Latias Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 De er ikke gode nok for EL en gang. Et tragisk fotball-lag, selv Fulham har spilt bedre i Europa i år. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Liverpool spiller nå? De er jo ikke med på hverken VG eller DB sin live? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ser du kampen eller lættis????? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Eh, det går skiskyting i OL akkurat nå. Jeg vet iallefall at hvert 4. år er jeg villig til å la være se på et lag som spiller bøss i en B-turnering, regner med at det er det samme for "Lættis". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, Lættis ser ikke kampen. Skiskyting > Liverpool i Mikke Mus-versjonen av CL. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Okidoki.. Liverpool er et tragisk lag som ikke er verdig en plass i Europaligaen. Visst det er der vi skal legge listen så skal jeg selvfølgelig hoppe på det toget. Endret 18. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/1548707/tittel/hvorfor-jeg-hater-man-utd/side/1 Av og til preller det bare av, men andre ganger lar jeg meg provosere. Sånne som han der gjør meg kvalm. Hadde det bare hatt en liten forankring i virkeligheten så hadde jeg kanskje godtatt det, men det er jo bare vås. Og dette har VG på fremsiden Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kvalm av det der? Det er jo berre dimensjons-vås fra ein bitter fyr. Den gangen nokon klarer å fortelle meg kor jævlig kjipe Manchester United er og har vert med saklige og kvalitetsrike argument skal eg heller vurdere det. faen skjer med diskusjons-skin forresten? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hadde det vert sannhet i det så kunne man kanskje diskutere det, men når man påstår at Liverpool er en dårlig ostefabrikk så vet man liksom ikke hva man skal si. Og han tror jo på det. Han sitter foran pcen og tror at Manchester United bare fikk norske fans pga medgangen den siste tiden og alle som påstår noe annet lyver. Angående ny look så var det vel en oppdatering i natt? En Mod kan kanksje forklare Endret 19. februar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Han sitter foran pcen og tror at Manchester United bare fikk norske fans pga medgangen den siste tiden og alle som påstår noe annet lyver. Altså, det er en viss grad sannhet i dette, men jeg ser ingenting galt med det. Arsenal fikk nok også en god del supporters etter 03/04 sesongen, og United økte nok en god del etter 98/99. Men vis det skal være ulovlig for en klubb å få supportere pga suksess, hvordan ellers skal man få en stor supporter base rundt om i verden? Nå skal det nevnes at den personen der nok er Pool supporter, og er enten en gammel gloryhunter selv, eller i familie med noen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 I Norge MÅ DET være få supportere som er supportere av andre gunner enn: 1. Du begynner å følge en klubb grunnet en seier, kamp eller liga. 2. Alle vennene dine gjør det Det er da ikke mange som har en stedstilknytning til et fotball lag i england. Så det blir jo skivebom... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Mange er supportere pga medgang. Det jeg reagerer på er generaliseringen hans og det synet (som han ikke sier noe om) mange har på medgangssupportere. Hva som er grunnen til at man begynner a følge et lag er mange, det viktige er hvordan man oppfører seg etterpå. Og med det så rakker jeg ikke ned på noen av krangle kameratene mine her inne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Svarte helvete da. Tidlig kamp i morgen. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Svarte helvete da. Tidlig kamp i morgen. Da starter man desstå tidligere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men da sitter jeg på flyet hjem! Hadde det vært 16-kamp hadde jeg fått sett den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kan jeg vær så snill få gamle skin tilbake eller noe? Klarer seriøst ikke lese nå.... Ew. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sliter med dette crappet selv. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Noen som holder på med kamptråd? Hvis ikke gjør jeg som med Milan kampen og lager en uten 1.post. Liten vits å slite ut forumbrukerne før hver eneste kamp med metervis av tekstskriving, koding og research når vi alle finner info på skys selv uansett. Disse trådene skulle vel strengt talt vært oppe litt før, eller hva? Hater det nye skinnet for øvrig. Ser ikke ut i måneskinn. Endret 19. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tar det her jeg, siden jeg endelig fikk rota meg inn på en tråd. Er det faen ikke mulig å gå til "siste leste" lengre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Håper fortsatt at det går an å skifte senere da, for dette gåååår ikke. Piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå