Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer med at alle har trykk? Hater trykk, utrolig kjedelig å gå med stort sett den samme personen som alle andre bakpå seg. Har kun en drakt det er trykk på...

 

Kan svare for min egen del her.

Jeg synes en drakt blir utrolig naken uten trykk.Når jeg kjøper en drakt,så kjøper jeg med en spiller som jeg enten liker eller en som har prestert utrolig bra det året/det mesterskapet/den kampen.

Til eksempel har jeg frankrike sin bortedrakt med Zidane fra finalen i 2006 når han skallet ned Materazzi,og Ronaldo (The FAT one) fra VM 2002,når han ble tidenes mestscorende i et VM.I tillegg har du jo mesterskapspatcher på ermene fullfører drakten,feks patcen vi hadde ifjor,hvor det sto "Champions 07/08" for vår seier i CL...Toppen av kransekaka spørr du meg!

 

Edit:Kan jo også nevne et par bommer,i feks den svarte bortedrakta med Tevez på,kjøpt i gledesrus etter seieren vår på Anfield,samt en hvit bortedrakt med Saha...nok om det.Går ikke med disse draktene nå lenger akkurat.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Stikker ned på pub-en og tar noen øl og holder av plass nå, Wis. Snakkes om 2t :)

 

Apropos drakter. Lillebror sitter med årets Rooney hjemmedrakt utenpå og den blå CL-drakta fra i fjor uten trykk under, CL 08-lue og Unitedsjerfet mitt fra 2002, haha. En skam at han må se kampene på hakkete stream, mens det sitter uinteresserte nisser på pub-en og ser på storskjermer.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden skal du ikke kunne gå med Saha drakten din, Corey?

 

Det er vel mer på en personlig mening i dette tilfellet.

Kjøpte drakten i September 2006,hvor jeg var hellig overbevist om at Saha var the next thing,men den spådommen gikk jo i dass.Saha er selvfølgelig en person som er godt likt av mange united-fans,men kunne jeg valgt idag,hadde jeg nok valgt et annet navn på den drakten (Scholes feks som gållet DET målet mot Villa den sesongen POOOW PAUL SCHOLES).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...