ufortjent seier. 1-1 hadde vært et fair resultat, men seier for Tottenham hadde vært fullt fortjent. Synd at i fotball er det den med mest mål som vinner. Bale, Chimbonda, Hargreaves og Nani var banens beste. De to straffesituasjonene kunne det fort blitt straffe i, men som Tottenhamsupporter mener jeg nok at dommeren gjorde rett. Gratulerer med seieren, er nok deilig å være Manchester United supporter i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Enig i at uavgjort hadde vert et mere rettferdig resultat. Men hadde verden vert rettferdig hadde vi hatt 9 poeng før denne kampen. Skjønner Tottenham supportere er skuffa og føler det er urettferdig men mener du at det er synd at målene teller? Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Ditta va Herlig Kara Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Tevez var usynlig i dag da, han bør begynne å prestere litt snart synes jeg! 9366513[/snapback] Tevez er hengende spiss vanligvis - han er tilrettelegger osv. Når united ikke har noen egentlige spisser må han spille med scholes bak seg i den egentlige rollen til tevez. og da er det ikke greit å skinne . Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Er selv kritisk til Tevez, men gi han litt tid da. Ikke enkelt å bli kasta innpå sånn. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 vi kan no faen ikkje dømme tevez utifra 3 kampa.. Han trenge tid.. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Tevez var usynlig i dag da, han bør begynne å prestere litt snart synes jeg! 9366513[/snapback] Tevez har da prestert i hver kamp, det er bare målene som mangler etter min mening. Å spille enslig spiss er ingen enkel oppgave. Bare vent til Tevez får en partner sammen med seg, som for eksempel Saha eller Rooney. Da blir det saker.. han kommer til å prestere som bare det. Gleder meg! Var da Tevez som reddet seieren. Potetsekken Robinson ville vært på den hvis han ikke hadde hatt den touchen. Men synes det var litt ufortjent seier. 1-1 hadde vært et fair resultat, men seier for Tottenham hadde vært fullt fortjent. Synd at i fotball er det den med mest mål som vinner. Bale, Chimbonda, Hargreaves og Nani var banens beste. De to straffesituasjonene kunne det fort blitt straffe i, men som Tottenhamsupporter mener jeg nok at dommeren gjorde rett. Gratulerer med seieren, er nok deilig å være Manchester United supporter i dag. 9366683[/snapback] Jepp, den touchen fra Tevez gjorde susen! Flaks for oss at Tevez ikke har noen nakke.. han klarte akkurat og dukke. Bale imponerte meg veldig i dag. Jeg visste fra før av at han var god, men steike.. Han var virkelig god, og så ung som han er.. Framtidig stjerne, ingen tvil om det! Du må være en av de klokeste Tottenham-supporterne jeg har skrevet med. Jeg er enig med deg når det gjelder banens beste spillere og straffesparksituasjonene. Den med Vidic er jeg litt usikker på, men.. Og ja, det er deilig å være United-supporter i dag! Selv om vi ikke spilte så bra i dag.. 3 poeng var utrolig viktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå