Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, blir bare litt lei av hans uttalelser i blant.

9364459[/snapback]

Hvem er vel ikke det? Bare spør i Pool-tråden :!:

9364480[/snapback]

hah, dagens quote.

White:

Men det var så mange gode spillere på Tottenham i dag, i forhold til

Man. Utd.

Han 18-åringen var jo helt sjef på venstresida, og den bakre 4-ern var jo

knallgod.

Lenke til kommentar
Skal ikke kaste dritt her inne, for jeg vet hvor irriterende det er med

Man. Utd-supportere som gjør det i Liverpool tråden, MEN

Det var så ufortjent.

Edit: Herlig mål av Nani da men.

9364475[/snapback]

Kall det gjerne "ufortjent", men etter 2 poeng på de første 3 kampene hvor vi spilte ræva av motstanderen så kaller jeg det fortjent...

Lenke til kommentar
Skal ikke kaste dritt her inne, for jeg vet hvor irriterende det er med

Man. Utd-supportere som gjør det i Liverpool tråden, MEN

Det var så ufortjent.

Edit: Herlig mål av Nani da men.

9364475[/snapback]

Kall det gjerne "ufortjent", men etter 2 poeng på de første 3 kampene hvor vi spilte ræva av motstanderen så kaller jeg det fortjent...

9364519[/snapback]

Det er sant! :)

Lenke til kommentar

Vi vinner, men nok en gang ikke særlig overbevisende.

Viktig med mål, men kom på et langskudd. Vi har spillt 4 kamper uten å klare å bygge opp et angrep oppskriftsmessig som ender med mål. Det er der vi sliter mest, rett og slett å finne på noe kreativt.

Synes det er mye stilleståing, og i dag var det mye negative tendenser i forsvar.

Men, 3 poeng fikk vi og det er det viktigste. Får bygge på seieren og begynner å arbeide for CL-plass neste sesong.

I førsteomgang synes jeg Nani var relativt dårlig, og å late som han får vondt i alle situasjoner er heller ikke et pluss. Mål derimot er positivt :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg sier det med en gang; Idag var vi heldige, men slik som det har vært i de tre første kampene gir jeg blankt faen, dette fortjente vi.

Så litt kritikk: Forsvaret, særlig midtstopperparet var under enhver kritikk idag, vært på fylla i går mon tro...?

Ellers litt forbannet over at vi skal spille sexy fotball (Som Gullit ville sagt det...), spill enkelt for faen, vi kan takke Nani idag! Og satan så deilig det var å se den gå i nettet, man så det med en gang at dette ble mål.

One United!

Lenke til kommentar

Herlig med seier! :D

Nå er jeg ikke i tvil lenger om hvem jeg skal ha bakpå årets bortedrakt, Owen Hargreaves! :thumbup:

Det var helt fantastisk å se den ballen til Nani gå i nettet bak Robinson. Spurs ble muligens snytt for en straffe da både Vidic og Berbatov falt i duellen. Vidic falt veldig lett, sånn som han bruker.. :) Den situasjonen med Brown synes jeg var klar.. ballen treffer brystkassa til Brown.

Michael Carrick hadde ikke dagen i dag.. :hrm:

Lenke til kommentar

For en gudommelig seier. Spurs fortjente kanskje et poeng men da skulle vi ha hatt 9 poeng før kampen om man skal tenke på slikt.

Nani viste at han vil noe i klubben. For et langskudd. Og for en befrielse å se den gå inn.

Andående straffesituasjonene så synest jeg ballen treffer Brown på brystet og armen er ikke aktiv og intil kroppen. jeg er mere i tvil angående Vidic situasjonen. Synest det kan forsvares å dømme på den.

Herlig seier.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke i tvil lenger om hvem jeg skal ha bakpå årets bortedrakt, Owen Hargreaves!  :thumbup:

9365557[/snapback]

Enig! Hadde bestemt meg allerede før kampen idag, men nå har jeg virkelig bestemt meg.

Dog synes jeg straffesituasjonen til Vidic kan forsvares. Han vet jo ikke at Berbatov kommer bak ham, og rygger jo bare når motsatt stopper går i, slik man skal gjøre. Korrekt å ikke dømme straffe, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Enig! Hadde bestemt meg allerede før kampen idag, men nå har jeg virkelig bestemt meg.

Dog synes jeg straffesituasjonen til Vidic kan forsvares. Han vet jo ikke at Berbatov kommer bak ham, og rygger jo bare når motsatt stopper går i, slik man skal gjøre. Korrekt å ikke dømme straffe, slik jeg ser det.

9365911[/snapback]

Valget sto mellom Solskjær og Hargreaves. Jeg kjøper heller en 20legend skjorte eller noe sånn. Kanskje en gamlere trøye med Solskjær på, om jeg finner en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...