Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir ingen morsom sesong når vi har et lag som ikke ønsker å vinne engang.

9363935[/snapback]

 

Unnskyld å måtte si det, men det er noe forbanna tull å det veit du også :nei:

9363955[/snapback]

Øh, du vet at det er et uttrykk? Så klart vet jeg at de ønsker å vinne noe, men akkurat nå ser det virkelig ikke ut som de gidder.

Lenke til kommentar
Blir ingen morsom sesong når vi har et lag som ikke ønsker å vinne engang.

9363935[/snapback]

 

Hva får deg til å si det?

9363938[/snapback]

Nei, hvem vet?

 

Jo forresten Movieheart, United spiller kamp nå om du ikke visste det.

9363954[/snapback]

 

Klart jeg vet at de spiller kamp nå! Hva får deg til å tro at jeg ikke vet det? :dontgetit:

 

Har sett de tre første kampene, men ikke denne. Det jeg så i de tre første kampene var et lag som virkelig ville vinne, men ikke klarte å sette sjansene. Etter det jeg har hørt på radioen til manutd.com og sett på live.vg.no så virker det som om det går som det har gjort i de forrige kampene. Vi mangler bare et mål. :)

Lenke til kommentar

Er du medgangssupporter banansplitt? Du minner meg om Real Madrid-supporterne på 11-12 år som klager over alt hele tiden, ser bare resultater og bytter til Barcelona når de er best.

 

Vi kan i hvert fall ikke ha sett samme kamp i dag. Har sett mere vilje, men det kommer ganske tydelig frem at de ønsker å vinne etter min mening.

Lenke til kommentar
Er du medgangssupporter banansplitt? Du minner meg om Real Madrid-supporterne på 11-12 år som klager over alt hele tiden, ser bare resultater og bytter til Barcelona når de er best.

 

Vi kan i hvert fall ikke ha sett samme kamp i dag. Har sett mere vilje, men det kommer ganske tydelig frem at de ønsker å vinne etter min mening.

9364022[/snapback]

Hadde jeg vært medgangssupporter -Kiman-, hadde jeg sittet med Chelsea skjerf rundt meg nå og håpt på et tap for United, så det er en latterlig uttalelse av deg. Av hva jeg ser, så spiller United ekstremt kjedelig fotball nå.

Lenke til kommentar

Synes bare banansplitt har vært ekstremt negativ hele sesongen, og det går meg så jævlig på nervene. Dagen før første kampen begynte han å surve over dårlig følelse før kampen osv, og den dag i dag har det meste han sier en negativ tone. Husker ikke at han var så negativ forrige sesong, og det er vel noe som heter å støtte laget sitt gjennom tykt og tynt. Å være kritisk er en ting, å være negativ og usaklig er en annen ting. "Blir ingen morsom sesong når vi har et lag som ikke ønsker å vinne engang", er en fantastisk dårlig kommentar når United har fightet hardt og stått på, og til tider hatt opptil 20 sjanser mer enn motstanderen. Å si at spillerne kunne blødd mer for drakta så langt i denne kampen er noe annet enn å si at det blir en drittsesong når spillerne ikke vil vinne. Got the point?

Lenke til kommentar
Synes bare banansplitt har vært ekstremt negativ hele sesongen, og det går meg så jævlig på nervene. Dagen før første kampen begynte han å surve over dårlig følelse før kampen osv, og den dag i dag har det meste han sier en negativ tone. Husker ikke at han var så negativ forrige sesong, og det er vel noe som heter å støtte laget sitt gjennom tykt og tynt. Å være kritisk er en ting, å være negativ og usaklig er en annen ting. "Blir ingen morsom sesong når vi har et lag som ikke ønsker å vinne engang", er en fantastisk dårlig kommentar når United har fightet hardt og stått på, og til tider hatt opptil 20 sjanser mer enn motstanderen. Å si at spillerne kunne blødd mer for drakta så langt i denne kampen er noe annet enn å si at det blir en drittsesong når spillerne ikke vil vinne. Got the point?

9364151[/snapback]

Kan ikke si at jeg er så begeistret for den type supportere du blandt annet er. Alt skal være så positivt hele tia. Om vi rykker ned, ja, da smiler dere og ler. Nå, som vi er i en kjempekrise hvor spillerne virker nervøse osv. holder dere på på akkurat samme måte. Kritiserer andre for å påpeke det negative. Og jeg har vært negativ hele sesongen ja? Det er klart jeg er det når vi, som liksom skal være englands beste lag, står 5 (!) poeng, på 4 (!) kamper.

 

EDIT: Rettet på poengsummen, pga Nani scoring.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...