Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om Sameboe skal være han som sprer horder med smileys, NK skal peppre trådene med jinxing og kloffsk skal trollspamme i 7 lange og 7 brede, så skal jeg være han som klager på at kamptrådene ikke er oppe enda.

 

Ja, det var ett hint Latias.

 

Facebooken min funker ikke nå: Se kamp i morgen, Wis?

Du bør da ha sett at den siste måneden så har jeg omtrent ikke brukt smileys?

Lenke til kommentar

Kanskje det ikke virker slik for enkelte, men jeg har faktisk et liv utenfor forumet. Så vidt jeg husker, har jeg ikke skrevet under på noen kontrakter som sier at jeg må lage kamptråder hver uke. Det tar faktisk en god del tid å lage kamptråder, og er ikke alltid man har tid til å lage en. Det som overrasker meg mest, er at vi snart har 20 kamptråder, men vi har ikke hatt mer enn fem forskjellige skribenter. Vi er vel ca. 25-30 aktive brukere i denne kategorien, hvem som helst kan egentlig lage en kamptråd.

 

Misforstå meg rett, jeg liker faktisk å lage kamptråder. Men vil bare gjøre det klart at jeg ikke kan lage til hver kamp. Dersom ingen tar dette hintet, kan jeg lage en kamptråd etter skolen i morgen. Men da må man regne med at den blir litt amputert. :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter på badet med pc'en i vinduskarmen, en fotball som stol og brennmerker under føttende p.g.a. varmekablene fordi jeg sitter på naboen sitt usikra nett. Dvs, det tar 5 minutter å laste ned bilder f.eks.

 

Men er det altså jeg som klarte å klage på meg å lage for Villa-kampen da?

Du bør da ha sett at den siste måneden så har jeg omtrent ikke brukt smileys?

Du måtte holde deg så jævlig nå :)

Lenke til kommentar

Hvis man toner ned innholdet i førsteposten noen hakk så kanskje flere "tør" prøve å lage en.

 

Er rimelig uaktuelt for min del å sitte flere timer med en sånn post... Ta med det viktigste. Diskusjonen før, under og etter kampen blir like god uansett.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Helt i orden Latias. Synes det er rimelig frekt å nærmest forvente at du skal lage de.

 

Jeg skrev tidligere i tråden om at man kanskje kan vurdere å senke kravet til kamptrådene. Det er nok mange som vegrer seg for å lage de siden det er såpass høy standard på de som er laget til nå (inkludert undertegnede). Tenker kanskje spesielt på Leeds kamptråden, hvor du i ettertid skrev at det ikke var verdt slitet. Å bruke flere timer på en kamptråd er helt utenkelig for min del, men folk har heldigvis forskjellige interesser og det er flott :)

Lenke til kommentar
Hvis man toner ned innholdet i førsteposten noen hakk så kanskje flere "tør" prøve å lage en.

 

Er rimelig uaktuelt for min del å sitte flere timer med en sånn post... Ta med det viktigste. Diskusjonen før, under og etter kampen blir like god uansett.

Bare å gjøre det. Står ingen steder at førsteposten må inneholde 5000 ord eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...