Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:p Jeg vil se den, haha.

Ellers; jeg har hele tiden sagt at vi ikke vinner ligaen i år osv osv, men nå med denne målforskjellen betyr det at om Chelsea spiller uavgjort i morgen så er vi faktisk top of the league med like mange kamper spilt som de. Det er litt crazy. Jeg har bare ikke følt en PL gull i år, mest før selve sesongen men spiller Chels uavgjort i morgen så kommer jeg til å begynne å tro på det igjen. Vi får nok se. Spennende liga ihvertfall. Vinner Arsenal i morgen så kan det godt være en three-horse race også; sa før sesongen sammen med Wis at jeg hadde en liten følelse på at Arsenal kom til å være der oppe i mai denne gangen, og jeg tror fortsatt på at det kan skje.

Lenke til kommentar

Ja,du må koble til en TV med Full-HD for å justere ned oppløsningen på TVen.

Jeg antar at du har kjørt Full-HD til vanlig ettersom du sliter med det nå,eller?

Alternativt,og mest sannsynligvis den beste løsningen, kan du bruke en Scart-kabel for å skru ned oppløsningen på bildet,ettersom Scart ikke distribuerer Full-HD,heller 30% HD sånn sirkus..

Alternativt an du gå for Tc sin løsning.

Limbeck/Wis/Jefecito: Hva i all verden har det å si om han bruker HDMi eller ei?

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Har koblet til med HDMI-kabel.

prøv med hdmi kabel om dere har det

:wee:

Ja,du må koble til en TV med Full-HD for å justere ned oppløsningen på TVen.

Jeg antar at du har kjørt Full-HD til vanlig ettersom du sliter med det nå,eller?

Alternativt,og mest sannsynligvis den beste løsningen, kan du bruke en Scart-kabel for å skru ned oppløsningen på bildet,ettersom Scart ikke distribuerer Full-HD,heller 30% HD sånn sirkus..

Alternativt an du gå for Tc sin løsning.

Limbeck/Wis/Jefecito: Hva i all verden har det å si om han bruker HDMi eller ei?

Men den metoden jeg forklarer burde funke, og da trenger han ikke bruke en annen kabel/TV osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...