Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det vert sannhet i det så kunne man kanskje diskutere det, men når man påstår at Liverpool er en dårlig ostefabrikk så vet man liksom ikke hva man skal si. Og han tror jo på det. Han sitter foran pcen og tror at Manchester United bare fikk norske fans pga medgangen den siste tiden og alle som påstår noe annet lyver.

 

Angående ny look så var det vel en oppdatering i natt? En Mod kan kanksje forklare

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Han sitter foran pcen og tror at Manchester United bare fikk norske fans pga medgangen den siste tiden og alle som påstår noe annet lyver.

Altså, det er en viss grad sannhet i dette, men jeg ser ingenting galt med det.

Arsenal fikk nok også en god del supporters etter 03/04 sesongen, og United økte nok en god del etter 98/99.

 

Men vis det skal være ulovlig for en klubb å få supportere pga suksess, hvordan ellers skal man få en stor supporter base rundt om i verden?

 

Nå skal det nevnes at den personen der nok er Pool supporter, og er enten en gammel gloryhunter selv, eller i familie med noen. ;)

Lenke til kommentar

I Norge MÅ DET være få supportere som er supportere av andre gunner enn:

 

1. Du begynner å følge en klubb grunnet en seier, kamp eller liga.

2. Alle vennene dine gjør det

 

Det er da ikke mange som har en stedstilknytning til et fotball lag i england.

Så det blir jo skivebom...

Lenke til kommentar

Mange er supportere pga medgang.

 

Det jeg reagerer på er generaliseringen hans og det synet (som han ikke sier noe om) mange har på medgangssupportere. Hva som er grunnen til at man begynner a følge et lag er mange, det viktige er hvordan man oppfører seg etterpå.

 

Og med det så rakker jeg ikke ned på noen av krangle kameratene mine her inne.

Lenke til kommentar

Noen som holder på med kamptråd? Hvis ikke gjør jeg som med Milan kampen og lager en uten 1.post.

 

Liten vits å slite ut forumbrukerne før hver eneste kamp med metervis av tekstskriving, koding og research når vi alle finner info på skys selv uansett. Disse trådene skulle vel strengt talt vært oppe litt før, eller hva?

 

Hater det nye skinnet for øvrig. Ser ikke ut i måneskinn.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...