Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OffT: Vant 7 - 0 over Raste nå i FIFA10 :wee:

Var det seriøst 7-0? Hmm, har ikke spilt på et par mnd og jeg er helt rusten og suger. Vant uansett mot en City fyr 5-0 før han avslutta så er på rett spor nå.

 

Du fikk 2-3 rare mål som var så og si gratis, ene selvmålet som må være den største buggen ever jeg har sett. Jeg skjøt fanken meg opp, men den trilla i mål. Uansett, du vant fortjent.

Lenke til kommentar

Jotun, jeg er helt grei i Fifa, veldig varierende. På X360 var jeg nok ikke like god som jeg er på PS3, Mr.SS kan godt bekrefte at jeg har spilt bedre enn det jeg jeg gjorde i dag for i dag var jeg fryktelig. Jeg har slått Mr.SS før da vi spilte endel mot hverandre, men er ganske lenge siden vi har gjort det og jeg vet ikke om jeg har spilt mot han før på Fifa10.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Tro meg gutter, jeg har mer erfaring her enn alle med Raste sin bortforklaringer. Det var en tid det gikk gjetord om diskusjonene våres her som måtte endres av mod eller slettes av oss selv etter avtale. Folk kalte det den beste lørdagsunderholdningen på lenge da Raste måtte forklare kampene han tapte på rekke og rad mot undertegnede.

 

For min egen del er det noe av det mest hinsides sjuke jeg har sett noen snakke om hendelser som faktisk aldri inntraff. Gutten har fantasi, vi må gi ham det, men var noen ganger jeg ble skikkelig irritert også. Alt har liksom en eller annen sinnsyk grunn for at han taper.

 

PS Raste: Når vi spilte i 09 og det lille vi har spilt i 10 så har jeg slått deg ca 80 - 90 prosent så klapp att brødsaksa di. Omg, here we go again :p

 

Skal du serr begynne å røve igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...