Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snart sitter jeg på gamlehjem med Jotun, Limbeck, Manx og Alastor mens jeg må få assistanse til å vaske meg, ta piller og ikke husker en damn shit.

Ahead of you. Husker med skrekk og gru 20års dagen.

Husker ikke 20 års dagen en gang eg.....

 

Neida, som det var i går! ;)

 

Det var den tiden det enda var stas å bli et år eldre...

Lenke til kommentar

Ja det er jo mange som gjer veldig mykje av at han skulle spelt reservelagskamp i går. Spent på å sjå om han er i troppen i morgon og om han eventuelt kan få litt speletid. Med tanke på at ligainnsuprten kan bli forholdvis hard, så hadde det vore greit å hatt dei fleste midtbanespelarane våre i form, sånn at vi kan rullere litt, og då må han nok spele.

Lenke til kommentar
Snart sitter jeg på gamlehjem med Jotun, Limbeck, Manx og Alastor mens jeg må få assistanse til å vaske meg, ta piller og ikke husker en damn shit.

Ahead of you. Husker med skrekk og gru 20års dagen. Tanker om at de beste åra er forbi, nå er det bare utdanning/jobb, evt fostre opp en United supporter og dø igjen. I likhet med meg tar du vel trøst i at det finnes noen der ute på forumet, bl.a brukerne du nevner, som allerede kan kjenne lukten av gammel-mann spaserstokk og skittene rimiposer til gjenbruk for å "spare miljøet" når de handler type lukt.

 

Gratis my man.

 

For meg tok livet en veldig god vending etter fylte 20 (les: etter jeg startet på universitetet). Gruer meg til jeg er ferdig (jul 2011).

 

Edit:

 

Anderson er ræva, han har hvertfall spilt langt flere ræva enn gode kamper. Han kan bare dra hvis han ikke forbedrer seg snart. Ikke kan han skyte, tilslaget hans på ballen er under middels, dessuten blir midtbanen som regel alltid rævkjørt når han spiller.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Snart sitter jeg på gamlehjem med Jotun, Limbeck, Manx og Alastor mens jeg må få assistanse til å vaske meg, ta piller og ikke husker en damn shit.

Ahead of you. Husker med skrekk og gru 20års dagen. Tanker om at de beste åra er forbi, nå er det bare utdanning/jobb, evt fostre opp en United supporter og dø igjen. I likhet med meg tar du vel trøst i at det finnes noen der ute på forumet, bl.a brukerne du nevner, som allerede kan kjenne lukten av gammel-mann spaserstokk og skittene rimiposer til gjenbruk for å "spare miljøet" når de handler type lukt.

 

Gratis my man.

 

For meg tok livet en veldig god vending etter fylte 20 (les: etter jeg startet på universitetet). Gruer meg til jeg er ferdig (jul 2011).

 

Edit:

 

Anderson er ræva, han har hvertfall spilt langt flere ræva enn gode kamper. Han kan bare dra hvis han ikke forbedrer seg snart. Ikke kan han skyte, tilslaget hans på ballen er under middels, dessuten blir midtbanen som regel alltid rævkjørt når han spiller.

 

Han var ihvertfall veldig god på Stamford Bridge og bidro mye til at vi "vant" midtbaneduellen der den kvelden. Han har hatt noen flere gode kamper også, men hatt noen DRITTdårlige og mange som jeg må si er Fergie sin feil. Og jeg tenker selvfølgelig på de gangene han må starte ved siden av Gibson. De to sammen er som å kaste en potensiell seier ned dassenl.

 

 

 

Herlig! :D Wazzza! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...