Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil få ut min frustrasjon her ved å fortelle dere alle at jeg hater gruppearbeid, spesielt siden jeg ender opp med å gjøre all jobben som i og for seg er greit, for det trives jeg med, men så presterer noen faktisk å ødelegge det jeg jobbet så hardt med.

 

@Niko: Svar meg her eller på facebook snart om i morgen da, må vite om du skal se med meg eller ikke :p

Lenke til kommentar
Jeg vil få ut min frustrasjon her ved å fortelle dere alle at jeg hater gruppearbeid, spesielt siden jeg ender opp med å gjøre all jobben som i og for seg er greit, for det trives jeg med, men så presterer noen faktisk å ødelegge det jeg jobbet så hardt med.

Da beklager jeg på vegne av alle vi som er/var sånn.

Haha, +2. Tror ikke jeg er non bra grupparbeider.

 

Vi ser kamp i morgen, Wis!

Lenke til kommentar

Herlig, men du velger sted, for jeg kan ingen gode steder. Jeg slenger mobilnummeret mitt i Facebook innboksen din også. Jeg kunne jo forsåvidt lagt det ut her, men jeg vil ikke ha noen creepy oppringninger av Raste for å så høre han pese inn i telefonen.

 

Best å holde nummeret mitt unna Latias også

Copy%20of%20gollum.jpg

Lenke til kommentar

http://www.kampanje.com/medier/article548087.ece

 

"SISTE: TV 2 kjøper Premier League"

 

"TV 2 sikrer seg rettighetene til Premier League på alle plattformer. Snyter Telenor og Canal+ for rettighetene i Norge."

Av: Knut Kristian Hauger

 

 

Om dette stemmer er det i hvert fall gledelig at det er én aktør som viser kampene. Hvordan kvaliteten på sendingene vil bli vet jeg ikke, men er vel ikke utenkelig at de blir like gode eller bedre enn Canal+ sine?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Er du på viddene? Du kan da ikke sammen ligne TV2s produksjon med Canal + sin? TV2 er kun dommeravgjørelser, reklamepauser, krangling i studio og elendige "eksperter". Hos Canal + er det skikkelige pauser, gode eksperter og bra produksjon i det hele tatt. Kommentatorene hos Canal + er milevis foran TV2 sine.

 

Skuff skuff skuff skuff skuff skuff.

Lenke til kommentar
Du kan da ikke sammen ligne TV2s produksjon med Canal + sin?
Hvordan kvaliteten på sendingene vil bli vet jeg ikke

 

Jeg har da ikke sammenlignet noen ting som helst. Men det er jo ikke utenkelig at TV2 kan komme opp med en like bra greie som Canal+, selv om det sikkert er tvilsomt.

 

 

Jeg er i grunn bare lettet over at vi bare trenger å forholde oss til én TV-kanal, fremfor at noen kamper blir vist på TV2, noen på NRK, TV3, Canal+ osv osv.

Lenke til kommentar
Er du på viddene? Du kan da ikke sammen ligne TV2s produksjon med Canal + sin? TV2 er kun dommeravgjørelser, reklamepauser, krangling i studio og elendige "eksperter". Hos Canal + er det skikkelige pauser, gode eksperter og bra produksjon i det hele tatt. Kommentatorene hos Canal + er milevis foran TV2 sine.

 

Skuff skuff skuff skuff skuff skuff.

Det blir garrantert nye kommentatorer... De gamle holder seg nok til Tippeligaen, tipper Alsaker er den eneste som får kommentere Premier League.

Lenke til kommentar

På sett og vis er det helt ok for meg at TV2 får det.

Canal+ har 2 av di verste kommentatorene i Kenneth Fredheim og Hansen-et-eller-annet (3 med Ronny Johnsen).

Alsaker har jo kommentert PL en rekke ganger før,og jeg vil påstå at han ikke har skjemt seg bort.Han er jo herlig entusiastisk for et Tippeliga-mål,han bør jo bli krakilsk av et PL-mål!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...