Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvil i fred. Flowers of Manchester.

Det er tanken på hva som kunne vært som alltid har gnagd i meg. Laget hadde allerede vunnet ligaen to år på rad, og var pdd det eneste laget i verden som kunne bryte Real Madrid (LES: Franco) sin dominans i Europa.

En ting er sikkert; hadde det ikke vært for den ulykken, så hadde vi hatt 5-6 ligatitler mer enn Liverpool, det er jeg villig til å ha veddet mye på.

Lenke til kommentar

Ikke sikkert at vi hadde fått Alex Ferguson til klubben dersom ulykken ikke hadde skjedd. Hvordan vi hadde ligget ann mtp. antall ligatitler hvis ulykken ikke hadde skjedd er ikke godt å si siden alt ville vært forandret. Men liten tvil om at det ville blitt en del flere titler på Sir Busby ihvertfall.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulighet til å få kjøpt disse draktene noen plass?

Nei,disse draktene er ikke å få kjøpt noensteder.Det ble kun produsert ca.30 eksemplarer av hver drakt,nummerert fra 1 til 15 (tror jeg) med lange og korte ermer,hvorav disse etter kampen ble auksjonert bort til veldedige formål.

Det finnes noen replika-drakter som er relativt like i design og utseende,som du kan få kjøpt på manutd.com.Har også funnet noen hos steveperryman.com og Ebay.

PSPS: Eliiiiiiite :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...