Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Counter-Strike begynte som en Half-Life-modifikasjon utviklet av amerikanerne Minh Le og Jess Cliffe.Første versjon ble utgitt i 19. juni 1999. Valve, utviklerne av Half-Life kjøpte opp spillet da de så at det raskt ble et av verdens mest populære internettspill. Siden har det blitt kontinuerlig oppdatert av Valve.

Så du tok feil. Innrøm det! Gråt dine modige jentetårer.

Kverulant.

 

Velve skapte originalen Half Life. Jmf CS som kun er en modifikasjon (på grensen til duplikat) av moderspillet, bare med endret fokus fra oppdrag til mulitiplayerfunksjoner. Velve kjøpte opp CS (org) og har siden dengang utgitt spillet.

 

For meg er og vil alltid CS være en vidreutvikling av betaversjonen til HL og ergo et Velve spill. 1.6 var forøvrig spillversjonen vi diskuterte her og da Hyrlen... tok jeg nok ikke feil gitt. For vet du hva? Det gjør jeg aldri. Gråt dine modige jentetårer selv!!!

 

Edit: Ting som irriterer så grenseløst

Samme grafikkmotor. Thats it. Du tok feil. Bare fordi Valve ga ut 1.6 gir deg ikke mer rett. En patch, nothing more. Bare ta screenshot gutter og jenter, selv om dere sikkert har X antall flere av game som tar feil.

 

Natta kjekken!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hæ? Er du seriøst når du mener at det er ganske så offisielt?

Det hadde vært greit om det var en eller to aviser, men nå er det flere!

Hahahahaa... Og alle har samme aviser som kilder. Kildekritikk bør du øve deg litt på. Sier ikke at dette ikke er sant, men det er hvertfall ikke offisielt med denne begrunnelsen.

Lenke til kommentar
Flere engelske tabloider melder at Vida er klar for Real Madrid for 200 millioner kroner

 

Da er det nok dessverre ganske så offisielt, det går rykter om Simon Kjær, David Luiz og Bruno Alves som erstattere for han...

Ganske så offisielt? Du bør slå opp i ordboka én gang til.

Hallo! Det er et rykte om Vidic om dagen. Da ender det som regel med at han faktisk forlater klubben.

Lenke til kommentar
Flere engelske tabloider melder at Vida er klar for Real Madrid for 200 millioner kroner

 

Da er det nok dessverre ganske så offisielt, det går rykter om Simon Kjær, David Luiz og Bruno Alves som erstattere for han...

Ganske så offisielt? Du bør slå opp i ordboka én gang til.

Hallo! Det er et rykte om Vidic om dagen. Da ender det som regel med at han faktisk forlater klubben.

Allikevel bør du ta deg en tur på biblioteket. Noe er ikke "litt offisielt" eller "veldig offisielt". Enten er det offisielt eller så er det ikke offisielt. Denne går inn under sistnevnte kategori. Det er ikke noe nytt at det svirrer rykter rundt spillerne våre på daglig basis. Det at flere melder om samme rykte har absolutt ingenting å si, da alle siterer hverandre.

Lenke til kommentar
Flere engelske tabloider melder at Vida er klar for Real Madrid for 200 millioner kroner

 

Da er det nok dessverre ganske så offisielt, det går rykter om Simon Kjær, David Luiz og Bruno Alves som erstattere for han...

Ganske så offisielt? Du bør slå opp i ordboka én gang til.

Hallo! Det er et rykte om Vidic om dagen. Da ender det som regel med at han faktisk forlater klubben.

Stjernespillere er det alltid rykter om, det var rykter om Ronaldo fra 04-05 sesongen, men han forlot oss ikke før i fjor. Du må som Points skrev over her, gå på biblioteket og lese litt. :)

 

Benzema kan være et godt alternativ, selv håper jeg på Huntelaar. Så han spille mot Udinese og han leverte fanken meg godt. Tror ikke han leverte mange feilpasninger i den kampen for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Sameboe: Studerer ikke du media? Har dere ikke lært noe som helst om hvordan media fungerer der? Og har ikke du fulgt med på fotball en stund? Skulle tro du hadde røyka ett eller annet. Å påstå at det er "ganske så offisielt" er jo helt bak mål.

Jeg skal ikke si noe som helst om hvorvidt Vidic kommer til å gå eller ikke (jeg tror han gjør en feil om han går, men får kanskje bedre lønn der), men det er ikke offisielt før det står i en pressemelding fra klubben.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det gikk med Porsmouth? Hørte et sted at dersom de blir slått konkurs (ikke satt under administrasjon, men slått konkurs), så får vi samme dilemma som vi hadde med Lyn i Norge. Kampene mot laget strykes osv.

Blir neppe noe før etter sesongen, var vel konklusjonen her i tråden tidligere.

Lenke til kommentar

 

 

Det målet kommer jeg ALDRI til å glemme.

Satt på julebord med jobben til dama (jeg og 100 andre frisør-damer...yeeeey) og fulgte med på kampen på min gamle Nokia N80 med WAP.Mens andre koste seg og spiste ribbe og pinnekjøtt,satt jeg og bet negler,helt til det plutselig peip i lomma "VIIIIDIIIIC!!!" og jeg brølte "JAAAA" under sjefen sin tale.

Let me remind you,at jeg ikke var invitert til årets julebord :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...