Schjellin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vil rett og slett ikke lage kamptråd fordi, jeg tror at enkelte vil kreve for mye av kamptråden. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Stjele fra united.no-forumet? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vil rett og slett ikke lage kamptråd fordi, jeg tror at enkelte vil kreve for mye av kamptråden. Drit i det. Hvis ingen andre lager/sier de skal lage så er det bare å lage noe drit. Viktigste er bare å ha en tråd der man diskuterer kampen. Trenger ikke stå så mye i førsteposten imo. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gjentar det jeg sa, vil veldig gjerne at noen av dere som pleier å lage kamptråd sender meg en PM der dere highlighter det som er viktigst å ha med. Så skal jeg sette meg ned å lage kamptråd for ihvertfall Milan kampen. Tar Aston Villa kampen hvis ingen andre har lagd når jeg kommer hjem i morgen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gjentar det jeg sa, vil veldig gjerne at noen av dere som pleier å lage kamptråd sender meg en PM der dere highlighter det som er viktigst å ha med. Så skal jeg sette meg ned å lage kamptråd for ihvertfall Milan kampen. Tar Aston Villa kampen hvis ingen andre har lagd når jeg kommer hjem i morgen. Bare se på tidligere poster. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sett igjennom de par/tre siste kamptrådene, helt klart mye jobb. Men jeg kommer til å gjøre et forsøk på Milan kampen, kanskje Aston Villa kampen hvis tråd fortsatt ikke er oppe i morra ettermiddag Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om Sameboe skal være han som sprer horder med smileys, NK skal peppre trådene med jinxing og kloffsk skal trollspamme i 7 lange og 7 brede, så skal jeg være han som klager på at kamptrådene ikke er oppe enda. Ja, det var ett hint Latias. Facebooken min funker ikke nå: Se kamp i morgen, Wis? Vet det er andre gang jeg svikter Niko, og det føles ræva av meg, men i morgen har jeg trening og siden det er treningskamp 26.2 og jeg skulket forrige onsdag må jeg nå denne treningen. Jeg kan se Milan-kampen 16. da, hvis du er interessert? Det er vel på en tirsdag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://united.no/united/nyheter/nyheter/er...r_paa_samme_lag Helligbrøde, men men. Fotnote: Pål Møller - 45511507 (leder Liverpool Supporters' Club). Jeg oppfordrer ikke til telefonterror, eventuelt teppebombing iform av Unitedlogoer o.l på mms. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 No worries Wis Da ser vi VS Milan. KAMPTRÅD MOT VILLA 2 minutter for dere, 2 timer for meg. Enjoy. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Welbeck vant straffe for Preston i en god kamp i går, Matt James scorte i debuten og ble Man of the match. Preston vant for øvrig 2 - 1. Guttene våre gjør det usedvanlig bra der borte. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://united.no/united/nyheter/nyheter/vi..._forlate_united Her virker Nani voksen, og han har vel kanskje blitt voksen også han gutten der Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 @Limbeck, Raste: Dere minner meg om Wenger. Kanskje det, men da hadde det vel vert: Om motstanderene hadde latt oss spille spillet vårt så hadde det vert avgjort nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://united.no/united/nyheter/nyheter/vi..._forlate_united Her virker Nani voksen, og han har vel kanskje blitt voksen også han gutten der Sånt liker man å lese! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oi Chelsea er ikke ferdig enda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oi Chelsea er ikke ferdig enda Snur vel kampen på overtid. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Neppe, bankers nå. Grei dag, tar igjen 1 poeng på Chelsea. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Neppe, bankers nå. Og jeg tror det ender 1-1 mellom Villa og United på Villa Park. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Forskjellen er at jeg skrev det mens kampen fortsatt pågikk, dog var det ikke mer enn et halvt minutt igjen når jeg skrev det. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Oi Chelsea er ikke ferdig enda Snur vel kampen på overtid. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kanon. Ta innpå et poeng etter uavgjort mot Villa såg eg ikke på som et alternativ. Og Arsenal holder Liverpool nede Så mye dommerhjelp og allikevel klarer ikke Chelsea å holde unna!!! Endret 10. februar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå