Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er utrolig nok tilsynelatende mer avhengig av Wazza i år enn vi var av Ron.

 

Man sier Liverpool er så avhengig av Torres og Gerrard, og Arsenal er helt avhengig av Cesc. Er ikke vi minst like avhengig av Wazza?

 

Tipper Rooney gjør et lite kjempehopp på den lønningslisten når han signerer ny kontrakt. Tar det forøvrig for gitt at han signerer.

Lenke til kommentar
Kuyt scorer jo like mye som Torres når han først spiller midtspiss..

 

Tull og tøys. Liverpool spiller heller ikke dårligere med Gerrard på banen, selv om han har en dårlig sesong i år i forhold til hva han pleier. Jeg tror neppe vi er like avhengige av Rooney som Arsenal er avhengige av Fabregas eller Liverpool av Gerrard og Torres, men som alle andre lag er det noen spillere som tar ansvar. Arsenal er ikke helt avhengige av Fabregas når Van Persie spiller. Vi blir helt klart et dårligere lag uten Rooney akkurat slik som Birmingham blir dårligere uten f.eks. Ferguson eller Sunderland uten Kenywyne Jones/Darren Bent. Det er helt naturlig at alle lag har slike spillere. Chelsea blir vesentlig dårligere uten Frank Lampard på banen.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si noe sånt? Bare fordi han har scort i de siste kampene?

 

Han har vel scoret en del mål de kampene han har spilt midtspiss denne sesongen. Ganske lett å si noe slikt når du ser på statistikken. På kanten er han stort sett ubrukelig, men som midtspiss er han langt mer effektiv enn andre alternativ som N'gog.

Lenke til kommentar
Kuyt scorer jo like mye som Torres når han først spiller midtspiss..

 

Tull og tøys. Liverpool spiller heller ikke dårligere med Gerrard på banen, selv om han har en dårlig sesong i år i forhold til hva han pleier. Jeg tror neppe vi er like avhengige av Rooney som Arsenal er avhengige av Fabregas eller Liverpool av Gerrard og Torres, men som alle andre lag er det noen spillere som tar ansvar. Arsenal er ikke helt avhengige av Fabregas når Van Persie spiller. Vi blir helt klart et dårligere lag uten Rooney akkurat slik som Birmingham blir dårligere uten f.eks. Ferguson eller Sunderland uten Kenywyne Jones/Darren Bent. Det er helt naturlig at alle lag har slike spillere. Chelsea blir vesentlig dårligere uten Frank Lampard på banen.

 

Nå har ikke jeg sett mange Liverpoolkamper med Kuyt som midtspiss denne sesongen, men jeg har inntrykk av at han har relativt god uttelling i den posisjonen. Selvsagt mål av en helt annen kaliber enn Torres. Torres er komplett, mens Kuyt stort sett bare har "dukk-opp" mål (bedre kjent som Brattbakk-mål i Norge).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...