Limbeck Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Vel. var det ikke eksen til Bridge som tente på Terry? eller var det derfor hun ble eks Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Usmakelig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Wtf, Latias? Hva med å legge litt sjel i det når du først skal være morsom? Det der kunne vært så jævlig mye morsomere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg er ikke særlig kreativ, så det får noen andre gjøre. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 I lol'd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Grattis med 20, Points. FIRST! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Gratulerer med de 20, Points. Du må kose deg Edit: Fjernet noe Endret 4. februar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hold deg til kamptråder, Latias Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer med dagen, Points. Det er skummelt å la deg få fritt tilgang på alt på polet til enhver tid. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 For å sitere Joey fra Friends; "WHY GOD WHY??!" Snart sitter jeg på gamlehjem med Jotun, Limbeck, Manx og Alastor mens jeg må få assistanse til å vaske meg, ta piller og ikke husker en damn shit. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Haha, ble du 20 nå? Trodde du var i midten av 20årene. Sikkert fordi du minte meg om storebroren min. edit piaf: gratulerer, heter det vel ja. Endret 4. februar 2010 av haswonit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Forresten vil jeg også gratulere vår fortapte Fakey som også "tilfeldigvis" blir 20 i dag... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Grattis med dagen, Points. Trodde også at du var noe eldre enn 20 av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Snart sitter jeg på gamlehjem med Jotun, Limbeck, Manx og Alastor mens jeg må få assistanse til å vaske meg, ta piller og ikke husker en damn shit. Ahead of you. Husker med skrekk og gru 20års dagen. Tanker om at de beste åra er forbi, nå er det bare utdanning/jobb, evt fostre opp en United supporter og dø igjen. I likhet med meg tar du vel trøst i at det finnes noen der ute på forumet, bl.a brukerne du nevner, som allerede kan kjenne lukten av gammel-mann spaserstokk og skittene rimiposer til gjenbruk for å "spare miljøet" når de handler type lukt. Gratis my man. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Gratttts Points! 20 for faen, damn! Haha Joey og why god why er så genialt. Have a great one Axel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Velkommen Points. VELKOMMEN :devil: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Hehe. Grattiz Points. Du får feire uten måte og håpe folk ikkje merkar at du har blitt gammal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå