Hansoen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 FB er tull. Jeg hadde ikke giddet å signere der, tviler på at jeg er alene om det. Why exactly er FB tull?Hadde det ikke vært for FB kunne du skutt en lang pil etter 1.5 liter Urgen så du heller i deg hver dag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som så diven til Gerrard i går? En av hans bedre. Skjedde på overtiden. Starfish. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Ja det var en skikkelig klassiker! Men føler han må begynne med noe nytt snart, begynner å gå lei av å se den samme typen om og om igjen. Hva med f.eks bananDive? Diveard og kompisen var forøvrig i Bergen tidligere her. Endret 11. februar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nei, men jeg har sett diven til Bendtner. Fikk Gerrard kort? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Skikkelig dive-kamp. Bendtner så ut som en forslått kråke. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Blatter for utroskap Hadde dette skjedd i for eksempel et latinsk land tror jeg dette ville blitt applaudert, sier Blatter ifølge nyhetsbyrået PA. Bombe at Blatter sier noe sånt... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Blatter for utroskap Hadde dette skjedd i for eksempel et latinsk land tror jeg dette ville blitt applaudert, sier Blatter ifølge nyhetsbyrået PA. Bombe at Blatter sier noe sånt... For en mann. Tulling. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Blatter for utroskap Hadde dette skjedd i for eksempel et latinsk land tror jeg dette ville blitt applaudert, sier Blatter ifølge nyhetsbyrået PA. Bombe at Blatter sier noe sånt... For en mann. Tulling. Samme mann som gikk bastant ut og påpekte at dagens fotballspillere er slaver. Utrolig at en mann i en så profilert stilling ikke får mer pes enn han faktisk gjør. Her i Norge kan man ikke si noen småsyrlige kommentarer til ei gravid dame en gang,før man må ta hatten å gå (hint hint Gerd Liv valla ). Endret 11. februar 2010 av Corey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Skjer med at selvmålene er vår nest beste toppscorer? Begynner virkelig å bli redd for at de faktisk kan tukte Rooney. Fire mål på de to siste kampene, virkelig i kanonform. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Må vel være ny rekord i PL? Edit: dere har vel 8-10 eller noe? Endret 11. februar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Syns en komentator sa 10 stk igår.. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Medreknet Carrick sin mot pompey. Meiner Carrick fikk den! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Om han fikk den eller ei, det er sykt med så mange. Det er rekord, sant? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Synes det er litt morsomt jeg da, selvm om flere av disse er prestasjoner av egne spillere framfor mål vi får gratis. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Merkelig dette med selvmålene. Nå kommer de selvsagt pga trykket vårt, men vi har vert heldige også. Den i går kom beleilig. Synes det er litt på kanten at ikke Carrick fikk målet sitt. But who cares. We score Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vi kommer til å savne Giggs. Håper Valencia er sugen. Det kan bli en del kamper for han nå Han har levert jobben i nesten alle kampene han har spilt så langt. Hvis bare Nani kan skjerpe seg på venstrekanten så har vi én god ving på hver side som kan spille mye kamper, samt Giggs på venstre som kan spille en del. Det er liksom Nani som må kompensere med å flytte seg til venstre. Selvmål-greia begynner å bli latterlig. Med tanke på f.eks Carrick sitt (pur deflection), Nani sitt som var ferdigscora mot Almunia, Taylor som stoppet ballen fra at Nani/Diouf skulle sette osv. Masse av dette som ikke er Bjarte Flem akkurat. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Merkelig dette med selvmålene. Nå kommer de selvsagt pga trykket vårt, men vi har vert heldige også. Den i går kom beleilig. Synes det er litt på kanten at ikke Carrick fikk målet sitt. But who cares. We score Den mot villa hadde jo Scholes puttet om Villa forsvareren ikke hadde tatt ballen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Merkelig dette med selvmålene. Nå kommer de selvsagt pga trykket vårt, men vi har vert heldige også. Den i går kom beleilig. Synes det er litt på kanten at ikke Carrick fikk målet sitt. But who cares. We score Den mot villa hadde jo Scholes puttet om Villa forsvareren ikke hadde tatt ballen. Forsvareren kunne latt være å sende ballen i eget mål da Det første mot Arsenal hadde vi scåret på og Carrick er som noen sa, bare en deflection Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Selvmålet av Diaby? Regner med du mener Almunia sitt, men må bare spørre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Selvmålet av Diaby? Regner med du mener Almunia sitt, men må bare spørre. Selvmålet av Diaby regner jeg med ingen tror at det hadde blitt scoring på, så han mener nok Almunia sitt (som var ferdiscoret for Park). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå