Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi er inne på det, noen som spiller COD eller CS 1.6 enda? Ble litt nostalgisk.

Nei, men det er tidenes beste skytespill. Inget LAN var fullbyrdet uten CS på ungdomskolen. Det er faktisk det eneste spillet i den sjangeren jeg har nerdet i årevis uten å gå lei.

 

COD? Søppel. Nesten like ræva som RB6.

 

Det spillet som har skuffet meg mest er Left 4 Dead ettersom spillet er laget av de samme som kreerte Half Life (CS osv). Skuffor.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Valve_Corporation

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Eg husker eg var veldig god på et fotballspill på NES 8 bit... Husker ikke hva det het, men man kunne blandt annet skyte spesialskudd avhengig av hvilket lag man spilte med.

 

Tror Brasil kunne ta et brassespark som gikk i en slags bumerang bane og knuste inn i mål uansett hvor man skøyt fra. Skulle knust ALLE her inne i det spillet.

 

FIFA??? Hva er det? Sjelløst kommersielt piss!

Lenke til kommentar
Eg husker eg var veldig god på et fotballspill på NES 8 bit... Husker ikke hva det het, men man kunne blandt annet skyte spesialskudd avhengig av hvilket lag man spilte med.

 

Tror Brasil kunne ta et brassespark som gikk i en slags bumerang bane og knuste inn i mål uansett hvor man skøyt fra. Skulle knust ALLE her inne i det spillet.

Det der spillet har jeg faktisk spilt. De defensive lagene kunne lage en vegg, slik at motstanderens skudd ble stoppet. Morsom variant av fotball. :D

Lenke til kommentar
Counter-Strike begynte som en Half-Life-modifikasjon utviklet av amerikanerne Minh Le og Jess Cliffe.Første versjon ble utgitt i 19. juni 1999. Valve, utviklerne av Half-Life kjøpte opp spillet da de så at det raskt ble et av verdens mest populære internettspill. Siden har det blitt kontinuerlig oppdatert av Valve.
Lenke til kommentar
Det originale Unreal Tournament derimot. :love:

+1

+2

Spiller svært sjelden på PS3'n og aldri på PC, men når dette kom så snudde dette min holdning til PC-Spill for en god periode. Gode gamle hjemmelansnetter, WIN98 med X antall formateringer og store problemer med å få nettverket til å fungere. Herlige ungdomsminner. =)

Lenke til kommentar
Counter-Strike begynte som en Half-Life-modifikasjon utviklet av amerikanerne Minh Le og Jess Cliffe.Første versjon ble utgitt i 19. juni 1999. Valve, utviklerne av Half-Life kjøpte opp spillet da de så at det raskt ble et av verdens mest populære internettspill. Siden har det blitt kontinuerlig oppdatert av Valve.

Så du tok feil. Innrøm det! Gråt dine modige jentetårer.

Lenke til kommentar
Counter-Strike begynte som en Half-Life-modifikasjon utviklet av amerikanerne Minh Le og Jess Cliffe.Første versjon ble utgitt i 19. juni 1999. Valve, utviklerne av Half-Life kjøpte opp spillet da de så at det raskt ble et av verdens mest populære internettspill. Siden har det blitt kontinuerlig oppdatert av Valve.

Så du tok feil. Innrøm det! Gråt dine modige jentetårer.

Kverulant.

 

Velve skapte originalen Half Life. Jmf CS som kun er en modifikasjon (på grensen til duplikat) av moderspillet, bare med endret fokus fra oppdrag til mulitiplayerfunksjoner. Velve kjøpte opp CS (org) og har siden dengang utgitt spillet.

 

For meg er og vil alltid CS være en vidreutvikling av betaversjonen til HL og ergo et Velve spill. 1.6 var forøvrig spillversjonen vi diskuterte her og da Hyrlen... tok jeg nok ikke feil gitt. For vet du hva? Det gjør jeg aldri. Gråt dine modige jentetårer selv!!!

 

Edit: Ting som irriterer så grenseløst

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...