Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må vi ikke være for slemme da, men må bare kline til med min topp 3 Raste-unnskyldninger. Raste sier det ikke gjør han noe at han blir disset litt. :D

 

 

 

 

3. "Du har spilt spillet i 1 år lengre enn meg"

 

Gratulerer med seierne, selv om det er mine første kamper på Fifa på X360 og du har spilt det i et år snart så skulle jo ikke forundre meg at du vant.

 

Det Raste prøver å forklare her, er at jeg har spilt 1 år mer enn han. Eller, altså, jeg har spilt spillet på Xbox ett år lengre enn han, dvs. nøyaktig det samme spillet han har spilt på PS3 også i ett år.

 

 

 

2. "Spilte nesten ikke"

 

Jeg leder 2-0, Raste har en spiller utvist, men så ringer telefonen og Raste må quitte.

 

Den siste hadde jeg vunnet

men spilte nesten ikke

 

 

1. "Lyna i vinduet"

 

Jeg scorer et briljant mål. Etter scoringen kommer forklaringa;

 

oi, scorte du? det lyna i vinduet så fulgte ikke med
Lenke til kommentar
Har lyst til å spille fifa mot Hyrlen en gang før jeg dør. Clash of the titans!

 

PS: Star Wars går aldri av moten og derav ikke bildet til Wis heller. Beste triologien (de gamle) noensinne.

Jeg suger i nye fifa, gi meg fifa 2003. Eventuelt fifa 98 eller 99, jeg lover deg at du aldri vil bli den samme. Nye fifa er som nye street fighter, full av drit. Femispill. Styrte feiringer, wtf? Da krever jeg isåfall at det er en kombo som gjør at man kan vise fingeren til "the kop" med et påfølgende rødt kort.

 

Bad company 2 derimot, der kan du få være medic'en min.

 

ontopic.

 

Ronaldo viser hvordan man skal forlate en klubb, å hvordan han skal fri til oss fans. Tenk om enkelte andre kunne gjort det så enkelt, selv Beckham som forlot klubben på en dårlig tone visste hvordan han skulle opprettholde respekten. Jeg vil ta imot Ronaldo med åpne armer når han innser at Real Madrid har like mye sjel og karma som Davy Wathne.

 

Edit: For øvrig, Star Wars rocks. (Da mener jeg Star Wars, ikke avronket med en homo Anakin Skywalker)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du var god i gamle FIFA, jeg var god på skøyter for tre år siden. Det er ingen unnskyldning for ikke å ha utviklet ferdighetene.

 

Ronaldo var en fargeklatt og verdens beste spiller i sine siste år hos United, det jeg er bekymra for, er hvor mange shilling vi må ut med.

Lenke til kommentar

FIFA 2003 var elendig, så skjønner ikke hvorfor du drar fram den årgangen. 2005 derimot var det krutt i. Når det gjelder FIFA 98 eller 99 kan jeg med engang garantere at du er sjanseløs, ettersom jeg nerder det med venner enda for nostalgiens skyld. Eneste fotballspillet der man faktisk scorer på 2 av 5 fra egen banehalvdel.

 

Ellers var jeg en stor fan av de første This Is Football spillene. Det samme med PRO, som dessverre har blitt søppel de senere åra.

 

This_Is_Football_Pal.JPG

 

Noen som husker EM 2000 spillet? Digga det greit!

 

fifa-2000-47555.536765.jpg

 

Det første fotballspillet jeg spilte var på PC'en til fattern og kom rett etter EM 96. Husker ikke hva det het eller om det var noe tess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...