Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
To tap mot Chelsea, to tap mot United, ett mot City. Man vinner ikke ligaen hvis man taper slike kamper.

Dette kan bli situasjonen til united også. Tape 2 mot Liverpool, 2 mot Chelsea og 1 mot city, håper virkelig ikke dette skjer, men muligheten er åpen.

 

Vi har tapt mot de store lagene, men også de småe lagene som Burnley, men vi ligger fortsatt på 2. plass, så man kan vinne serien om man taper mot Chelsea, United og City.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
To tap mot Chelsea, to tap mot United, ett mot City. Man vinner ikke ligaen hvis man taper slike kamper.

Hvor mye tapte United mot storlag i fjor....? Og vi vant. Tenk deg om.

To tap mot Liverpool, ett mot Arsenal. På hjemmebane mot Arsenal var det om å gjøre og ta det avgjørende poenget. Hadde kampen kommet tidligere i sesongen, hadde resultatet vært en annen. Dessuten slo vi Chelsea hjemme, og spilte uavgjort på brua. City tok vi dobbel over. Feil å sammenligne dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Chelsea mangler that special thing som må til for å vinne CL. Jeg tror ikke Chelsea har det som skal til for å vinne CL, verken i år eller årene fremmover.

Lenke til kommentar
Chelsea mangler that special thing som må til for å vinne CL. Jeg tror ikke Chelsea har det som skal til for å vinne CL, verken i år eller årene fremmover.

Jeg skulle ønske jeg var enig. Regner United sammen med Chelsea som favoritter til å ta CL i år, med Barca som outsidere.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Barca som outsider faktisk. Barca er i mine øyne favoritter.

Du kan joine Truls Dæhli i Barcaronkingen. Chelsea er sammen med oss de to klart beste lagene i Europa over en sesong. Det plager meg så jævlig at vi ikke satt dem på plass ifjor, vi var et mye bedre lag frem mot finalen! I tillegg skulle aldri Barca vært der.

Lenke til kommentar

Barca kan helst dra dit pepperen gror, men for tiden er de det beste laget i Europa/verden. Tviler på at vi vinner, man vinner ikke med 5-6 spillere skadet hele tiden. Barca var også ganske heldige med trekningen (Stuttgart var kanskje gode for noen sesonger tilbake, denne sesongen har de i hvert fall sugd), de kan sentre seg til avansement. Mens vi må slite mot Milan, er ikke sikkert vi slår dem en gang. Chelsea møter Inter, håper the Special One har noen skitne knep i bakhånda. Barca har fått lett trekning, i tillegg til at de har vært solide det siste året gjør dem til store favoritter. Hadde i hvert fall ikke veddet i mot.

Lenke til kommentar

Tipper det blir en utrolig kamp mot Inter. Vi slo dem greit i fjor, men tror faktisk Inter er enda sterkere nå. Chelsea får ikke walkover, det er sikkert og visst.

 

Av andre mulige vinnere er selvsagt Barca helt der oppe. Sykt sterke for tiden. Det de presterer i La Liga nå for tiden er utrolig. Real Madrid er der de også, selv om de på finurlig vis alltid ryker tidlig. Skulle til å skrive om Liverpool som alltid henger med til semifinalene, men de skal jo ikke spille sluttspill i CL. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...