Martindani Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Når PS3'en er av, slår du på PS3'n ved å holde inn av/på knappen i kanskje 5 sek eller noe sånt. Bare hold den inn til den piper to ganger, så kan du velge 720p/1080i selv etter den slår seg på med denne hard reseten jeg forklarer her. Ah, der ja. Du er en engel Setter pris på alle svar. Nå blir det Fifa 10 for alle penga! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Bildet blir bedre med HDMI enn med SCART. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 No problem dude. Kos deg. Jefe, det er jo ikke en måte å løse problemet på da. DUH! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Meg og TC er på bølgelendge når det kommer til kabler tydeligvis.Dere andre er n00bs Hehe. By the way,siden vi hadde/har en diskusjon ang. Berba idag,gjett hvilken sjanse dette bildet er fra: Edit:Og ja,det er Rio. Endret 6. februar 2010 av Corey Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Skremmende bom av Berbatov ja. Mame sin helt på slutten var like ille. Trodde Solskjær hadde jobbet med karen! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Meg og TC er på bølgelendge når det kommer til kabler tydeligvis.Dere andre er n00bs Hehe. By the way,siden vi hadde/har en diskusjon ang. Berba idag,gjett hvilken sjanse dette bildet er fra: Edit:Og ja,det er Rio. Berbatov sin kjempemiss. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Nå blir det Fifa 10 for alle penga! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ingen som reagerer på at Shlaps prater OT da? Jeg bryr meg ikke særlig, men ser ikke helt hva som er så stor forskjell med å snakke om HD greie til PS3 i forhold til å posten en youtube film : p Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ingen som reagerer på at Shlaps prater OT da? Jeg bryr meg ikke særlig, men ser ikke helt hva som er så stor forskjell med å snakke om HD greie til PS3 i forhold til å posten en youtube film : p Jeg gidder ikke kommentere det, hvis det er slik man vil det skal være. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Skremmende bom av Berbatov ja. Mame sin helt på slutten var like ille. Trodde Solskjær hadde jobbet med karen! Og Valencia hadde en også. Må sette slike sjanser! Ingen som reagerer på at Shlaps prater OT da? Jeg bryr meg ikke særlig, men ser ikke helt hva som er så stor forskjell med å snakke om HD greie til PS3 i forhold til å posten en youtube film : p Folk er bare hårsåre. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ingen som reagerer på at Shlaps prater OT da? Jeg bryr meg ikke særlig, men ser ikke helt hva som er så stor forskjell med å snakke om HD greie til PS3 i forhold til å posten en youtube film : p Jeg gidder ikke kommentere det, hvis det er slik man vil det skal være. Mhm. Jeg trodde dette var en tråd hvor OT var tilatt siden jeg har sett mange steder i tråden at det har blitt pratet OT her, men der tok jeg da feil, noe jeg beklager. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Slapp av, det er lov SnikaZ. Du skulle bare ignorert det første innlegget. @Corey: Jeg slurvet når jeg leste over innlegget og tenkte at han muligens ikke hadde koblet i riktig kabel, for det fungerer ikke på vanlig måte hvis du går fra å ha koblet opp i Full-HD og så bare kjøre SCART-kabel på en annen TV, uten å ha justert innstillingene, men det ordnet seg jo så alt er bra Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, bare hold på du SniKaZ Jeg som misforsto. Jeg trodde det var greit at snakken gikk litt OT etterhvert i en diskusjon, ikke at man poster helt random ting og begynner å snakke om det. Men flertallet vil ha det slik, så da skal jeg holde kjeft om det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Eg stemte igrunn for at "litt" OT skulle være lov. Det gjorde alle de andre som stemte på at OT skulle være lov. Nå er det ikke "litt" lenger. Det har sklidd helt ut av proporsjoner og bare unntaksvis diskuteres det United for tiden.... Leggings her nå. Tidlig opp på mølla i morra :s Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvem av dere prioriterer united-kamp over mus? Jeg foreslo for det nye dameopplegget at jeg tenkte å stikke hjem for å se en kamp, men det var det bare å drite i. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Dama mi eier TVen hele uka, døgnet rundt, med unntak av når jeg skal se fotballkamp, og sånn er det bare. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 City gikk på et tap i dag, tror nok det enda ikke har komt over tapet mot oss Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Vet ikke om flere enn meg har sett det, men pga 5-0 i dag vil vi være foran chelsea selv med uavgjort i mårra . Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ellers; jeg har hele tiden sagt at vi ikke vinner ligaen i år osv osv, men nå med denne målforskjellen betyr det at om Chelsea spiller uavgjort i morgen så er vi faktisk top of the league med like mange kamper spilt som de. Det er litt crazy. Jeg har bare ikke følt en PL gull i år, mest før selve sesongen men spiller Chels uavgjort i morgen så kommer jeg til å begynne å tro på det igjen. Vi får nok se. Spennende liga ihvertfall. Vinner Arsenal i morgen så kan det godt være en three-horse race også; sa før sesongen sammen med Wis at jeg hadde en liten følelse på at Arsenal kom til å være der oppe i mai denne gangen, og jeg tror fortsatt på at det kan skje. @Alastor. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvem av dere prioriterer united-kamp over mus? Jeg foreslo for det nye dameopplegget at jeg tenkte å stikke hjem for å se en kamp, men det var det bare å drite i. Women come and go, United is forever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå