Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Herpa filer? Laster dere ned på råtne musikkclients da eller? Er bare å sjekke vanlige torrentsites, og laste ned album, evt kjøpe skiva på butikken.

 

Joda,pleier benytte meg av vanlige torrentsites,men så fort en sang er nettopp released(som singel,ikke på album),og er veldig populær,pleier enkelte å finne det for godt å legge ut herpa.

Dette har jeg opplevd usannsynlig mange ganger..Freakin annoying,derfor kjøper jeg bare sangen til 8 kr og slipper å irritere meg lenger ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned fra div kjente torrentsider. Kjør på med å laste ned album som Night sier eller så velger bare den ene låten dere skal ha i torrentclienten deres (der der er oversikt over hvilke filer man skal laste ned). Så laster dere bare ned i .flac (mye bedre lydkvalitet, ligger på 900-1100 kbps i motsetning til .mp3 som ligger på 320 kbps sånn cirka) og konverterer til .mp3 i MediaMonkey (f.eks) - om dere skal legge låtene inn på CD, mediaspiller, mp3spiller, iPod eller hva dere nå bruker. Easy.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Det kom etter vinduet var stengt i alle fall. :D

Chelsea kunne kjøpe/låne spillere i dette TF-markedet. CAS løftet restriksjonene FIFA satt umiddelbart etter anken for å demonstrere hvem som var sjef. Patetisk.

 

Er så inderlig lei at det KUN er Man United og dets relaterte personer som faktisk får straff.

Lenke til kommentar
Haha. Dere er så morsomme :D

Ok, kom med eksempler der Chelsea urettmessig har blitt straffet av FA eller FIFA? Med unntak av Kakuta-saken, som helt sikkert var snuskete, har dere sjeldent eller aldri blitt rammet. I overnevnte sak fikk dere ingen straff, så kan vel neppe kalles for noe annet enn et injurie-spm.

 

Skal jeg begynne å ramse opp antall ganger United har blitt forskjellsbehandlet av forbundet?

Lenke til kommentar
Det der med .flac visste jeg ikke.. Det skal gjøres.

 

.flac er elsk. For å fortsette litt på dette nedlastingspratet, så rodde jeg i land i bukta nettopp, og fikk en fisk på drøyt 100 kg inn på ca 1,5 minutt, så slukene er ikke så verst på sånne åpne bukter heller.

Lenke til kommentar

Anmeldelse:

 

Slaget om brua kommer den 27. februar! Mentalsykehuset kommer på besøk til The Land of Cheaters. For da er Bridge tilbake på the Bridge, mens Terry ville nok heller ha vært at the Bridge's. Bridge har alltid vært den mer beskjedne typen, men her kommer han til å ta grep. Scenen er klar, det blir kamp om alt mulig her. Utroe kjærester, men også hvem som har de styggeste spillerne. I tillegg kommer de to mest pengedopa klubbene i landet til å slåss om hvem som har brukt mest penger effektivt. Selv den beste filmregissøren kan glemme å lage en slik film, for her blir det krig, blod og kamp om penger. Filmen blir også vist på 3D i puber rundt om i England. Dette er et oppgjør du ikke kan gå glipp av!

article-0-081422F0000005DC-251_468x312.jpg

Krig: De er kanskje kompiser på bildet, men de kommer til å være hverandres verste fiender når filmen Slaget om brua blir lansert senere i måneden.

 

Se opp for disse oppgjørene:

Terry vs. Bridge (begge scorer visst at the Bridge's!)

Cech vs. Given

Ca$hley vs. Twat from Argentina (går et rykte om at disse to drar til rivalen kun pga. penger)

Dogba - Bellamy (to hissige skuespillere. Filmen er som skapt for dem)

J. Cole vs. SWP (SWP vil ha tilbake plassen sin)

Ca$hley vs. Terry (pass på dama di, Ca$hley!)

 

Omsetning:

£90000m. Med flere av landets beste skuespillere på plass, blir det ryktet om at russeren og sheikene kan øke omsetningen med flere milliarder pund.

 

Tevez_585x350_655999a.jpg

Usynlig: Selv om han er en hissig argentiner som vil ha oppmerksomhet til vanlig, kommer han dessverre ikke til å ha hovedrollen i denne filmen.

 

Vår vurdering: terning6.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...