Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siterer med selv på tv2 sine sider.

 

Tusen takk tv2 for å ødelegge livene til flerfoldige tusen PL entusiaster. Forvent dere boikott av dimensjoner om sendingene (ink kommentatorene) ikke er av ypperste klasse.

 

Ivar Hoff og co bør kun holde seg til norsk liga. Klikker i vinkler om vi blir nødt til å overvære slike idioter uke inn og ut. Fotballfolket klarer å se CL kamper på stream og pub, men ikke ta fra oss vårt bread and butter og flås det til.

 

Håper dere leser hva vi skriver og jobber som gærninger for å hente de mest egna folka. nytt studio, gode sendinger, må vise alle kamper, nye folk.

 

DETTE ER IKKE ET LEKETØY FOR TV2!

 

På mange måter er dette veldig spennende, men det gjør meg usikker. PL betyr uhorvelig mye for meg og jeg frykter at TV2's inkompetanse skal kvele noe av gleden jeg har med fotball ved å bruke noen av sine mest ubrukelige ansatte

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Fra diverse steder:

 

Etter det Dagbladet erfarer vurderer kanalen sterkt å gjeninnføre tippekampen på norske TV 2-skjermer lørdag kl. 16, gratis for dem som allerede har basiskanalen i sin TV-pakke.

 

Resten av kampene havner trolig på betalingskanalen TV 2 Sport. Fordi TV 2 Sport består av en rekke kanaler er TV 2 trygge på at de kan sende flere ligakamper direkte enn det Canal+ gjør i dag.

 

- Premier League-rettighetene som Medge Consulting har kjøpt gjelder for Norge, Sverige, Danmark og Finland. TV2 har nå en opsjon på senderetten i Norge, men den avtalen forutsetter at de også får solgt i de andre nordiske landene, sier administrerende direktør i Canal Plus Norden, Jonas Eriksson til VG Nett.

 

TV2 melder at avtalen gjelder for tre sesonger, fra og med 2010-2011. TV2 har også sikret rettighetene til å sende fra en helt ny Premier League-kanal i HD-kvalitet.

 

- Den sender 24 timer i døgnet, alle ukens dager, sier Bjørn Taalesen til kampanje.no.

 

TV2 har sikret rettigheter på alle plattformer, TV, nett og mobil. Kampanje.no tror at mye tyder på at TV2 med denne avtalen i boks, skal bygge opp en helt ny fotballkanal.

 

Det betyr at TV 2 nå også har sikret seg rettighetene til Tippeligaen i ytterligere to år – med andre ord like lenge som Premier League.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Orgasme om tippekampen blir et faktum. Hadde vært konge og kunne samle seg hvor som heldst for å se United på lørdager. Jeg har troa på konseptet, selv om det kan gå til helvete. Mest av alt er jeg spent på hva Tv2 finner på fremover. Sendeskjemaet der er bås uansett. To PL-kamper og så "lørdagsprogrammene" hadde vært midt i blinken. *Poff* bort med jalladokumentarer, utvanna repriser av Hos Martin, reprise av Tv2-Hjelper Deg og Lørdagsmagasinet. Det er langt nok mellom godbitene som det er.

Lenke til kommentar
Siterer med selv på tv2 sine sider.

 

Tusen takk tv2 for å ødelegge livene til flerfoldige tusen PL entusiaster. Forvent dere boikott av dimensjoner om sendingene (ink kommentatorene) ikke er av ypperste klasse.

 

Ivar Hoff og co bør kun holde seg til norsk liga. Klikker i vinkler om vi blir nødt til å overvære slike idioter uke inn og ut. Fotballfolket klarer å se CL kamper på stream og pub, men ikke ta fra oss vårt bread and butter og flås det til.

 

Håper dere leser hva vi skriver og jobber som gærninger for å hente de mest egna folka. nytt studio, gode sendinger, må vise alle kamper, nye folk.

 

DETTE ER IKKE ET LEKETØY FOR TV2!

 

På mange måter er dette veldig spennende, men det gjør meg usikker. PL betyr uhorvelig mye for meg og jeg frykter at TV2's inkompetanse skal kvele noe av gleden jeg har med fotball ved å bruke noen av sine mest ubrukelige ansatte

Uff, jeg er så hjertens enig. TV2 har virkelig ikke kompetanse på området, og hvis jeg må se United - Arsenal med Frode Olsen som kommentator flytter jeg utenlands. Takk skaperen for at den største idioten av dem alle har fått seg en annen stilling, som dog ødelegger norsk fotball istedet for sendingene på tv2 (Semb, ofc). Faen, jeg som har blitt så glad i Canal+..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...