Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha Øverbø hæpper.

 

- Først blåser han straffe når Bayern har netta. Ok, den feilen kan alle gjøre.

- Et ekstremt billig rødt kort på en Fiorentina spiller. Gratulerer til fitta Robben som lurer Øverbø (skal ikke mye til dog...) ved å hive seg rundt å skrike som ei jente. Håper noen knekker beina hans, for satan så usportslig Robben er.

- 2-1 målet er jo helt fadese. Bestemor på 98 og et halvt hadde sett den offsiden selv med gul, blå, rød og lilla stær på begge øyeepler.

Lenke til kommentar
Hater Robben jeg også. Skjønner ikke at Wis kan elske den spilleren; ekkel, stygg, diver osv osv. Husker f.eks det mot Reina i Chels v Pool kampen. KVALM spiller.

 

:love:

 

Is this love that I'm feeling?

Is this the love that I've been searching for?

Is this love or am i dreaming?

This must be love 'cause it's really got a hold on me

A hold on me

 

533205850-arjen-robben-bayern-training-bilder.9.jpg

 

:love: :love: :love:

 

Gud som jeg misunner Bayern Robbery.

Lenke til kommentar
Seriøst. HVEM av dere er det som er han derre Adriwen?

Kuk, jeg er ekstremt dehydrert og totalt ødelagt. Får vondt i hodet av å vri øyeeplene. Så får du meg faen til å le! Hvor mange av de få resterende hjernecellene mine jeg kunne vinke farvel til nå vet jeg ikke, men de blir sårt savnet!

Lenke til kommentar

Jeg skal gi deg fullt referat jeg, Points, så snill som jeg er:

 

Niko hentet meg når jeg gikk av trikken 20.32. Jeg ble møtt av et smil og hyggelige ord om at dette skulle bli bra. Niko fortalte meg at han var småsyk etter å ha gått 5 timer ute tidligere, og ramset opp lagoppstillingene. Han sa at det var god stemning der og fortalte meg også at han hadde møtt på en svenske han kjente. Når vi kom dit fikk jeg sette meg ned på plassen Niko hadde holdt av meg. Niko stakk så på dass og jeg hilste på svensken når han var ferdig på telefonen. Det kom så en annen kar Niko kjente litt før kampstart. Kampen begynte og vi så, for det meste var det Niko som snakket, mens jeg sa "Ja", "Enig" og "Herlig" omtrent hele tiden, egentlig ville jeg ikke sitte der som en nikkedukke, men han sa jo stort sett bare ting jeg var enig i. Kampen begynte og vi satt jo der og så, ikke helt uventet med tanke på at vi begge så til å være spente foran oppgjøret. Ronaldinho fikk leke seg og puttet på et mål. Niko sa at målet var hans feil, og nok engang var jeg enig. Lage frispark og så prøve å klarere med et brassespark = Nei, nei gutt. Kampen fortsatte, et par ord ble vekslet her og der før The Ginger Prince scorte. Hele puben var i ekstase, klapping, roping og litt latter over hvordan målet faktisk ble scoret. Pausen kom og kompisen til Niko gikk og kjøpte Thai-mat. Niko fikk plutselig lyst på sjokolade så han løp og kjøpte, mens jeg beveget meg rolig mot baren for å kjøpe en øl. Til tross for at jeg alltid må vise legitimasjon til vanlig så måtte jeg ikke det denne gangen. Jeg smilte. Jeg fant veien tilbake til der vi satt og kampen hadde så vidt begynt. Det fortsatte, et par ord her og et par ord der, så sa Niko "... lese om Nani på forumet etterpå". Jeg var enig. Vi visste begge at det kom til å hagle med Nani-kritikk. Målet til Rooney. EEEEEEEEEEEEEEEEEKSTASE!!!!!!!! Det var som julaften og bursdag på en gang, pussig nok

er det akkurat slik julaften er for meg, både julaften og bursdag. Herlig, tenkte jeg. Tiden gikk... WAAAAAAAAAAZZA! Det var som en drøm, 1 - 3 sto det på resultattavlen. 1 - 3 på San Siro, gikk det virkelig an? Gleden var ikke like stor når Ronaldinho fikk rom til finne Seedorf. Målet kom og humøret falt litt, men 2 - 3 var fortsatt et sterkt resultat. Kampen endte jo som alle vet 2 - 3 og det var på tide og pakke sammen og dra. Vi fikk vite at Lyon hadde vunnet kampen på vei ut og smilet mitt ble bare bredere. Herlig, tenkte jeg. Niko hilste på en kar på veien bortover mot trikken, og så sa vi farvel. Jeg fikk et håndtrykk/semi-hug lignende sak og så Niko forsvinne i mørket. The End. :love:

 

Det skal nevnes at på veien hjem måtte jeg pisse, men jeg fant ikke noe sted å pisse så jeg tenkte jeg skulle prøve og holde meg. Det endte med at jeg nesten sprang blæra mi når jeg sto på t-banen og sannsynligvis satte verdensrekord på 200m fra t-banestasjonen.

 

Ikke la deg skremme av det her Niko, haha :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...