PSV Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det originale Unreal Tournament derimot. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det originale Unreal Tournament derimot. +1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 For ikke å snakke om Quake 3/Live, herregud så mange timer som har gått med. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Når vi er inne på det, noen som spiller COD eller CS 1.6 enda? Ble litt nostalgisk. Nei, men det er tidenes beste skytespill. Inget LAN var fullbyrdet uten CS på ungdomskolen. Det er faktisk det eneste spillet i den sjangeren jeg har nerdet i årevis uten å gå lei. COD? Søppel. Nesten like ræva som RB6. Det spillet som har skuffet meg mest er Left 4 Dead ettersom spillet er laget av de samme som kreerte Half Life (CS osv). Skuffor. http://no.wikipedia.org/wiki/Valve_Corporation Endret 14. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Eg husker eg var veldig god på et fotballspill på NES 8 bit... Husker ikke hva det het, men man kunne blandt annet skyte spesialskudd avhengig av hvilket lag man spilte med. Tror Brasil kunne ta et brassespark som gikk i en slags bumerang bane og knuste inn i mål uansett hvor man skøyt fra. Skulle knust ALLE her inne i det spillet. FIFA??? Hva er det? Sjelløst kommersielt piss! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 FIFA??? Hva er det? Fédération Internationale de Football Association Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det spillet som har skuffet meg mest er Left 4 Dead ettersom spillet er laget av de samme som kreerte Half Life (CS osv). Skuffor. Valve lagde ikke CS. Left4dead er det beste multiplayer spillet på mange mange år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Eg husker eg var veldig god på et fotballspill på NES 8 bit... Husker ikke hva det het, men man kunne blandt annet skyte spesialskudd avhengig av hvilket lag man spilte med. Tror Brasil kunne ta et brassespark som gikk i en slags bumerang bane og knuste inn i mål uansett hvor man skøyt fra. Skulle knust ALLE her inne i det spillet. Det der spillet har jeg faktisk spilt. De defensive lagene kunne lage en vegg, slik at motstanderens skudd ble stoppet. Morsom variant av fotball. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Counter-Strike begynte som en Half-Life-modifikasjon utviklet av amerikanerne Minh Le og Jess Cliffe.Første versjon ble utgitt i 19. juni 1999. Valve, utviklerne av Half-Life kjøpte opp spillet da de så at det raskt ble et av verdens mest populære internettspill. Siden har det blitt kontinuerlig oppdatert av Valve. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det originale Unreal Tournament derimot. +1 +2 Spiller svært sjelden på PS3'n og aldri på PC, men når dette kom så snudde dette min holdning til PC-Spill for en god periode. Gode gamle hjemmelansnetter, WIN98 med X antall formateringer og store problemer med å få nettverket til å fungere. Herlige ungdomsminner. =) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det originale Unreal Tournament derimot. +1 +2. Herregud så mange timer jeg har brukt på det. Men CS er det jeg har spilt mest av alt. Spiller det enda av og til. 1.6, seff. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Counter-Strike begynte som en Half-Life-modifikasjon utviklet av amerikanerne Minh Le og Jess Cliffe.Første versjon ble utgitt i 19. juni 1999. Valve, utviklerne av Half-Life kjøpte opp spillet da de så at det raskt ble et av verdens mest populære internettspill. Siden har det blitt kontinuerlig oppdatert av Valve. Så du tok feil. Innrøm det! Gråt dine modige jentetårer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Så det er sånn Raste ser ut... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 :!: Tone er digg da. Så akkurat den unnskyldningen var ikke så dårlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Counter-Strike begynte som en Half-Life-modifikasjon utviklet av amerikanerne Minh Le og Jess Cliffe.Første versjon ble utgitt i 19. juni 1999. Valve, utviklerne av Half-Life kjøpte opp spillet da de så at det raskt ble et av verdens mest populære internettspill. Siden har det blitt kontinuerlig oppdatert av Valve. Så du tok feil. Innrøm det! Gråt dine modige jentetårer. Kverulant. Velve skapte originalen Half Life. Jmf CS som kun er en modifikasjon (på grensen til duplikat) av moderspillet, bare med endret fokus fra oppdrag til mulitiplayerfunksjoner. Velve kjøpte opp CS (org) og har siden dengang utgitt spillet. For meg er og vil alltid CS være en vidreutvikling av betaversjonen til HL og ergo et Velve spill. 1.6 var forøvrig spillversjonen vi diskuterte her og da Hyrlen... tok jeg nok ikke feil gitt. For vet du hva? Det gjør jeg aldri. Gråt dine modige jentetårer selv!!! Edit: Ting som irriterer så grenseløst Endret 14. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Vær så snill. Må innom å sjekke tråden stadig, og alt jeg får servert er en dum diskusjon om CS? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 noen som blir med på fifa 10 ps3? Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 speedfrog, tja sender deg PM Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 noen som blir med på fifa 10 ps3? Hvor mange ganger må du spørre uten å få respons før du tar et hint? Noen har tyngre for det enn andre. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Han fikk jo svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå