Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FIFA 2003 var elendig, så skjønner ikke hvorfor du drar fram den årgangen. 2005 derimot var det krutt i. Når det gjelder FIFA 98 eller 99 kan jeg med engang garantere at du er sjanseløs, ettersom jeg nerder det med venner enda for nostalgiens skyld. Eneste fotballspillet der man faktisk scorer på 2 av 5 fra egen banehalvdel.

Fordi jeg eide i 2003. At du slår meg i 99, vel aldri verden. Jeg skulle slått deg med hamkam, du kunne vært Ac milan. Ville ikke utgjort en forskjell.

Lenke til kommentar
Hahahaha, glem det Hyrlen. Hadde skampult deg opp etter veggene, akkurat som med Points på fifa 09. Han var like kjepphøy men vant ikke før etter 70 kamper elns

 

Dere har det i kjeften, jeg har det med kontrollen/tastaturet.

Odds, kom til Tromsø. Så skal jeg skrape sammen N64 med fifa99. Du vil gråte sammenkrøpet i dusjen.

 

@Wisbatov. Jeg spiller ikke fifa over nett, gjorde det. Men nå foretrekker jeg å se tårene live. Ikke har jeg spilt fifa10 noe særlig heller, så gidder ikke utsette meg for X antall timer med bitre tap mot shitkids jeg vet knapt har fått kviser.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Hahahaha, glem det Hyrlen. Hadde skampult deg opp etter veggene, akkurat som med Points på fifa 09. Han var like kjepphøy men vant ikke før etter 70 kamper elns

 

Dere har det i kjeften, jeg har det med kontrollen/tastaturet.

Odds, kom til Tromsø. Så skal jeg skrape sammen N64 med fifa99. Du vil gråte sammenkrøpet i dusjen.

Du tror du slipper unna med tomme ord registrerer jeg. Vet du hva vennen, jeg reiser faktisk endel. Neste gang jeg er i Tromsø kommer jeg på besøk om du ikke bor for langt fra flyplassen.

 

Hans-o: Resten er shit? Har du spilt Fifa 08 eller? Når det kom var det tidenes.

Lenke til kommentar

Aiai. FIFA-diskusjon. 05 og 06 er hands down de beste FIFA-spillene som har kommet ut, ved siden av 98 og 99. Jeg er en av få som ikke liker de nye FIFA-spillene. Spillerne føles helt urealistiske ut, og jeg liker ikke den retningen de har tatt. 05 og 06 var fantastiske spill som jeg spilte i mange år, i motsetning til 09 som jeg kjøpte, og spilte i to dager, før jeg byttet det mot NHL 09....

Lenke til kommentar
Aiai. FIFA-diskusjon. 05 og 06 er hands down de beste FIFA-spillene som har kommet ut, ved siden av 98 og 99. Jeg er en av få som ikke liker de nye FIFA-spillene. Spillerne føles helt urealistiske ut, og jeg liker ikke den retningen de har tatt. 05 og 06 var fantastiske spill som jeg spilte i mange år, i motsetning til 09 som jeg kjøpte, og spilte i to dager, før jeg byttet det mot NHL 09....

05? For real? Drittspill imo. Fifa 98, 99 og 2000 is the shit!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Brukt desidert mest timer på Euro 2000. Klasse.

 

Jeg prøvde Fifa 2002 for noen uker siden på PS1, det var vondt. Gameplayet har hatt sjumilssteg siden den gang. Det samme gjalt forøvrig FIFA07/08 på pc. Prøvde FIFA 98 i fjor på pc, plutselig forsvant ballen ut av kameraet, og kom tilbake etter 10 sekunder. Det går maks tre år før det kommer et nytt(Fifa) spill som er bedre enn tidligere versjoner.

 

Når vi er inne på det, noen som spiller COD eller CS 1.6 enda? Ble litt nostalgisk.

Lenke til kommentar
Hender jeg tar meg en 1.6 iblant, men for å være ærlig går det mer i Generals og Starcraft hva nostalgi angår.

 

Hele "CoD"-serien forblir uspilt for min del. Liker/likte bedre Medal of Honor.

COD er jo fragfest, arcadesøppel på sitt verste. Men kan være gøy for bare noen minutter i slengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...