Herr Brun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Chelsea mangler that special thing som må til for å vinne CL. Jeg tror ikke Chelsea har det som skal til for å vinne CL, verken i år eller årene fremmover. Drogba? Lampard i form. Cech (slik han spilte mot Arsenal). Tre matchvinnertyper. Anelka ble toppscorer i PL i fjor. Det er ikke det laget i CL som Chelsea ikke kan slå. Ikke at det betyr at at Chelsea kommer til å vinne, dagsform o.k. betyr for mye til det, men Chelsea blir jaggu ikke noen pushover, og har definitivt også det lille ekstra du etterspør. Se nå bare på hvordan Drogba herja med Arsenal-forsvaret. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Leste i Aftenposten ei liste over de ti mest betalte fortballspillerene. Vi har ingen blandt dem. Liverpool har to. Hvordan skal dette tolkes? Glazer sitt pengealuk eller er det fornuftig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fornuftig. Hva skal de med mer penger uansett? De tjener ikke lite... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Fornuftig. Hva skal de med mer penger uansett? De tjener ikke lite... Nja. De blir betalt for den jobben de gjør. Fotballen er så mye verd Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det morsomste er vel at man må helt ned på 6.plass for å finne en som spiller i Premier League. Nemlig John Terry. At Adebayor var nest best betalt i Premier League t.ex hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har link til lista? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle161089.ece Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Leste i Aftenposten ei liste over de ti mest betalte fortballspillerene. Vi har ingen blandt dem. Liverpool har to. Hvordan skal dette tolkes? Glazer sitt pengealuk eller er det fornuftig? Våre stjernespillere ser rett og slett ut til å være mer nøkterne osv enn resten. Vi satser også alt på ha folk som brenner for united framfor lommeboka. Greit vi har godt betalte spillere vi og, men vi slipper det å måtte lønne folk for å beholde de. Slik liverpool måtte med gerrard. City må med sine spillere. Spanske lag gjør pga de er splitter pine gale. Jeg mener, hvilke "supermegastjerner" har vi? Vi har legender. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dere hadde Ronaldo. Vi betalte garantert ikke så mye i lønn som Real Madrid gjør nå. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Leste i Aftenposten ei liste over de ti mest betalte fortballspillerene. Vi har ingen blandt dem. Liverpool har to. Hvordan skal dette tolkes? Glazer sitt pengealuk eller er det fornuftig? Det er så glamorøst å spille for United / under Ferguson at spillerne går med på at vi har en (viss) lønnspolitikk. F.eks i Liverpool må spillerne betales ekstra, fordi de ikke kan forvente å vinne trofeer av betydning. Ja, den var litt drøy, men er nok et snev av sannhet i det. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Haha.. Nå lol-et jeg faktisk String-Emil. Noe av det mest tafatte jeg har lest her inne. Endret 8. februar 2010 av kloffsk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Haha.. Nå lol-et jeg faktisk String-Emil. Noe av det mest tafatte jeg har lest her inne. Synes den satt ganske greit i jeg. Er vel kanskje litt logisk også, er bedre å vinne litt vettu. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Vet ikke om dere har sett det, but anyways. http://www.imagehut.net/images/htnma2zjc6pua7p1jdv.jpg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dere hadde Ronaldo. Vi betalte garantert ikke så mye i lønn som Real Madrid gjør nå. Ronaldo fikk 1,2 mill i uka. 62,4 mill i året Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå har han iallefall 81,85 mill, ifølge tv2. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Litt angående det å vinne ting med Manchester Unioted Hvilken spiller har resultatmessig tjent på å dra fra Manchester United. Er det noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå