Schjellin Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, men det er da måte på. Kan likesågodt poste den i DNFK. Videoen har jeg forøvrig sett for flere år siden. Vi kunne vel postet alt annet crap i DNKF også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvilken video var det? Er jo egentlig ikke noe vits i å klage på fyren, majoriteten ville uansett gjøre om denne til en søppeltråd. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Javel, skal drite i å kommentere det jeg. Men følte det var helt usaklig å skulle poste den her nå, helt uten videre. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvilken video var det? Er jo egentlig ikke noe vits i å klage på fyren, majoriteten ville uansett gjøre om denne til en søppeltråd. Var en video av en tennis kamp (2v2) der tennis ballen treffer og dreper en fugl. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Javel, skal drite i å kommentere det jeg. Men følte det var helt usaklig å skulle poste den her nå, helt uten videre. Det var kanskje litt dårlig timing på de innlegget ja, når vi hadde kommet oss litt "on the track". Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Shame on him! makan! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil se den, haha. Ellers; jeg har hele tiden sagt at vi ikke vinner ligaen i år osv osv, men nå med denne målforskjellen betyr det at om Chelsea spiller uavgjort i morgen så er vi faktisk top of the league med like mange kamper spilt som de. Det er litt crazy. Jeg har bare ikke følt en PL gull i år, mest før selve sesongen men spiller Chels uavgjort i morgen så kommer jeg til å begynne å tro på det igjen. Vi får nok se. Spennende liga ihvertfall. Vinner Arsenal i morgen så kan det godt være en three-horse race også; sa før sesongen sammen med Wis at jeg hadde en liten følelse på at Arsenal kom til å være der oppe i mai denne gangen, og jeg tror fortsatt på at det kan skje. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Vi har faktisk flere mål enn Arsenal Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Vi har faktisk flere mål enn Arsenal Yeah, var vell ei om jeg ikke husker feil ei periode vi lå veeeeldig mange mål bak Arsenal? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Var vel lov å snakke litt OT her, så da fyrer jeg løs. Har prøvd å koble Ps3'n til en Samsung-tv hos en kompis, men får bare opp denne meldingen: "Modusen støttes ikke". Noen som vet hva som må gjøres? Raske svar hadde vært elsk Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Mest sannsynligvis takler ikke tven du bruker ikke Full HD. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Den er HD-ready, skal ikke det være nok? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Har du koblet til via HDMI-kabel eller SCART? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 HD-ready = 720p Full HD = 1080p Kjører du PS3 på Full HD og tven ikke takler mer enn 720p så kommer det som regel opp "modus støttes ikke" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Skaff deg HDMI-kabel hvis du ikke har og kobl til med den. Siden du har HD-ready TV, så kjører du på med 720p eller 1080i under bildeinnstillinger (eller noe sånt, har Xbox). Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Har koblet til med HDMI-kabel. Ok, men vet du hvordan jeg forander på det, Corey? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Når PS3'en er av, slår du på PS3'n ved å holde inn av/på knappen i kanskje 5 sek eller noe sånt. Bare hold den inn til den piper to ganger, så kan du velge 720p/1080i selv etter den slår seg på med denne hard reseten jeg forklarer her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 prøv med hdmi kabel om dere har det Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Ja,du må koble til en TV med Full-HD for å justere ned oppløsningen på TVen. Jeg antar at du har kjørt Full-HD til vanlig ettersom du sliter med det nå,eller? Alternativt,og mest sannsynligvis den beste løsningen, kan du bruke en Scart-kabel for å skru ned oppløsningen på bildet,ettersom Scart ikke distribuerer Full-HD,heller 30% HD sånn sirkus.. Alternativt an du gå for Tc sin løsning. Limbeck/Wis/Jefecito: Hva i all verden har det å si om han bruker HDMi eller ei? Endret 6. februar 2010 av Corey Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Har koblet til med HDMI-kabel. prøv med hdmi kabel om dere har det Ja,du må koble til en TV med Full-HD for å justere ned oppløsningen på TVen.Jeg antar at du har kjørt Full-HD til vanlig ettersom du sliter med det nå,eller? Alternativt,og mest sannsynligvis den beste løsningen, kan du bruke en Scart-kabel for å skru ned oppløsningen på bildet,ettersom Scart ikke distribuerer Full-HD,heller 30% HD sånn sirkus.. Alternativt an du gå for Tc sin løsning. Limbeck/Wis/Jefecito: Hva i all verden har det å si om han bruker HDMi eller ei? Men den metoden jeg forklarer burde funke, og da trenger han ikke bruke en annen kabel/TV osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå