Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg synes ikke det var ufortjent. Tottenham hadde kanskje de klareste sjansene og muligens mest ballbesittelse, men United hadde spillet mener jeg. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Ja, blir bare litt lei av hans uttalelser i blant. 9364459[/snapback] Hvem er vel ikke det? Bare spør i Pool-tråden :!: 9364480[/snapback] hah, dagens quote. White: Men det var så mange gode spillere på Tottenham i dag, i forhold til Man. Utd. Han 18-åringen var jo helt sjef på venstresida, og den bakre 4-ern var jo knallgod. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Synes vi var heldig idag, men fy så godt det smakte! Skuddet til Nani var nydelig, fantastisk tilslag den gutten har! Giggs spelte nok ein variabel kamp, bekymrer meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Skal ikke kaste dritt her inne, for jeg vet hvor irriterende det er medMan. Utd-supportere som gjør det i Liverpool tråden, MEN Det var så ufortjent. Edit: Herlig mål av Nani da men. 9364475[/snapback] Kall det gjerne "ufortjent", men etter 2 poeng på de første 3 kampene hvor vi spilte ræva av motstanderen så kaller jeg det fortjent... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Skal ikke kaste dritt her inne, for jeg vet hvor irriterende det er medMan. Utd-supportere som gjør det i Liverpool tråden, MEN Det var så ufortjent. Edit: Herlig mål av Nani da men. 9364475[/snapback] Kall det gjerne "ufortjent", men etter 2 poeng på de første 3 kampene hvor vi spilte ræva av motstanderen så kaller jeg det fortjent... 9364519[/snapback] Det er sant! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Sånn var vel giggs i fjor og? Falma litt i starten, eller var det to sesonger siden? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Fantastisk mål av Nani i dag, må innrømme det ble en del hopping i sofaen da målet kom. Endelig 3 poeng! Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Vi vinner, men nok en gang ikke særlig overbevisende. Viktig med mål, men kom på et langskudd. Vi har spillt 4 kamper uten å klare å bygge opp et angrep oppskriftsmessig som ender med mål. Det er der vi sliter mest, rett og slett å finne på noe kreativt. Synes det er mye stilleståing, og i dag var det mye negative tendenser i forsvar. Men, 3 poeng fikk vi og det er det viktigste. Får bygge på seieren og begynner å arbeide for CL-plass neste sesong. I førsteomgang synes jeg Nani var relativt dårlig, og å late som han får vondt i alle situasjoner er heller ikke et pluss. Mål derimot er positivt Endret 26. august 2007 av arehei Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg synes ikke det var ufortjent. Tottenham hadde kanskje de klareste sjansene og muligens mest ballbesittelse, men United hadde spillet mener jeg. 9364488[/snapback] Må si det kom fra overraskende hold Er for ordens skyld helt enig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg sier det med en gang; Idag var vi heldige, men slik som det har vært i de tre første kampene gir jeg blankt faen, dette fortjente vi. Så litt kritikk: Forsvaret, særlig midtstopperparet var under enhver kritikk idag, vært på fylla i går mon tro...? Ellers litt forbannet over at vi skal spille sexy fotball (Som Gullit ville sagt det...), spill enkelt for faen, vi kan takke Nani idag! Og satan så deilig det var å se den gå i nettet, man så det med en gang at dette ble mål. One United! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Endelig seier. Å første kampen jeg ikke har sett i år takket være en 6timers kjøretur med gamle tanter. Yes. Noen som har link til målet? Helst fra sky. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Endelig seier. Å første kampen jeg ikke har sett i år takket være en 6timers kjøretur med gamle tanter. Yes. Noen som har link til målet? Helst fra sky. 9365413[/snapback] 1-0 Nani! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Herlig med seier! Nå er jeg ikke i tvil lenger om hvem jeg skal ha bakpå årets bortedrakt, Owen Hargreaves! Det var helt fantastisk å se den ballen til Nani gå i nettet bak Robinson. Spurs ble muligens snytt for en straffe da både Vidic og Berbatov falt i duellen. Vidic falt veldig lett, sånn som han bruker.. Den situasjonen med Brown synes jeg var klar.. ballen treffer brystkassa til Brown. Michael Carrick hadde ikke dagen i dag.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) For en gudommelig seier. Spurs fortjente kanskje et poeng men da skulle vi ha hatt 9 poeng før kampen om man skal tenke på slikt. Nani viste at han vil noe i klubben. For et langskudd. Og for en befrielse å se den gå inn. Andående straffesituasjonene så synest jeg ballen treffer Brown på brystet og armen er ikke aktiv og intil kroppen. jeg er mere i tvil angående Vidic situasjonen. Synest det kan forsvares å dømme på den. Herlig seier. Endret 26. august 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Nå er jeg ikke i tvil lenger om hvem jeg skal ha bakpå årets bortedrakt, Owen Hargreaves! 9365557[/snapback] Enig! Hadde bestemt meg allerede før kampen idag, men nå har jeg virkelig bestemt meg. Dog synes jeg straffesituasjonen til Vidic kan forsvares. Han vet jo ikke at Berbatov kommer bak ham, og rygger jo bare når motsatt stopper går i, slik man skal gjøre. Korrekt å ikke dømme straffe, slik jeg ser det. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Enig! Hadde bestemt meg allerede før kampen idag, men nå har jeg virkelig bestemt meg.Dog synes jeg straffesituasjonen til Vidic kan forsvares. Han vet jo ikke at Berbatov kommer bak ham, og rygger jo bare når motsatt stopper går i, slik man skal gjøre. Korrekt å ikke dømme straffe, slik jeg ser det. 9365911[/snapback] Valget sto mellom Solskjær og Hargreaves. Jeg kjøper heller en 20legend skjorte eller noe sånn. Kanskje en gamlere trøye med Solskjær på, om jeg finner en. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Tenkte jeg skulle prøve å finne en fra 99-sesongen, men regner med det kan bli smått vanskelig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hargreaves er pure class. En av ligaens beste midtbanespillere. Burde spille fast på landslaget istedet for Lampard. Får jeg spenn så kjøper jeg nye bortedrakta med Hargreaves jeg og Endret 26. august 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hargreaves var den jeg hadde desidert mest tro på av de nye og han har spilt to veldig gode kamper nå. Den defangsive midtbanen er definitivt tyngre med han på banen. Nani imponerer, men som sagt mange ganger så er jeg redd søramerikanere i England. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Nani er vel ikke søramerikansk, hvis det var det du mente? Han er da vitterlig fra Portugal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå