Corey Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Points:Jeg vil Villa skal ta fjerdeplassen.Et ekstremt spennende lag som jeg egentlig har lite imot,kontra City og Liverpool.Villa må bare bli mer stabile og ta poeng mot bånn 10 lagene,så tror jeg det kan bli bra. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ideelt sett vil rekkefølgen i toppen av PL bak de tre store se slik ut ved slutten av sesongen for min del: 4. Aston Villa 5. Tottenham 6. Liverpool 7. Shitty Men slik tror jeg det blir: 4. Shitty 5. Villa 6. Tottenham 7. Pool Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Herregud, for et møkkalag. Alltid når de kommer med håpløse taklinger, faller de ned selv for å få sympati fra dommeren. Mascherano tidligere i sesongen, ponytail i dag. Pienaar skulle kanskje ha rødt han også, men han stod i hvert fall opp med en gang og godtok straffen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hvil i fred. Flowers of Manchester. Det er tanken på hva som kunne vært som alltid har gnagd i meg. Laget hadde allerede vunnet ligaen to år på rad, og var pdd det eneste laget i verden som kunne bryte Real Madrid (LES: Franco) sin dominans i Europa. En ting er sikkert; hadde det ikke vært for den ulykken, så hadde vi hatt 5-6 ligatitler mer enn Liverpool, det er jeg villig til å ha veddet mye på. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ikke sikkert at vi hadde fått Alex Ferguson til klubben dersom ulykken ikke hadde skjedd. Hvordan vi hadde ligget ann mtp. antall ligatitler hvis ulykken ikke hadde skjedd er ikke godt å si siden alt ville vært forandret. Men liten tvil om at det ville blitt en del flere titler på Sir Busby ihvertfall. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som vet om det er mulighet til å få kjøpt disse draktene noen plass? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som vet om det er mulighet til å få kjøpt disse draktene noen plass? Nei,disse draktene er ikke å få kjøpt noensteder.Det ble kun produsert ca.30 eksemplarer av hver drakt,nummerert fra 1 til 15 (tror jeg) med lange og korte ermer,hvorav disse etter kampen ble auksjonert bort til veldedige formål. Det finnes noen replika-drakter som er relativt like i design og utseende,som du kan få kjøpt på manutd.com.Har også funnet noen hos steveperryman.com og Ebay. PSPS: Eliiiiiiite Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 De er vel ikke til salgs tror jeg... Men her er en fra '58, cup finale. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Den fra 58' cupfinalen var jo ikke så gal da Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Tok seg bra ut den ja. Synd man er lutfattig Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Legg merke til Føniksen istedenfor det vanlig klubbemblemet, som et symbol på at United alltid reiser seg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Et lag som vinner tette byderbyer med en mann mindre i store deler av kampen. Slike lag har vinnerkultur, og slike lag havner selvsagt på topp 4. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Tok seg bra ut den ja. Synd man er lutfattig Kjenner og det på lommeboka at det ikke blir med en gang Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 @Night Jeg tror ikke de klarer 4. plass i år. De har for mange sterke konkurrenter, jeg tror minst en av de kommer seg foran. Dessverre tror jeg det blir shitty som tar 4. plassen i år. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Ja, da får jeg vell fjerne den da. Endret 6. februar 2010 av SniKaZ Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Greit vi skal ha litt off-topic snakk her, men hva i alle dager har den der med med United å gjøre - eller i det hele tatt, fotball? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Snikaz: Feil tråd? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Synes fyren skal få litt cred, jeg. Definitivt det beste innlegget i denne tråden på lang tid. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hva ialle dager har alt annet mulig rart som har vært postet her i det siste noe med United eller foball å gjøre. Snikaz: Jeg lo. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, men det er da måte på. Kan likesågodt poste den i DNFK. Videoen har jeg forøvrig sett for flere år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå